Fundația de Binefacere Caritas Moldova solicită oferte în cadrul licitației locale pentru achiziționarea terenului



 

logo page 0001Fundația de Binefacere Caritas Moldova solicită oferte în cadrul licitației locale pentru achiziționarea terenului.

Fundația de Binefacere Caritas Moldova cu sprijinul Caritas Slovakia și ajutorul financiar al SlovakAid solicită oferte de preț pentru achiziționarea terenului de min. 10 ha pentru implementarea proiectului comun.

Scopul achiziției:  terenul pentru plantarea arborilor.

Achiziția se realizează în cadrul proiectului: “Social planting of saplings - a new way to combat deforestation, the energy crisis and unemployment in the Republic of Moldova”, proiect nr. SAMRS/2023/MD/1/1.

Criterii de calificare pentru ofertanți:

  • este companie înregistrată în Republica Moldova /persoana fizica;
  • are toate documentele necesare pe teren oferit;

Pregătirea dosarului:

Dosarul de aplicare va cuprinde următoarele documente:

Ofertele se depun în conformitate cu cerințele și procedura prevăzută în acești termeni de referință, la secțiunea: „Cum și unde se depune dosarul”. La pregătirea dosarului, solicitanții vor examina în detaliu cererea de ofertă. Lipsa anumitor informații, esențiale pentru executarea contractului, solicitate în cererea de ofertă, pot duce la respingerea propunerii. Toate costurile legate de pregătirea și/sau depunerea dosarului de aplicare vor fi suportate de către ofertanți, indiferent dacă propunerea lor a fost selectată sau nu. Ofertele, precum și toată corespondența cu ofertantul va fi în limba română.

Oferta tehnică va include, dar nu se va limita la următoarele:

  • formularul de participare completat (A1, A2 ) și Declarație pe proprie răspundere cu privire la statutul ofertantului (A3);
  • copia celui mai recent extras din Registrul de stat al persoanelor juridice/Extrasul din registrul bunurilor imobile valabil;
  • documente care demonstrează corespunderea specificațiilor oferite cu specificațiile tehnice solicitatet;
  • certificatul privind lipsa datoriilor la bugetul național eliberat de Inspectoratul Fiscal.

Specificaţii solicitate minime:

 Terenul - un lot;

 1)   Locația:

 - preferabil în raioanele:

 Cahul,

 Sângerei. 

 Cantemir. 

2)   Suprafața totala: minimum 10 ha; 

3)   Bonitatea solului : medie; 

4)   Este acces la rețele de comunicații/electrice; 

5)   Drum de acces adiacent lotului; 

6)   Disponibilitatea terenului pentru plantare în anul 2024. 

Oferta financiară:

 Ofertantul va utiliza Formularul B. Oferta financiară (disponibil pentru descărcare ca fișier separat). Oferta urmează a fi datată, semnată și ștampilată de către ofertant, ulterior scanată și expediată.

  • Preţurile vor include toate costurile si taxele.Oferta financiară va include costul total cu TVA.
  • În cazul în care există o discrepanță între sumele în cifre și în cuvinte, suma în cuvinte va fi considerată corectă.
  • În cazul în care există erori aritmetice nesemnificative, acestea vor fi corectate de către Fundația de Binefacere Caritas Moldova.
  • În cazul în care un Furnizor refuză să accepte corecția, oferta va fi respinsă.

Evaluarea dosarelor

Evaluarea dosarelor va fi realizată în trei etape:

1)Analiza companiilor în raport cu criteriile de pre-calificare enunțate și analiza ofertelor tehnice conform specificațiilor solicitate, inclusiv verificarea conformității cu cererea de oferte.

2) Comisia de evaluare va verifica oferta tehnică (OT) prezentată de fiecare ofertant la următoarele aspecte:

- suprafața terenului;

-bonitatea solului;

-acces la rețele de comunicații/electrice;

-drum de acces adiacent lotului;

-disponibilitatea terenului pentru plantarea în anul 2024;

 În cazul în care Fundația de Binefacere Caritas Moldova va avea neclarități minore la documentele recepționate ca parte a ofertei tehnice, Fundația de Binefacere Caritas Moldova va informa ofertantul și va solicita ca neclaritățile identificate să fie clarificate;

Notă: Ofertele vor fi evaluate de comisia de evaluare cu prezenta a unui expert în domeniului împadurarii.

b) Comisia de evaluare, va evalua ofertele financiare (OF) ale ofertanților a căror oferte tehnice au fost în conformitate cu cerințele minime de conformitate și au fost validate.

Stabilirea ofertei câștigătoare:  

 -cele mai bune specificații tehnice oferite;

-pretul ofertei;

Notă: Fundația de Binefacere Caritas Moldova își rezervă dreptul de a respinge toate ofertele și de a renunța la achiziționarea de bunuri, lucrări sau servicii pentru a prioritiza interesul major al organizației.

Cum și unde se depune dosarul:

Dosarul de aplicare va fi transmis electronic, prin e-mail, la următoarea adresă: procurement@caritas.md. Termen limită de depunere: 29 decembrie 2023.

Fundația de Binefacere Caritas Moldova nu va lua în considerare dosarele depuse după termenul limită. Ofertele care nu vor corespunde acestor cerințelor descrise in acesti termeni de referință, vor fi respinse.

După expedierea dosarului, vă rugăm să vă asigurați că acesta a fost recepționat de Fundația de Binefacere Caritas Moldova sub forma unui e-mail de confirmare. Fundația de Binefacere Caritas Moldova este responsabilă numai pentru dosarele confirmate. Un ofertant poate retrage, înlocui sau modifica oferta după ce a fost depusă în orice moment înainte de termenul limită pentru depunere, prin trimiterea unei notificări scrise către Fundația de Binefacere Caritas Moldova. Oferta înlocuită sau modificată trebuie depusă odată cu notificarea. Toate notificările trebuie trimise respectând procedura depunerii ofertelor, marcându-le clar prin adăugarea cuvintelor „RETRAGERE” „SUBSTITUIRE” sau „MODIFICARE” la subiectul e-mailului.

Notă: Ofertele vor fi valabile 45 zile din momentul termenului limită de depunere a ofertei.

Încheierea contractului și plata

Oferta cu cele mai avantajoase opțiuni tehnice și cel mai avantajos preţ evaluat va fi desemnată câștigătoare.

Contractul de vânzare-cumpărare cu compania câștigătoare va fi semnate de către Fundația de Binefacere Caritas Moldova în calitate de Cumpărător și compania selectată – Vânzător. Prețul stabilit în contract va rămâne fix pe toată perioada de implementare a contractului. Plata va fi efectuată, prin transfer bancar, pe contul de decontare a furnizorului, în lei moldovenești .