Anunț specific de achiziții Cerere de oferte Sisteme de operare și Software specializate
Anunț specific de achiziții
Cerere de cotații - Bunuri
Țara: Republica Moldova
Instituția: IP Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți
Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova
- ID Proiect: P167790
- Titlul subproiectului: ,,Crearea Mediului Academic orientat spre formarea specialiștilor competitivi pe piața muncii IT” CreMA IT
- Obiectul achiziției: Sisteme de operare și Software specializate
Ref. Nr. MD-AlecuR.Uni-353953-GO-RFQ
- Instituția Publică Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți din Republica Moldova a primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova în cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățămîntului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului „Învățămîntul superior din Moldova” și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare nr.: MD-MOED-6542-ASF-U-07 din 24.10.2022 pentru realizarea subproiectului ,,Crearea Mediului Academic orientat spre formarea specialiștilor competitivi pe piața muncii IT” CreMA IT.
- În cadrul Acordului de subfinanțare o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractului atribuit în cadrul achiziției de Sisteme de operare și Software specializate.
- Instituția Publică Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți din Republica Moldova invită operatorii economici eligibili să depună oferte sigilate pentru achiziționarea:
Nr./r |
Denumirea bunurilor |
Cantitate (licențe) |
Lotul nr. 1 |
Soft de antivirus |
15 |
Platformă software de management al serviciilor IT |
1 |
|
Lotul nr. 2 |
Soft de testare a vulnerabilităților |
1 |
Lotul nr. 3 |
Soft sisteme inteligente |
15 |
- Achiziția se va desfășura prin procedura de cerere de cotații (RFQ), astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament de achiziții”); și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentul privind achiziții prenotat.
- Ofertanții eligibili interesați pot obține informații suplimentare și solicita documentele de achiziție de la:
I. P. Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți,
Contabilitatea, Secția Planificare Economică
Angela Țibuleac, managerul de achiziții
str. Pușkin, 38, mun. Bălți, MD-3118, Republica Moldova
tel.: 0 231 52 473
e-mail: proiect.usarb@gmail.com
6.Ofertele trebuie să fie transmise la adresa indicată în punctul 5 înainte de 05 decembrie 2023, ora 14:00
Ofertele întîrziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.
- Ofertele prezentate vor fi valabile pentru o perioadă de 90 de zile de la data limită de depunere a ofertelor.
SEMNĂTURA MANAGERULUI DE SUBPROIECT
VALENTINA PRIȚCAN ___________________