Anunț de lansare a licitației publice privind proiectarea, montarea și punerea în funcțiune a sistemului fotovoltaic de tip ON-GRID cu puterea instalată de 70 kWP

AXA Management Consulting SRL invită agenții economici interesați să depună ofertele pentru participarea la licitația publică privind achiziționarea bunurilor și serviciilor în cadrul Proiectului ”Răspuns multidimensional la provocările emergente de securitate umană”, implementat de  Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD) din Moldova și finanțat de către Guvernul Japoniei. Scopul Proiectului este Susținerea Producătorilor de Biocombustibili Solizi prin construcția centralei electrice fotovoltaice (CEF) ”on-grid”.

  1. Denumirea autorității contractante: AXA Management Consulting SRL în calitate de Administrator al Finanțării;
  2. Obiectul achiziției: Proiect la cheie – proiectarea, montarea și punerea în funcțiune a sistemelor fotovoltaice de tip ON-GRID cu puterea instalată de 70 kWP în Horești, r-nul Ialoveni.
  3. Sursa finanțării: Proiectului ”Răspuns multidimensional la provocările emergente de securitate umană”, implementat de Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD) din Moldova și finanțat de către Guvernul Japoniei.
  4. Termenii și condițiile de execuție a lucrărilor/serviciilor:
  • Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru instalarea sistemului fotovoltaic de tip ON-GRID (conform Caietului de sarcini privind compartimentul Proiectare);
  • Montarea sistemelor fotovoltaice de tip ON-GRID (conform Caietului de sarcini privind compartimentul Executarea lucrărilor),
  • Punerea în funcțiune a sistemului fotovoltaic (conform Caietului de sarcini general).
  • Termen de realizare este de max. 30 zile calendaristice din momentul semnării contractului;
  • Locația obiectului: Horești, r-nul Ialoveni, R. Moldova.
  1. Modul de formare a prețului: scutire de TVA cu drept de deducere (cota 0%).
  2. Oferta de preț urmează a fi formulată: în MDL;
  3. Modalități de plată: prin transfer în baza facturii
  4. Termenul de garanție:

Panouri fotovoltaice - minim 12 ani;

Invertor - minim 5 ani;

Contor - minim 5 ani;

  1. Criteriul de evaluare: Calitatea bunului ofertat și cel mai mic preț specific per kW instalat (lei/kW), care va fi calculat prin împărțirea costului total al ofertei      la puterea totală a sistemului fotovoltaic propusă în cadrul acesteia. În cadrul procedurii de evaluare se vor accepta doar sistemele fotovoltaice cu o deviere nu mai mare de + 5 kW de la puterea totală propusă în cadrul ofertelor.
  2. Ofertantul va pune la dispoziție cărțile tehnice cu instrucțiunile de funcționare traduse în limba română și/sau rusă, va asigura punerea în funcțiune precum și instruirea personalului operativ al beneficiarului.
  3. Oferta va conține specificațiile tehnice depline solicitate conform caietelor de    sarcini.
  4. Pentru a participa la licitația publică, agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
  • Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală a ofertei cu scutire de TVA cu drept de deducere   (cota   TVA   0%), conform: Tabelului 1, 2, și 3 din Caietul de sarcini general;
  • Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și extras din registrul de stat al persoanelor juridice;
  • Datele de identificare ale companiei și rechizitele bancare confirmate prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
  • Declarația ofertantului privind lipsa datoriilor la bugetul de stat în momentul depunerii documentației de participare la licitație.
  • Planul de implementare a proiectului, cu menționarea termenelor limită pentru fiecare etapă, confirmat prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
  • Fise tehnice și certificate de conformitate pentru bunurile ofertate: panouri fotovoltaice, invertor, contor, după cum urmează:
    • Prospectul tehnic/fisa de catalog pentru toate echipamentele și materialele.
    • Toate echipamentele electrice trebuie să fie însoțite de declarații/certificate de conformitate ale producătorului, care dovedesc caracteristicile tehnice necesare și conformitatea cu standardele în vigoare.
    • Echipamentul va purta marcaj de conformitate CE (Certificat European de Conformitate).
    • Toate echipamentele electrice trebuie să fie însoțite cu declarații de conformitate pe proprie răspundere emise de producător, cu dovada că producătorul deține sisteme de management integrate, conforme standardelor din seria ISO 9001 (Sisteme de management a calității), ISO 14001 (Sisteme de management de mediu).
    • Certificate de garanție pentru panouri emise de producător cu garanție minimă de 12 ani.
    • Certificate de garanție pentru invertoare emise de producător cu garanție minimă de 5 ani.
  • Informații despre participant și lista principalelor contracte din aceeași categorie finalizate, confirmat prin ștampila organizației și semnătura            persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
  • Documente care să demonstreze capacitatea ofertantului de executare a lucrărilor, (după caz: minim 2 scrisori de referinta, copia contratelor/acte/certificate de execuție, ultimul raport financiar etc.).

Informații suplimentare legate de procedura de achiziție pot fi obținute la următoarele date de contact: Telefon - 079-403-227, E-mail: websites@axa.md, numele și prenumele persoanei responsabile: Stela Popa.

Modalitatea de depunere a ofertelor:

  • Termenul de depunere a ofertelor: 13 septembrie 2024, ora 00.
  • Ofertele se depun Electronic la adresa: websites@axa.md, indicându-se în subiectul mesajului „Proiect la cheie - montarea sistemelor fotovoltaice de tip ON-GRID cu puterea instalată de 70 kWP în s. Horești, r-nul Ialoveni”.
  • Modalitatea de redactare a ofertelor: Oferta și documentele solicitate urmează a fi întocmite pe calculator, în clar, fără corectări, având număr și data de ieșire, cu semnătura (olografică sau digitală) a persoanei responsabile și aplicată ștampila companiei (după caz).
  • Modalitatea de salvare a documentației de concurs: Documentele aferente dosarului se vor transmite în format PDF (Nu se acceptă, documente în format word, Jpg, etc.)
  • Ofertele recepționate după data și ora limită comunicată vor fi respinse și nu vor fi analizate în procesul de
  • Termenul de valabilitate a ofertei: 60 zile.

Caietele de sarcini (general, proiectare și executarea lucrărilor) pot fi descărcate AICI!