Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
AO EDUCAT invită companiile să prezinte oferta pentru servicii de reparație curente pentru Centrul național de formare, educație și politici de tineret
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
AO EDUCAT invită companiile să prezinte oferta pentru servicii de reparație curente pentru Centrul național de formare, educație și politici de tineret
Context
AO Asociația pentru Dezvoltarea Tehnologiilor Informaționale EDUCAT, în parteneriat cu UNICEF Moldova și Ministerul Educației anunță concurs de selectare a companiei de construcții care să realizeze lucrările de repație curente pentru Centrul Național de formare, educație și politici de tineret în perioada august – decembrie 2023.
Cerințe tehnice și servicii care urmează a fi prestate*:
- Tencuirea peretelui interior cu șapă m2
- Căptușeală plăci de gips-carton bandă m. lin.
- Montare pereți fibră de sticlă m²
- Montare gips-carton tavan m²
- Vopsirea suprafețelor plane, tavan și pereți m²
- Montarea ușii interioare cu un prag de îmbinare
- Mobilă customizată pentru rezidenți și spații comerciale 500 m2
*Suprafața prevăzută pentru lucrările de reparație este de 4000 m2.
Participarea în procedura de achiziție
AO EDUCAT invită companiile din Republica Moldova să prezinte oferte tehnice și financiare pentru serviciile prezentate mai sus.
Procedura de achiziții se va desfășura dintr-o singură etapă, iar companiile aplicante urmează să prezinte următoarele:
- Prezentarea generală a companiei
- Prezentarea tehnică a serviciilor
- Prețul și termenii de realizare
- Model de contract de prestări servicii
- Alte informații relevante
Criterii de selectare a companiei:
- Prețul
- Termenii de plată
- Termenii de prestare a serviciilor
Menționăm că achiziția beneficiază de scutirea de TVA cu drept de deducere la import și/sau livrarea pe teritoriul țării a produselor destinate implementării programului.
Pachetul de aplicare urmează a fi expediat la adresa: mihaela.iurascu@tekedu.md până la data de 14 august 2023, ora 18:00. Rezultatele achiziției vor fi anunțate până la 16 august 2023.
Pentru detalii sau clarificări, persoana de contact – Mihaela Iurașcu, E-mail: mihaela.iurascu@tekedu.md , Mob: 067 361 906.
- Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (Kotlin developer)
- BNM angajează Șef/ă adjunct/ă de direcție, pe durată determinată, în cadrul Direcției Achiziții și Management Contracte
- Centrul Național de Prevenire a Abuzului față de Copii (CNPAC) angajează psiholog/ă în cadrul Centrului regional de asistență integrată a copiilor victime/martori ai infracțiunilor din zona de Nord
- OEAPM-REOI-National Consultant for consultancy services to improve the communication skills and media relations of the State Hydrometeorological Service
- Keystone Moldova angajează coordonator de proiect
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






