Anunț specific de achiziții, procurarea mobilierului pentru departamentul Informatică și Informatică Aplicată , procedura nr. MD-STATEUNI-411025-GO-RFQ , subproiect MODERN-INFO .
Anunț specific de achiziții
Cerere de cotații – Bunuri
Țara: Republica Moldova
Instituția: Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova
Titlul proiectului: Modernizarea procesului de formare profesională la specialitățile Informatică și Informatică Aplicată / MODERN-INFO
ID Proiect: P167790
- Obiectul achiziției: Mobilier
Ref. Nr. MD-STATEUNI-411025-GO-RFQ
- Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova a primit subfinanțare de la Ministerul Educației
și Cercetării al Republicii Moldova în cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățământului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului „Învățământul Superior din Moldova” și intenționează să utilizeze o parte din aceste mijloace financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare Nr. MD-MOED-6542-ASF-U2-04 din 27.11.2023 pentru realizarea subproiectului Modernizarea procesului de formare profesională la specialitățile Informatică și Informatică Aplicată / MODERN-INFO.
- În cadrul Acordului de subfinanțare MD-MOED-6542-ASF-U2-04 o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractului/contractelor atribuit(e) în cadrul achiziției de Mobilier.
- Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova invită operatorii economici eligibili să depună oferte sigilate pentru achiziționarea:
Lot 1 - Mobilier
Nr. |
Denumire bunuri |
Cantitate (bucăți) |
|
1 |
Masă laborator IT pentru 1 persoană |
4 |
|
2 |
Masă laborator IT pentru 2 persoane |
42 |
|
3 |
Scaun laborator IT |
90 |
|
4 |
Fotoliu de birou |
4 |
|
5 |
Tablă albă mobilă |
4 |
|
- Achiziția se va desfășura prin procedura de cerere de cotații (RFQ), astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament de achiziții”); și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentul de achiziții.
- Ofertanții eligibili interesați pot obține informații suplimentare și solicita documentele de achiziție
de la:
I.P. Universitatea de Stat din Moldova
Adresa: str. Alexei Mateevici 60, Bloc 4A
Număr Etaj/birou: etajul 2, biroul 217
Municipiu: Chișinău
Cod poștal: MD - 2009
Țară: Republica Moldova
Telefon: +373 67560223
E-mail: procurement.wb@usm.md
Persoana responsabilă: Alexandru Gherman
- Ofertele trebuie să fie prezentate la adresa de mai jos:
MD – 2009, mun. Chișinău, Republica Moldova
str. Alexei Mateevici 60, Bloc 4 A, birou 217
Alexandru Gherman, manager sub-proiecte
+ (373) 67560223
până la data de 23.08.2024, ora 11:00.
Ofertele întârziate, depuse după termenul indicat mai sus, vor fi respinse.
- Ofertele prezentate vor fi valabile pentru o perioadă de 60 de zile din data limită de depunere a ofertelor.