Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Cerere de oferte de prețuri pentru servicii de curățenie a oficiului
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Nr. ref. 10 din 27.01.2020
Asociația Promo-LEX solicită oferte de prețuri pentru servicii de curățenie a oficiului pe parcursul anului 2020. Durata contractului – 1 an.
Scopul general al anunțului este identificarea și selectarea celei mai bune oferte de prețuri pentru servicii de curățenie a oficiului central al asociației.
Caracteristicile oficiului:
- Nivele – 4 (suprafața totală: 543 m2 dintre care demisol: 142 m2, nivel 1: 130 m2, nivel 2: 141 m2, nivel 3: 130 m2);
- Număr de băi – 3;
- Număr de birouri – 13;
- Bucătărie – 3.
Companiile interesate vor completa oferta tehnică și financiară conform cerințelor în tabelul de mai jos:
Oferta tehnică:
- Experiență de cel puțin 2 ani în prestarea serviciilor de curățenie comercială;
- Descrierea modului de realizare a serviciilor în spațiile sus-menționate:
- orarul/programul de realizare a curățeniei;
- lista produselor de curățenie folosite precum și utilajul disponibil (se va acorda prioritate companiilor care utilizează detergenți și materiale cu impact minim asupra mediului ambiant);
- scrisori de recomandare de la 2 clienți;
Oferta financiară:
- oferta financiară va include costul detergenților și a echipamentului utilizat pentru efectuarea curățeniei;
- oferta financiară va include prețul lunar pentru curățenia de întreținere, la cota TVA 20%, precum şi prețul la cota TVA cu drept de deducere (condiție obligatorie)[1];
- oferta financiară va include prețul unitar pentru curățenia generală și serviciile de spălare a geamurilor (per m2), la cota TVA 20%, precum şi prețul la cota TVA cu drept de deducere;
- condițiile de achitare a serviciilor;
- disponibilitatea de a oferi reduceri și/sau servicii promoționale (va constitui un avantaj).
|
Denumirea serviciului |
Descrierea serviciului |
Periodicitatea |
Costul serviciului, MDL, TVA 20% |
Costul serviciului, MDL, TVA cu drept de deducere |
|
Curățenie generală |
||||
|
Curățenie de întreținere |
||||
|
Spălarea geamurilor |
Oferta mai trebuie să includă:
- Datele de contact ale companiei;
- Persoana de contact;
- Rechizitele bancare ale companiei;
- Semnătura persoanei autorizate;
- Ștampila companiei.
Oferta trebuie completată în limba Română şi expediată prin e-mail la adresa tender@promolex.md cu mențiunea “Ofertă de prețuri pentru servicii de curățenie a oficiului”.
Criterii de selecție a ofertantului:
- Experiența companiei: prezența pe piață, clienți fideli/referințe etc;
- Oferta tehnică;
- Oferta financiară.
Data limită de depunere a ofertelor este 10 februarie 2020, ora locală 18.00.
Dosarele de aplicare incomplete sau care vor fi depuse după termenul limită nu vor fi examinate. *Doar ofertanții preselectați vor fi contactați.
Pentru informații suplimentare, contactați: Mariana Novac, Asistent de Program, +373 69339700, mariana.novac@promolex.md.
Asociația Promo-LEX este o organizaţie non-guvernamentală, apolitică și nonprofit. Asociația Promo-LEX își desfășoară activitatea pe întreg teritoriul Republicii Moldova și a fost înregistrată la Ministerul Justiției al Republicii Moldova la 19 iulie 2002. Misiunea Asociaţiei Promo-LEX este de a contribui la dezvoltarea democraţiei în Republica Moldova, inclusiv în regiunea Transnistreană, prin promovarea şi apărarea drepturilor omului, monitorizarea proceselor democratice şi consolidarea societăţii civile.
[1] Asociația Promo-LEX va oferi documentele confirmative pentru plata la cota TVA cu drept de deducere. Companiile care nu sunt plătitoare de TVA vor menționa acest fapt în ofertă
- Servicii de consultanță pentru livrarea unui atelier de promovarea bunăstării și prevenirea arderii profesionale
- Concurs pentru funcția de specialist principal al Secției consultanță, comunicare și informare din cadrul IP CNED
- Servicii de consultanță privind mecanisme de combatere a violenței față de persoane cu dizabilități
- BNM angajează economist/ă principal/ă, responsabil/ă de supraveghere bancară continuă
- Media Show Grup angajează Director de Marketing în domeniul organizării de evenimente
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








