Anunț specific de achiziții - Echipament informațional
Țara: Republica Moldova
Instituția: IP Colegiul Mihail Ciachir din Comrat
Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova
- ID Proiect: P167790
- Titlul subproiectului: "Crearea condițiilor moderne pentru formarea capitalului uman competitiv pe piața muncii la colegiul „Mihail Ciachir” din Comrat"
- Obiectul achiziției: Echipament informațional
Ref. Nr.: MD-M. CIACHIR-378080-GO-RFQ
- IP Colegiul Mihail Ciachir din Comrat a primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova în cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățămîntului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului “Învățămîntul superior din Moldova” și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare nr. MD-MOED-6542-ASF-C-05 din 10.2022 pentru realizarea subproiectului "Crearea condițiilor moderne pentru formarea capitalului uman competitiv pe piața muncii la colegiul „Mihail Ciachir” din Comrat".
- În cadrul Acordului de subfinanțare o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractelor atribuire în cadrul achiziției de echipament informațional.
- IP Colegiul Mihail Ciachir din Comrat invită operatorii economici eligibili să depună oferte sigilate pentru achiziționarea:
Nr. |
Denumirea bunurilor |
Cantitate |
Lotul 1 |
Calculatoare All-In-One |
65 |
Lotul 2 |
Panouri interactive |
15 |
Sisteme Smart board |
6 |
|
Document camera |
15 |
|
Lotul 3 |
Notebooks |
15 |
Cameră de conferință |
3 |
|
Proiector |
1 |
|
Imprimante multifuncționale |
15 |
- Achiziția se va desfășura prin procedura de cerere de cotații (RFQ), astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament de achiziții”); și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentul privind achiziții prenotat.
- Ofertanții eligibili interesați pot obține informații suplimentare și solicita documentele de achiziție de la de la managerul de achiziții guseinov.igor@gmail.com
- Ofertele trebuie să fie transmise la adresa de mai jos Lenin, 160, mun. Comrat (biroul 1) sau electronic la adresa de e-mail guseinov.igor@gmail.com înainte de 03 octombrie 2023, ora 13:00.
Ofertele întîrziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.
- Ofertele prezentate vor fi valabile pentru o perioadă de 60 zile de la data limită de depunere a ofertelor.
- Adresa menționată mai sus, în punctul 6, 7 este:
Biroul 1
Igor Guseinov, managerul de achiziții
str. Lenin, 160, mun. Comrat, MD-3801, Republica Moldova
tel.: 0 298 2 60 35
e-mail: guseinov.igor@gmail.com
https://cpcomrat.educ.md/объявления/