- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Solicitare oferte de preț pentru servicii de audit a cheltuielilor în cadrul unui proiect European
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Asociația Întreprinderilor din Industria Ușoară „SORINTEX” achiziționează servicii de audit extern în cadrul proiectului „Moving PLastics and mAchine iNdustry towards Circularity”, în continuare Plan - C, finanțat în cadrul Programului Regional Dunărea.
Proiectul Plan - C are o durată totală de 30 de luni, cu data de început 01/01/2024.
Implementarea și dezvoltarea proiectului este împărțită în 6 perioade:
• Perioada 1: începe la 01/01/2024 și durează până la 30/06/2024
• Perioada 2: începe la 01/07/2024 și durează până la 31/12/2024
• Perioada 3: începe pe 01/01/2025 și durează până la 30/06/2025
• Perioada 4: începe la 01/07/2025 și durează până la 31/12/2025
• Perioada 5: începe pe 01/01/2026 și durează până la 30/06/2026
La finele ficărei perioade sunt necesare serviciile de verificare a cheltuielilor din cadrul proiectului, eliberându-se raportul de audit.
În această ordine de idei, lansăm cererea de oferte comerciale pentru verificarea cheltuielilor de proiect către entitățile acreditate de Consiliul de Supraveghere Publică a Auditului, prezentând dovada în acest sens.
!!!Criteriile de selectare:
Examinarea ofertelor va fi efectuată de către Comisia de concurs în baza următoarelor criterii:
• Experiență în domeniu – auditorul trebuie să aibă experiență în auditarea organizațiilor necomerciale din Republica Moldova;
• Calificarea auditorului (minim 3 ani de experiență);
• Prețul serviciilor - oferta de pret.
Lipsa dovezii de acreditare din partea Consiliului de Supraveghere Publică a Auditului automat va descalifica potențialul prestator de servicii.
Oferta de participare la concurs va conține informație concisă cu indicarea următoarelor:
1. Date de contact al auditorului (denumirea ofertantului, numărul de contact, adresa electronică);
2. Descrierea experienței în domeniu şi argumentarea oportunității selectării acesteia;
3. CV auditorului;
4. Licența pentru activitatea de audit (copia);
5. Oferta financiară, cu indicarea prețului serviciilor de audit în MDL şi perioada exactă de efectuare a auditului, cu respectarea termenelor indicate mai sus;
Oferta trebuie să fie datată și semnată de către ofertant și expediată prin e-mail.
Termenul limită de depunere a ofertelor cu materialele conexe este de 30.04.2024, ora 12:00 AM, la adresa de E-mail sorintex.soroca@gmail.com.
- Extended Deadline - Monitoring and Evaluation Analyst (NPSA-9), Just Energy Transition Programme - UNDP Moldova
- Centrul Național de Prevenire a Abuzului față de Copii (CNPAC) angajează psiholog/ă în cadrul Centrului regional de asistență integrată a copiilor victime/martori ai infracțiunilor din zona de Nord
- Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează Coordonator/oare de voluntari
- Psiholog AO IFIS
- UCIPE (Proiectul PEEM) Specialist/ specialistă în eficiență energetică
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






