Solicitare oferta de pret servicii de logistica si organizare evenimente



Solicitare oferta de pret  servicii de logistica si organizare evenimente

Solicitare oferta de pret

servicii de logistica si organizare evenimente

  1. Context

AO Asociatia Femeilor din Agricultura și Turismul Republicii Moldova ”Eurocivis” solicită oferta de preț pentru organizarea Conferinței Naționale privind Abilitarea Economică a Femeilor: She Supplies: Abilitarea economică a femeilor prin promovarea achizițiilor sensibile la dimensiunea de gen”.”

Conferința va reuni actori cheie ai ecosistemului antreprenorial pentru a discuta acțiuni, progrese, politicile statului și bune practici în domeniul achizițiilor sensibile la dimensiunea de gen. Conferința se va desfășura la 20 octombrie, în sala de conferințe a Hotelului Courtyard by Marriott Chișinău.

Conferința va fi urmată de Târgul Producătoarelor (21 și 22 Octombrie), găzduit în Parcul Catedralei Mitropolitane, care le va oferi femeilor producătoare o platformă pentru a-și expune și vinde produsele, stabili conexiuni valoroase, a face schimb de bune practici și a pune bazele unor parteneriate de lungă durată, contribuind astfel la integrarea afacerilor conduse de femei în lanțurile de aprovizionare..

Evenimentul este organizat în cadrul expoziției regionale pentru Europa și Asia Centrală Wome n's Entrepreneurship Expo 2023 pentru a conecta organizațiile guvernamentale și internaționale, sectorul asociativ și privat sub umbrela Principiilor de Abilitare a Femeilor (PAF) (https://www.weps.org/) la nivel global și national.

  1. Scopul achiziției

Pentru organizarea Conferinței Naționale privind Abilitarea Economică a Femeilor, AO Eurocivis lansează invitația de participare la tenderul de achiziție servicii logistică și organizare, conform caietului de sarcini anexat.

Conferința Națională privind Abilitarea Economică a Femeilor este un eveniment de trei zile, care se va desfășura în perioada 20 – 22 Octombrie 2023, după cum urmează:

  • Ziua I include paneluri de discuție atat offline, cât și online prin platforma Zoom, pentru a discuta aspecte privind promovarea egalității de gen în lanțurile de aprovizionare prin intermediul achizițiilor, dar și pentru a împărtăși istorii de succes, oportunități și provocările existente.

Evenimentul va avea loc sala de conferinte a Courtyard by Marriott Hotel Chisinau. La finele evenimentului in jur de ora 14.00 se va organiza si o mică degustare cu max 6 mese cu mostre de produse ale femeilor antreprenoare, la terasa. Toate aranjamentele logistice vor fi acoperite de către contractant.

Evenimentul își propune să reunească reprezentanți ai autorităților naționale, sectorului privat și academic, ONG-uri și alți parteneri pentru a crea rețele, a face schimb de informații și a pune bazele unor parteneriate durabile.

Publicul țintă: sectorul privat, asociațiile de afaceri, instituțiile guvernamentale, mass-media și mediul academic.

  • Ziua a 2 și 3 - va fi organizată sub forma unui târg local, în aer liber, în Parcul Catedralei Mitropolitane. Compania ar trebui să asigure amenajarea logistică a târgului, inclusiv conexiunea la energie electrica, curatenia si amenajarea spatiului etc.

Publicul țintă: 70 de femei-antreprenor, oficiali de nivel înalt, persoane care vor participa la târg/piața locală.

Conceptul evenimentului și agenda conferinței sunt elaborate și va împartășită cu compania câștigătoare. Design-ul și elementele grafice de branding vor fi furnizate de solicitant.

3. CERINȚE PENTRU COMPANII:

- Persoană juridică înregistrată oficial, cu capacitate deplină de acțiune;

- Cel puțin 3 ani de experiență în domeniul managementului de evenimente și al comunicării;

- Experiență demonstrată în desfășurarea de conferințe similare/evenimente de amploare;

- Capacitatea tehnică și umană pentru implementarea cu succes a sarcinilor;

- Experiența anterioară în cadrul UN Women sau al altor organizații/instituții internaționale majore constituie un avantaj;

4. Companiile interesate sunt invitate să depună dosarul complet care să conțină:

5. CRITERIUL DE SELECȚIE OFERTE

Achiziția se va face aplicând criteriul de selecție „cel mai bun raport cost-calitate.”

6. INSTRUCȚIUNI DEPUNERE OFERTĂ

Oferta financiară, însoțită de documentele de suport de mai sus, trebuie semnate și transmise pe adresa de e-mail dianacrudu@yahoo.com până la data de 12.10.2023.

Pentru informații sau clarificări vă puteți adresa prin email sau telefon, la următoarele date de contact: tel. 373 795 33 153, e-mail: dianacrudu@yahoo.com. Persoană de contact – Diana Crudu.

 

ANEXA/ Descarcare formular: https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vTh12dww_76qHyA38NrCcVPkjfngTnQmmw8B6ix4PZCd4-oKakqa4kXNM34hTfKZA/pub?output=xlsx

Articol adaugat de: Ileana Crudu