Cerere de exprimare a interesului pentru Consultanță, expertiză și instruire în proiectarea componentei didactice la cursurile de instruire la distanță pentru 10 programe de master

Cerere de exprimare a interesului pentru Consultanță, expertiză și instruire în proiectarea componentei didactice la cursurile de instruire la distanță pentru 10 programe de master

CERERE DE EXPRIMARE A INTERESULUI

 

Republica Moldova

 

Denumirea subproiectului „Asigurarea calității și relevanței formării profesionale a viitorilor pedagogi prin programe de studii inovative și conexe la piața muncii” (ACRVP)

 

Nr. Acord de subfinanțare: MD-MOED-6542-ASF-U-02 din 24 octombrie 2022

 

Nr. ReferințăMD-PEDAGOGUNI- 353981-CS-INDV

 

Titlul sarcinii: Consultanță, expertiză și instruire în proiectarea componentei didactice la cursurile de instruire la distanță pentru 10 programe de master

Proiectul Învățământului Superior din Moldova (PÎSM) este un proiect finanțat de Banca Mondială, care urmează să fie implementat în perioada mai 2020 - decembrie 2025.

În cadrul realizării Proiectului Învățământului Superior din Moldova, finanțat de către Banca Mondială, UNIVERSITATEA PEDAGOGICĂ DE STAT „ION CREANGĂ” DIN CHIȘINĂU a obținut finanțare pentru subproiectul „Asigurarea calității și relevanței formării profesionale a viitorilor pedagogi prin programe de studii inovative și conexe la piața muncii”, a semnat contractul de finanțare cu Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova și intenționează să aplice o parte din surse pentru servicii de consultanță.

Subproiectul se înscrie în obiectivele Guvernului Republicii Moldova, Ministerului Educației și Cercetării al Republicii Moldova, de intervenții menite să asigure o mai bună aliniere a sistemului de învățământ superior la cerințele pieței muncii, precum și să creeze mecanisme funcționale, care să sporească șansele de angajare ale absolvenților universității pe piața muncii națională și internațională.

Domeniul Științe ale Educației este unul dintre domeniile de prioritate națională a Republicii Moldova, stabilită în documentele strategice și de politici naționale. Subproiectul va contribui la creșterea impactului pozitiv asupra formării inițiale a cadrelor didactice în sistemul de învățământ universitar prin intervenții strategice, ancorate în cadrul de priorități naționale și instituționale pe sectorul educațional.

 

Obiectivul general al subproiectului constă în reconceptualizarea programelor de studii pedagogice din perspectiva integralizării, abordării praxiologice și digitalizării procesului de formare profesională, în acord cu cerințele pieței muncii. 

Serviciile de consultanță includ instruirea cadrelor didactice în proiectarea componentei didactice în cursurile universitare digitale pentru forma de învățământ la distanță, acordarea suportului în elaborarea componentei didactice și expertiza cursurilor universitare care urmează a fi elaborate de cadrele didactice în cadrul a 10 programe de studii superioare de master din domeniul Științe ale Educației. Perioada estimativă de realizare a sarcinii – 5 luni, începutul activității – martie 2024.

Termenii de referință (TOR) sunt anexați la prezenta cerere de exprimare a interesului sau pot fi găsiți pe următorul site web: https://upsc.md/2024/02/07/cerere-de-exprimare-a-interesului-pentru-servicii-de-consultanta-expertiza-si-instruire-in-proiectarea-componentei-didactice-la-cursurile-de-instruire-la-distanta-pentru-10-programe-de-master/

Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău invită consultanții eligibili  (Consultanți) să își exprime interesul pentru prestarea serviciilor de instruire a cadrelor didactice în proiectarea componentei didactice în cursurile universitare digitale pentru forma de învățământ la distanță, acordarea suportului în elaborarea componentei didactice și expertiza cursurilor universitare care urmează a fi elaborate de cadrele didactice în cadrul a 10 programe de studii superioare de master din domeniul Științe ale Educației. Perioada estimativă de realizare a sarcinii – 5 luni, începutul activității – martie 2024.

Consultanții interesați vor expedia informații/ documente care să demonstreze că au calificările necesare și experiența relevantă pentru a presta Serviciile de:

  1. Instruire a cadrelor didactice universitare în proiectarea componentei didactice în cursurile pentru forma de învățământ la distanță. Vor fi instruite 4 grupuri de cadre didactice universitare, fiecare sesiune este planificată pentru 30 ore (10 ore teoretice, 20 ore – activități practice). Nr. total de ore lucrate pe grup – 40 (inclusiv, 8 ore timp estimativ de pregătire și 2 ore - evaluare). Timpul alocat pentru sarcină – 2 luni.
  2. Acordarea de consultanță cadrelor didactice universitare în proiectarea componentei didactice în cursurile pentru forma de învățământ la distanță. Timp alocat pentru sarcină – 1 lună.
  3. Expertiza cursurilor universitare pentru forma de învățământ la distanță. Timp alocat pentru sarcină – 2 luni.

 

Consultantul care urmează să fie selectat trebuie să dețină următoarele calificări:

  1. Studii superioare în domeniul Tehnologii ale informației și comunicațiilor sau în domenii conexe.
  2. Titlu științifico-didactic (doctor/ doctor habilitat și conferențiar universitar/ profesor universitar).
  3. Experiență profesională de minim 10 ani în domeniul învățământului superior și de minim 5 ani în managementul universitar.
  4. Experiență în elaborarea documentelor curriculare (programe de studii, planuri de învățământ, standarde de calificare, programe de formare continuă, curricula disciplinelor, fișe ale disciplinelor, suporturi curriculare etc.).
  5. Experiență de minim 5 ani în integrarea tehnologiilor informaționale în activitatea didactică, în activitatea de cercetare sau în activități similare.
  6. Experiență în calitate de formator pentru învățământul la distanță sau experiență în educația adulților.
  7. Participare ca manager (director) și/ sau membru în implementarea unor proiecte strategice în domeniul educațional sau în domeniul tehnologiilor informaționale (de cercetare, de formare, de dezvoltare instituțională, de digitalizare etc.).
  8. Publicații științifice și științifico-didactice în domeniul pedagogiei și/ sau tehnologiilor informaționale.

Competențe și abilități:

  1. Capacitate de lucru în echipă;
  1. Capacitate de analiză și sinteză;
  2. Capacitate de planificare și organizare a activităților interactive;
  3. Responsabilitate și management al timpului;
  4. Capacitate de comunicare excelentă în limba română (atât scrisă, cât și vorbită).

 

Se atrage atenția consultanților interesați asupra secțiunii III, punctele 3.14, 3.16 și 3.17 din Regulamentul privind achizițiile pentru debitorii IPF iulie 2016, revizuite în noiembrie 2017 și august 2018 (Regulamentul privind achizițiile publice), care stabilește politica Băncii Mondiale privind conflictul de interese.

Consultantul va fi selectat în conformitate cu metoda Selecția competitivă deschisă a consultanților individuali prevăzută în Regulamentul privind achizițiile.

Informații suplimentare pot fi obținute la adresa de mai jos în timpul orelor de lucru 08:00-17:00, achizitii.bm@upsc.md, str. Ion Creangă 1, MD-2069, orașul Chișinău, Republica Moldova.

Cererile ar trebui să includă: Scrisoarea de exprimare a interesului; Curriculum vitae în format Europass (CV-ul trebuie să conțină obligatoriu informații despre corespunderea candidatului cu cerințele stabilite, cât și date de contact valide – adresa de e-mail și număr de telefon); două Scrisori de recomandare.

La solicitare, candidatul va prezenta documente doveditoare ale studiilor și experienței/ expertizei declarate în CV (copii ale diplomelor de studii, certificate, alte documente de confirmare).

Propunerile trebuie să fie expediate la adresa de mai jos (personal, sau prin poștă, sau prin fax, sau prin e-mail) până la data de 21 februarie 2024, ora 11.00, (ora locală a Moldovei), indicând titlul sarcinii pentru care se aplică.

Adresa:

MD-2069, orașul Chișinău, Republica Moldova

Str. Ion Creangă 1, Blocul nr.2, biroul nr.30

Manager în achiziții Guțu Mihaela

Tel. +373 (22) 24-07-91

Email: achizitii.bm@upsc.md

https://upsc.md/proiect-invatamantul-superior-din-moldova/

 

Semnătura Managerului de proiect

Nume Prenume: Lucia sava

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola