IP Universitatea Tehnică a Moldovei anunţă concurs pentru Contractarea Serviciilor de consultanţă pentru Instruire privind utilizarea echipamentului pentru laboratoarele Realitatea virtuală în activitatea de studii și de cercetare, subproiect DATASEA

IP Universitatea Tehnică a Moldovei anunţă concurs pentru Contractarea Serviciilor de consultanţă pentru Instruire privind utilizarea echipamentului pentru laboratoarele Realitatea virtuală în activitatea de studii și de cercetare, subproiect DATASEA

CERERE DE EXPRIMARE A INTERESULUI
(Servicii de consultanță – selectarea companiei)

Republica Moldova

Denumirea subproiectului: Modernizarea curricula pentru formarea competențelor profesionale în Securitatea Informationala, ManaGementul InfoRmatiei, ȘtIința DaTelor, pentru sporirea competitivițății și a securității datelor IMM-urilor (DATASEA)

Nr. MD-MOED-6542-ASF-U-13 din 24.10.2022

Nr. Referinţă : MD-TECHUNI-354183-CS-CQS

Titlul sarcinii: Instruire privind utilizarea echipamentului pentru laboratoarele Realitatea virtuală în activitatea de studii și de cercetare

Serviciile de consultanță includ: instruirea personalului didactic, științifico-didactic și celui auxiliar-didactic în utilizarea echipamentului pentru laboratoarele Realitatea virtuală în activitatea de cercetare, precum și pentru obținerea competențelor necesare în instruirea studenților.

Timpul alocat pentru realizarea sarcinii este de 1 lună.

            Termenii de referință (TOR) sunt anexați la prezenta cerere de exprimare a interesului sau pot fi găsiți pe următorul site web: https://utm.md/wp-content/uploads/2024/06/cerere-de-exprimare-a-interesului.-instruire-privind-utilizarea-echipamentului-pentru-laboratoarele-realitatea-virtuala-in-activitatea-de-studii-si-de-cercetare.pdf sau pot fi obținuți la adresa de mai jos esenia.turchin@adm.utm.md.

            Universitatea Tehnică a Moldovei invită companiile de consultanță eligibile (“Consultanți”) să își exprime interesul pentru prestarea serviciilor de organizare şi desfăşurare a instruirii privind utilizarea echipamentului pentru laboratoarele Realitatea virtuală în activitatea de studii și de cercetare. Instruirea va fi realizată de către 2 experţi, pe parcursul a 10 zile, câte 4 ore pe zi.

Consultanții interesați vor expedia informații care să demonstreze că au calificările necesare și experiența relevantă pentru a presta serviciile de organizare şi desfăşurare a instruirii privind utilizarea echipamentului pentru laboratoarele Realitatea virtuală în activitatea de studii și de cercetare.

Experiența generală a companiei

  1. Minim 5 ani experiență în domeniul organizării instruirii în domeniul ingineresc relevant sarcinii;
  2. Capacități de gestionare a unor evenimente cu grupuri mari de beneficiari.

Experiența specifică a companiei în prestarea serviciilor similare

  1. Experiență, minim 3 ani, de prestare a serviciilor educaționale pentru diferite categorii de beneficiari, inclusiv studenți, cadre didactice, specialişti din domeniul ingineresc;
  2. Cel puțin 5 activități similare organizate (ateliere de lucru, training-uri, cursuri de instruire etc.).

Experiența profesională a echipei de experți implicată în realizarea sarcinii

  1. Echipa de specialiști implicați în realizarea sarcinii include 2 persoane care deţin studii superioare în domeniul ingineriei.
  2. Membrii echipei dețin experiență de proiectare a programelor de instruire pentru specialiştii din domeniul ingineriei (din sectorul educaţional sau cel real).
  3. Managerul echipei deţine experienţă de minim 3 ani în organizarea activităților de instruire pentru specialiștii din sectorul real, şi/sau cadrele didactice.

Experții-cheie nu vor fi evaluați la etapa de stabilire a Listei scurte.

Se atrage atenția consultanților interesați asupra secțiunii III, punctele 3.14, 3.16 și 3.17 din Regulamentul privind achizițiile pentru debitorii IPF iulie 2016, revizuite în noiembrie 2017 și august 2018 (Regulamentul privind achizițiile publice), care stabilește politica Băncii Mondiale privind conflictul de interese.

Consultanții se pot asocia cu alte companii pentru a-și îmbunătăți calificările, dar ar trebui să indice clar dacă asociația este sub forma unei asocieri mixte și/sau a unui contract de subconsultanță. În cazul unei asocieri, toți partenerii din asociere vor fi răspunzători solidar pentru întregul contract, dacă sunt selectați.

Compania de consultanță va fi selectată în conformitate cu metoda de selecție – “Selecția bazată pe calificarea consultanților”, prevăzută în Regulamentul de achiziții.

Informații suplimentare pot fi obținute la adresa de mai jos în timpul orelor de lucru esenia.turchin@adm.utm.md, între orele: 08.00-17.00.

Propunerile trebuie să fie expediate la adresa de mai jos (personal, prin poștă, sau prin e-mail) până la  data de: 18.07.2024, ora 14:00, (ora locală a Moldovei), indicând titlul sarcinii pentru care se aplică.

Adresa: or. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare, 168, bir. 108

Tel: +373 69668248, 022-23-51-59

E-mail: esenia.turchin@adm.utm.md

 

Semnătura Președintelui comitetului de evaluare

Nume Prenume___________________


                                                     CERERE DE PROPUNERI

 

Nr. Referinţă : MD-TECHUNI-354183-CS-CQS

 

 

Țara: Republica Moldova

 

Universitatea Tehnică a Moldovei

 

Denumirea proiectului: Proiectul Învățământul Superior din Moldova

ID Proiect: P167790

 

 

Denumirea subproiectului: Modernizarea curricula pentru formarea competențelor profesionale în Securitatea Informationala, ManaGementul InfoRmatiei, ȘtIința DaTelor, pentru sporirea competitivițății și a securității datelor IMM-urilor (DATASEA)

 

 

Nr. Acord de subfinanțare: Nr. MD-MOED-6542-ASF-U-13 din 24.10.2022

 

 

 

Denumirea Serviciilor de consultanță:

Instruire privind utilizarea echipamentului pentru laboratoarele Realitatea virtuală în activitatea de studii și de cercetare

 

 

 

 

 

 

 

Data: 27.06.2024

 

Universitatea Tehnică a Moldovei

 

Denumirea subproiectului: Modernizarea curricula pentru formarea competențelor profesionale în Securitatea Informationala, ManaGementul InfoRmatiei, ȘtIința DaTelor, pentru sporirea competitivițății și a securității datelor IMM-urilor (DATASEA)

Instituția Publică Universitatea Tehnică a Moldovei

Nr. Referinţă: MD-TECHUNI-354183-CS-CQS

TERMENII DE REFERINȚĂ  PENTRU

Instruire privind utilizarea echipamentului pentru laboratoarele Realitatea virtuală  în activitatea de studii și de cercetare

1.      DESCRIEREA SUCCINTĂ A SUBPROIECTULUI

Proiectul învățământului superior din Moldova (PÎSM) este un proiect finanțat de Banca Mondială care urmează să fie implementat în perioada mai 2020 - decembrie 2025.

Costul total al creditului este de 35,7 milioane Euro (echivalentul a 39,4 milioane USD) finanțat de Asociația Internațională pentru Dezvoltare (IDA) și este acordat Republicii Moldova în sprijinul învățământului superior din Moldova.

Obiectivul proiectului este de a îmbunătăți orientarea către piața muncii a instituțiilor de învățământ superior selectate și mecanismele de asigurare a calității. Proiectul este organizat în jurul a trei componente și include intervenții sistemice în domeniile calității, finanțării și managementului învățământului superior.

O componentă a PÎSM este Programul de Îmbunătățire a Învățămîntului Superior (PÎÎS) care urmează să fie implementat de instituțiile de învățământ superior și colegiile pedagogice selectate pentru a răspunde unora dintre cele mai stringente necesități ale acestora în scopul orientării către piața muncii.

Astfel, pentru realizarea obiectivelor PÎÎS, Ministerul a semnat cu Universitatea Tehnică a Moldovei Acordul de subfinanțare a subproiectului Modernizarea curricula pentru formarea competențelor profesionale în Securitatea Informationala, ManaGementul InfoRmatiei, ȘtIința DaTelor, pentru sporirea competitivițății  și a securității datelor IMM-urilor (DATASEA).

Beneficiarii acestui subproiect (studenții actuali și viitori), care ulterior vor fi angajați, vor putea obține, grație acestor intervenții, calificări specifice locului de muncă, orientate spre tehnologie și inovații.

2.      OBIECTIVELE SUBPROIECTULUI

Obiectivul general major al subproiectului DATASEA este de a îmbunătăți calitatea programelor de studii în domeniul Tehnologii ale Informației și Comunicațiilor (TIC), prin actualizarea și adaptarea curriculară la nevoile pieței muncii și tendințele în domenii cu gradul cel mai ridicat de dinamism și inovare: știința datelor și securitatea informațională. Acest obiectiv include dezvoltarea de programe noi de studii universitare și formare continuă, reproiectarea unor programe existente prin introducerea de noi cursuri, și modernizarea infrastructurii de învățământ-cercetare, prin dotarea laboratoarelor cu echipamentele necesare. Acest proces va ajuta la pregătirea specialiștilor capabili să facă față provocărilor inerente unei economiei bazate pe tehnologii.

3.      DOMENIUL DE ACTIVITATE A SUBPROIECTULUI

Prestarea serviciilor de organizare şi desfășurare a activității de instruire privind utilizarea echipamentului pentru laboratoarele Realitatea virtuală în activitatea de studii și de cercetare.

De instruire vor beneficia 46 cadre didactice. Grupul de experţi va organiza 10 sesiuni timp de 10 zile, cu durata de 4 ore pe zi.

4.      SARCINI SPECIFICE

 

Consultantul va avea următoarele sarcini specifice:

  1. Elaborarea agendei instruirii pentru durata reglementată de 40 ore, cu specificarea subiectelor propuse spre examinare, metodelor, instrumentelor și obiectivelor specifice pentru fiecare subiect abordat, reperele de timp, și coordonarea acesteia cu managerul de subproiect.
  2. Coordonarea programului de instruire cu managerul de subproiect, pentru a asigura organizarea și planificarea eficientă a activităților, fiind stabilite spaţiile, echipamentele şi materialele necesare derulării procesului.
  3. Elaborarea, multiplicarea și distribuirea materialelor didactice pentru fiecare subiect din cadrul programului de instruire, pentru a asigura o învățare de calitate.
  4. Organizarea logistică a activităților, inclusiv stabilirea agendei, organizarea pauzelor de cafea (apă potabilă, ceai/cafea, biscuiți), pentru a asigura desfășurarea fără probleme a acestora.
  5. Asigurarea evaluării activităților desfăşurate și analiza feedback-ului.
  6. Prezentarea raportului final.

5.      CERINȚE DE CALIFICARE SI BAZA DE EVALUARE (criterii de evaluare)

 

Criterii de calificare

Punctaj maxim

1. Experiența generală a companiei

20

2. Experiența specifică a companiei în prestarea serviciilor similare

40

3. Echipa de experți pentru prestarea serviciilor solicitate

40

 

Experiența generală a companiei

  1. Minim 5 ani experiență în domeniul organizării instruirii în domeniul ingineresc relevant sarcinii;
  2. Capacități de gestionare a unor evenimente cu grupuri mari de beneficiari.

Experiența specifică a companiei în prestarea serviciilor similare

  1. Experiență, minim 3 ani, de prestare a serviciilor educaționale pentru diferite categorii de beneficiari, inclusiv studenți, cadre didactice, specialişti din domeniul ingineresc;
  2. Cel puțin 5 activități similare organizate (ateliere de lucru, training-uri, cursuri de instruire etc.).

Experiența profesională a echipei de experți implicată în realizarea sarcinii

  1. Echipa de specialiști implicați în realizarea sarcinii include 2 persoane care deţin studii superioare în domeniul ingineriei.
  2. Membrii echipei dețin experiență de proiectare a programelor de instruire pentru specialiştii din domeniul ingineriei (din sectorul educaţional sau cel real).
  3. Managerul echipei deţine experienţă de minim 3 ani în organizarea activităților de instruire pentru specialiștii din sectorul real şi/sau cadrele didactice.

Pentru confirmarea cerințelor de calificare solicitate vor fi prezentate Certificate de calificare, contracte realizate, CV-urile persoanelor sau orice alte documente doveditoare.

Se vor indica cerințele/ calificările/ experiența de bază a fiecărui membru al echipei de bază.

 

6.      DURATA SARCINII, TIMPUL ESTIMAT DE ÎNCEPERE ȘI REALIZARE A SARCINII

Prestarea serviciilor este estimată a fi inițiată în luna septembrie 2024 cu livrabilele prezentate după cum urmează:

DENUMIREA LIVRABILELOR

Termenul limită de prezentare

Agenda activităţii tematice

10  zile de la semnarea contractului

Suport curricular

Septembrie 2024

Liste cu evidența participanților

Septembrie 2024

Chestionare de evaluare. Analiza datelor

Septembrie 2024

Raport de activitate

 Octombrie 2024

Documentele, elaborate în limba română, vor fi prezentate în format Word și PDF, atât în variantă tipărită (un exemplar), cât și electronică.

Raportarea se va realiza timp de 15 zile de la finalizarea activităților de instruire.

7.      CERINȚE DE RAPORTARE ȘI ARANJAMENTE INSTITUȚIONALE

 

Liderul echipei va furniza rapoarte către managerul de subproiect și către coordonatorul instituțional. Managerul de subproiect va fi responsabil de supervizarea procesului de furnizare a serviciilor de consultanță și de gestionarea implementării contractului.

Beneficiarul va asigura companiei contractate sprijinul necesar pentru îndeplinirea sarcinilor, furnizând informații despre structurile instituționale, programele de studii, spațiile educaționale necesare pentru desfășurarea activităților, etc.

8.      DECLARAȚIE DE CONFIDENȚIALITATE

 

Toate datele și informațiile primite în scopul realizării prezentei sarcini trebuie tratate în mod confidențial și urmează să fie utilizate numai în legătură cu executarea acestor Termeni de referință. Toate drepturile de proprietate intelectuală care decurg din executarea acestor Termeni de referință vor aparține Universității Tehnice a Moldovei. Conținutul  materialelor scrise obținute și utilizate pe parcursul realizării prezentei sarcini nu poate fi divulgat nici unei terțe părți fără autorizația scrisă prealabilă exprimată a Universității Tehnice a Moldovei.

9.      ELIGIBILITATE

Consultantul va trebui să fie eligibil conform Regulamentul privind achizițiile publice Consultantul va semna Declarația privind conflictul de interese.

SEMNĂTURA MANAGERULUI DE PROIECT

NUME PRENUME___________________

 

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola