Anunț specific de achiziții, cerere de cotații – bunuri, echipament it, subproiect tehfarmcosm
Anunț specific de achiziții
Cerere de cotații – Bunuri
Țara: Republica Moldova
Instituția: Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova
Titlul proiectului: Resurse modernizate pentru programele de studii ale tehnologiilor chimice, farmaceutice şi cosmetice (TehFarmCosm)
- ID Proiect: P167790
- Obiectul achiziției: Echipament IT
Ref. Nr. MD-STATEUNI-440205-GO-RFQ
- Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova din Republica Moldova a primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova în cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățămîntului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului „Învățămîntul superior din Moldova” și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare nr.: MB-MOED-6542-ASF-U-11 din 10.2022 pentru realizarea subproiectului „Resurse modernizate pentru programele de studii ale tehnologiilor chimice, farmaceutice şi cosmetice /TehFarmCosm”.
- În cadrul Acordului de subfinanțare o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractului atribuit în cadrul achiziției de echipament IT.
- Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova din Republica Moldova invită operatorii economici eligibili să depună oferte sigilate pentru achiziționarea:
Numărul lotului |
Denumirea bunurilor |
Cantitate (bucăți) |
Lotul 1 |
1.1 Calculator AiO 24” |
6 |
1.2 Imprimantă multifuncțională A4 |
4 |
- Achiziția se va desfășura prin procedura de cerere de cotații (RFQ), astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament de achiziții”); și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentul privind achiziții prenotat.
- Ofertanții eligibili interesați pot obține informații suplimentare și solicita documentele de achiziție de la:
I.P. Universitatea de Stat din Moldova
Adresa: str. Alexei Mateevici 60, Blocul Central USM
Număr Etaj/birou: etajul 1, biroul 109
Oraș: Chișinău
Cod poștal: MD - 2009
Țară: Republica Moldova
Telefon: 022-241-240
e-mail achizitii.bm@usm.md
Persoana responsabilă: Doina Cercel.
- Ofertele trebuie să fie transmise la adresa de mai jos:
bir. 109 (Departamentul Achiziții al USM),
str. Alexei Mateevici 60,
MD – 2009, mun. Chișinău, Republica Moldova,
Tel. +373 022 241 240,
Doina Cercel, specialist principal Departamentul Achiziții, sau,
la adresa de e-mail achizitii.bm@usm.md, înainte de 09.08.2024, ora 15:00.
Ofertele întîrziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.
- Ofertele prezentate vor fi valabile pentru o perioadă de 60 de zile de la data limită de depunere a ofertelor.
Link cu publicarea anunțului pe situl usm.md: https://usm.md/?p=30331