- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Lucrări de reparație curentă cu replanificare a spațiului ”Civic Hub Cimișlia” din orașul Cimișlia, str. Mihai Eminescu, nr. 43 - repetat
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
TERMENII DE REFERINȚĂ PENTRU
Lucrări de reparație curentă cu replanificare a spațiului ”Civic Hub Cimișlia” din orașul Cimișlia, str. Mihai Eminescu, nr. 43 - REPETAT
1. SCOPUL
Prin intermediul proiectului ”GoCivic : creștem împreună gradul de participare în raionul Cimișlia, prin fortificarea societății civile”, AO Dezvoltare prin Implicare își propune crearea unui spațiu de colaborare și petrecere a activităților OSC-urilor din raionul Cimișlia.
Acest spațiu se va numi Civic Hub Cimișlia, fiind totodată și sediul asociației. Pentru a deveni cetățeni cu adevărat activi, cimișlienii au nevoie de locuri în care să se întâlnească, de oportunități pentru a dezbate probleme de interes general, de contexte în care să învețe să comunice şi să colaboreze.
Astfel avem nevoie de a amenaja spațiul identificat în parteneriat cu primăria or. Cimișlia, corespunzător, ca să facă față necesităților comunității.
2. OBIECTIVELE SARCINII
Lucrări de reparație curentă cu replanificare a spațiului ”Civic Hub Cimișlia” din orașul Cimișlia, str. Mihai Eminescu, nr. 43, conform caietului de sarcini de pe link: Caietul de sarcini și Schița de proiect
3. CERINȚELE DE BAZĂ:
- Executarea lucrărilor în conformitate cu tipul și volumele indicate în caietul de sarcini, respectând normativele și legislația în domeniul construcțiilor a Republicii Moldova în vigoare.
- Executarea lucrărilor în termen de 30 de zile calendaristice din data semnării contractului de antrepriză.
4. CERINȚE DE CALIFICARE ȘI BAZA DE EVALUARE (criterii de evaluare)
Operatorul economic participant, urmează să transmisă în format electronic oferta până la termenul limită de depunere a acesteia, pe adresa electronică dezvoltare.implicare@gmail.com, 29.09.2023, ora 00.00.
Setul de documente pentru calificarea și evaluarea ofertei sunt:
|
Nr. |
Denumirea documentului |
Descrierea |
|
1 |
Extras din Registrul de Stat al persoanelor juridice |
Extras din Registrul de Stat al persoanelor juridice eliberat de Agenția Servicii Publice |
|
2 |
Formular de participare |
Formular în formă liberă semnat electronic, care să includă: 1. Intenția de a executa lucrările și de a asigura calitatea acestora 2. Valoarea ofertei financiare la cota 0 TVA. 3. Angajamentul privind termenul maxim de executare a lucrărilor 4. Declarația privind garanția pentru lucrările executate. |
|
3 |
Grafic de executare a lucrărilor |
Grafic în formă tabelară repartizat pe zile, în care operatorul economic va prezenta executarea în timp a lucrărilor conform caietului de sarcini, semnat electronic. |
|
4 |
Raportul financiar pentru ultimul an |
Copia confirmată prin semnătura electronică a operatorului economic. |
|
5 |
Devizul forma 3,5,7 |
Elaborat în baza caietului de sarcini la cota 0 TVA, semnat electronic. |
|
6 |
Experiența similară |
Prezentarea actelor confirmative privind executarea lucrărilor similare, a căror valoare să fie de cel puțin 75% din valoarea ofertei operatorului economic. |
5. DURATA SARCINII, TIMPUL ESTIMAT DE ÎNCEPERE ȘI REALIZARE A SARCINII
Lucrările de reparație urmează să înceapă estimativ pe data de 07 septembrie și executate până pe 07 octombrie 2023, după cum urmează:
|
Activitatea |
Termenul limită |
|
Perioada de clarificare și depunere a ofertelor (pentru clarificări puteți expedia mesaj pe e-mailul dezvoltare.implicare@gmail.com ) |
23.08.2023 - 29.08.2023, ora 00:00 |
|
Deschiderea, evaluarea ofertelor și clarificarea |
30.08.2023 - 03.09.2023 |
|
Semnarea contractului de antrepriză |
04.09.2023 |
|
Executarea lucrărilor de reparație |
07.09.2023 - 07.10.2023 |
|
Semnarea procesului-verbal privind recepția lucrărilor |
09.10.2023 - 13.10.2023 |
6. CERINȚE DE RAPORTARE ȘI ARANJAMENTE INSTITUȚIONALE
În procesul de executare a lucrărilor, echipa de proiect va contracta un responsabil tehnic care va monitoriza executarea lucrărilor în conformitate cu caietul de sarcini.
Totodată echipa își rezervă dreptul de a face vizite inopinate pentru a verifica mersul lucrărilor și corespunderea cu graficul de executare al operatorului economic.
După semnarea contractului, suma acestuia nu poate fi majorată.
- AO Moștenitorii angajează Mediatori Comunitari pentru raioanele Glodeni, Florești, Rîșcani, Drochia sau Sîngerei
- A.O. „Femei pentru Femei” este în căutarea unei Psihologe pentru programul de sprijin pentru fetele și femeile afectate de violență în bază de gen (implicare în teritoriu)
- CNTM lansează Apel Public de selectare a 2 Traineri specializați în strategiile de asigurare a stării de bine și combaterii burnout-ului
- Servicii de consultanță: Instruire privind aplicarea inteligenței artificiale în designul și scrierea proiectelor
- Gender-Centru contractează consultant/ă pentru instruirea și consolidarea capacităților echipelor multidisciplinare în domeniul combaterii violenței împotriva femeilor și a violenței domestice
Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








