Organizații vizate:
Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Fundația de Binefacere Caritas Moldova solicită oferte de preț de la furnizori de 500 pachete cu produse igienice
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Fundația de Binefacere Caritas Moldova solicită oferte de preț de la furnizori de 500 pachete cu produse igienice.
Achiziția dată va avea loc din cadrul proiectului: ”EA 16/2023 Multisectoral support for conflict affected people in Moldova.”
Pachete cu produse igienice vor fi distribuite către beneficiarii proiectului.
Oferta dumneavoastră trebuie să fie însoțită de următoarele documente:
1) Date generale ale companiei (denumirea companiei, persoana și telefonul de contact, adresa electronică, cu sediu în Moldova).
2) Anexa_nr_1 (accesati link) semnată și ștampilată de către ofertant.
3) Oferta financiară se va prezenta cu indicarea prețului în MDL cu TVA pentru fiecare poziție separate cu pret de livrare/transportare(Chisinau) inclusive. Toate prețurile indicate în ofertă sunt fixe şi rămân neschimbate pe toată perioada de valabilitate a ofertei.
4) Certificatul de înregistrare.
5) Extrasul emis de către bancă cu rechizitele bancare ale ofertantului.
6) Certificate de calitate.
Criteriile de evaluare aplicate pentru adjudecarea contractului: cel mai bun preț – reduceri – termenul de livrare– expirienta companiei.
VALABILITATEA OFERTEI: Oferta de preț trebuie să fie valabilă timp de nu putin de 30 de zile, de la data limită pentru depunerea ofertelor.
Un potențial ofertant care dorește clarificări privind Invitația pentru prezentarea de oferte va contacta în scris organizația la adresa de e-mail: procurement@caritas.md
Caritas Moldova va răspunde în scris oricărei solicitări de clarificare, cu condiția primirii unei astfel de cereri, nu mai târziu de trei (3) zile calendaristice înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Solicitarea pentru informații suplimentare atît și oferta dumneavoastră conform cerințelor specificate, pot fi adresate şi expediată prin email sau aduse direct la adresa:
Numele Beneficiarului: Caritas Moldova
Adresa: Republica Moldova, mun. Chișinău, str. G. Asachi nr. 30/1
În atenția: Ecaterina Bugaevscaia
Email: procurement@caritas.md
Telefon pentru detalii: +37378800597
Oferta trebuie să fie depusă până la data de 18 iulie 2023(inclusiv).
Vă rugăm să Vă asigurați de recepționarea unui mesaj de confirmare privind preluarea dosarelor. În lipsa acestuia, Fundația de Binefacere Caritas Moldova nu poartă răspundere pentru dosarele electronice expediate, dar care nu au fost recepționate.
Caritas Moldova îşi rezervă dreptul de a anula și/sau a suspenda procedura de achiziție, total sau parțial şi de a respinge toate ofertele în orice moment înainte de adjudecarea contractului, inclusiv în cazul în care se află în imposibilitatea acoperirii financiare sau în cazurile necorespunderii ofertelor cerinţelor stabilite în prezenta documentaţie, fără a-şi crea astfel anumite obligaţii și a purta răspundere faţă de ofertanţi.
- Termen extins: Centrul de Drept al Avocaților(CDA) angajează Specialist/ă în comunicare
- Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează Coordonator/oare de proiect (management dezastre)
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Șef/șefă în cadrul Direcției adopție și incluziune, marketing și comunicare
- BNM angajează expert/ă principal/ă – Guvernanță TIC și conformitate internă
- Centrul de Drept al Avocaților(CDA) angajează Specialist/ă în comunicare
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






