Fundația de Binefacere Caritas Moldova anunță concurs pentru solicitarea de oferte pentru achiziția lucrărilor de renovare a spațiului pentru tineri și voluntari (achiziționarea materialelor și executarea lucrărilor de reparații)
Fundația de Binefacere Caritas Moldova anunță concurs pentru solicitarea de oferte pentru achiziția lucrărilor de renovare a spațiului pentru tineri și voluntari (achiziționarea materialelor și executarea lucrărilor de reparații).
Data publicării anunțului: 24 aprilie 2024
Termenul limită de prezentare a dosarului: 10 mai 2024
Tipul contractului: Contract de executare a lucrărilor
CONTEXT
Achiziția se realizează în cadrul proiectului „Humanitarian Response to War in Ukraine – Caritas Moldova”, project nr. 223MDA01.
Scopul achiziției: Renovarea sălii din cadrul biroului național pentru a crea un spațiu de lucru și relaxare pentru tineri și voluntari.
Nr. d/o |
Denumirea bunurilor/ serviciilor |
Unitatea de măsură |
Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referință |
1 |
Lucrări de renovare a spațiului pentru tineri și voluntari (achiziționarea materialelor și executarea lucrărilor de reparații). |
Deviz de cheltuieli |
Conform caietului de sarcini |
DEPUNEREA DOSARULUI
Dosarul de aplicare va cuprinde documentele în conformitate cu Instrucțiunea pentru ofertanți și Caietul de sarcini.
Acesta va fi depus în conformitate cu cerințele din Caietul de sarcini și în strictă conformitate cu procedura prevăzută în Instrucțiunile pentru ofertanți.
Dosarul de aplicare va fi transmis electronic, prin e-mail, la următoarea adresă: procurement@caritas.md, cu mențiunea „Ofertă lucrări de renovare” sau depus în plic la adresa mun. Chișinău, str. G. Asachi nr. 30/1, Fundația de Binefacere Caritas Moldova.
După expedierea ofertelor, vă rugăm să vă asigurați că oferta a fost recepționată de către Fundația de Binefacere Caritas Moldova sub forma unui e-mail de confirmare. Asociația este responsabilă numai pentru ofertele confirmate.
Termen limită de depunere: 10 mai 2024;
Fundația de Binefacere Caritas Moldova nu va lua în considerare dosarele depuse după termenul limită.
Cerințe față de candidații eligibili:
- Dosarul complet;
- Persoane juridice înregistrate în Republica Moldova;
- Licență sau alte acte permisive în domeniul realizării lucrărilor de reparații;
- Experiență în domeniu, minim 5 ani.
Ofertanții vor expedia oferte semnate, ștampilate și datate la adresa de e-mail sau poștală, specificată în prezenta solicitare la sau înainte de ora exactă specificată în prezenta solicitare.
DOCUMENTAȚIA PENTRU CONCURS
Fiecare ofertant are obligația de a prezenta formularele prevăzute în cadrul acestei secțiuni, completate în mod corespunzător și semnate de persoane autorizate, până la data limită de depunere a ofertelor.
Documentația necesară pentru concurs:
- Formularul nr. 1 – Formularul ofertei (accesati link);
- Formularul nr. 2 – Declarație privind statutul ofertantului (accesati link);
- Formularul nr. 3 – Devizul de cheltuieli semnat si stampilat (accesati link);
- Documentele solicitate în instrucțiuni pentru ofertanți (accesati link);
- Designul spațiului pentru informare (accesati link);
Notă: Ofertele vor fi valabile 45 zile din momentul termenului limită de depunere a ofertei.
Evaluare a ofertelor Fundația de Binefacere Caritas Moldova va evalua și compara ofertele în ordinea următoare:
Evaluare administrativă – Ofertele vor fi revizuite în funcție de conformitatea lor administrativă. Ofertele trebuie să includă toate aspectele menționate în instrucțiunile de depunere pentru ofertanți și să fie conform criteriilor de eligibilitate. Nerespectarea oricăreia dintre aceste cerințe poate duce la descalificarea ofertei.
Evaluare tehnică – Ofertele vor fi evaluate din punctul de vedere al calității pe baza naturii serviciilor oferite și a alinierii la domeniul de activitate al Fundația de Binefacere Caritas Moldova și calității companiei, evidențiată de profilul companiei, certificări, experiență anterioară, termenele de garanție/executarea lucrărilor oferite și verificări de referință.
Evaluare financiară – Ofertele vor fi evaluate prin compararea prețurilor, specificate în ofertă.
Pentru atribuirea contractului ofertantului câștigător se va aplica Raportul dintre calitate - 40% și preț 60%.
De asemenea, documentele pot fi solicitate la adresa de e-mail: procurement@caritas.md, cu mențiunea
„Ofertă lucrări de renovare a spațiului pentru tineri și voluntari ”.
DATE DE CONTACT
Pentru întrebări referitoare la Caietul de sarcini și cu privire la modul de depunere a ofertelor, vă rugăm să o contactați pe Ecaterina Bugaevscaia, ofițer achiziții, tel. 078800597, e-mail: procurement@caritas.md
Vă mulțumim pentru interesul acordat acestei achiziții de lucrări și vă dorim succes în pregătirea ofertei.
Caritas Moldova îşi rezervă dreptul de a anula și/sau a suspenda procedura de achiziție, total sau parțial şi de a respinge toate ofertele în orice moment înainte de adjudecarea contractului, inclusiv în cazul în care se află în imposibilitatea acoperirii financiare sau în cazurile necorespunderii ofertelor cerințelor stabilite în prezenta documentație, fără a-şi crea astfel anumite obligații și a purta răspundere față de ofertanți.