Achiziții serviciile formatorilor pentru instruiri anti trafic



Organizația Asociația Obștească Femeia pentru Societatea Contemporană, anunță concurs de achiziție a serviciilor a doi experți în cadrul Proiectului „Prevenirea traficului de ființe umane printre refugiații de război din Ucraina”. Proiectul este susținut financiar în cadrul proiectului de țară „Sprijin pentru refugiați sub umbrela APSCF”, implementat de APSCF cu suportul financiar oferit de Diakonie Katastrofenhilfe (DKH), Germania.

 

  1. Context

Obiectivul Proiectului „Prevenirea traficului de persoane  printer refugiații de război” este prevenirea traficului de persoane, refugiați de război din Ucraina și asistența acestora oferită în cadrul SNR.

Vor fi instruiți reprezentanții IGP și APL, reprezentanți ai echipelor locale antitrafic din rn. Călărași, Strășeni, Orhei pentru a fi pregătiți să identifice și să refere cazurile de TFU utilizând MNR.

 Scopul proiectului

Scopul general al Proiectului este contribui la ajustarea abilităților și cunoștințelor reprezentanților instituțiilor de stat pentru a oferi un răspuns ferm, imediat împotriva traficului de persoane, prin identificarea și oferirea asistenței victimelor TFU în special refugiaților de război din Ucraina și concentrarea eforturilor pe protecția și asistența victimelor traficului de ființe umane, în special, pe acceptarea abordării centrate pe victimă, pentru a sprijini victimele TFU și a le susține drepturile. Victimele TFU trebuie să fie mai bine identificate și asistate, ținând cont de nevoile lor individuale, asigurându-se că o astfel de asistență este oferită necondiționat tuturor victimelor cu respectarea principiilor nepedepsiții și nediscriminării.

 

Sarcinile-cheie

  • Dezvoltarea Programului inovativ: metodologie, curriculum, și alte materiale necesare bunei desfășurări a seminarelor;
  • Pregătirea materialelor în PPT pentru participanții la modulele de instruire;
  • Elaborarea materialelor didactice, studiilor de caz, exercițiilor individuale și exercițiilor în grup;
  • Elaborarea chestionarelor pre și post-evaluare pentru instruiri;
  • Realizarea seminarelor de instruire prin oferirea de servicii propriu zise de instruire și efectuarea sesiunilor de instruire pentru participanți-beneficiarii Proiectului;
  • Pregătirea și expedierea raportului narativ, inclusiv cu lista participanților și fotografii din cadrul fiecărui seminar organizat cu respectarea rigorilor.
  1. Cerinţe față de aplicanți
  • Studii universitare/licență și/sau master, doctorat (va fi considerat un avantaj) în domeniile relevante, cum sunt: jurisprudența; asistență socială, cooperare internațională.
  • Experiență de min 5 ani în prestarea serviciilor de instruire în domeniu, cu experiență în activitatea publică,  și a ONG-urilor din Republica Moldova în domeniul;
  • Experiență avansată în calitate de Expert în domeniile menţionate cu practică de implementare a cazurilor de TFU;
  • Competențe și experiență practică în elaborarea seminarelor și modulelor de instruire în domeniu;
  • Minim 3 ani experiență în calitate de formator/trainer în organizarea seminarelor și programelor de instruire, atelierelor practice și participative orientate;
  • Abilități de comunicare eficientă și relaționare, lucru în echipă;
  • Atitudine proactivă, colaborativă/incluzivă, capacitate de a formula coerent gândurile;
  • Comportament: responsabilitate, punctualitate, flexibilitate și diplomație.
  • Tact, politețe, toleranță.

Aranjamente instituționale:

Asociația “Femeia pentru Societatea Contemporană” va semna un contract de prestări servicii cu Expertul/Experta pentru dezvoltarea Programului de instruire. Expertul/Experta va realiza sarcinile contractuale în coordonare cu Directorul proiectului în termenii agreați de ambele părți.

Achitarea serviciilor va fi efectuată în conformitate cu contractul de prestări servicii. Condițiile de plată vor fi negociate și agreate de ambele părți. Plata se efectuează în lei moldovenești, prin transfer bancar.

 

Modalitatea de aplicare la poziția solicitată

Persoanele interesate sunt încurajate să depună personal sau prin e-mail dosarul, care să conțină:

  • CV-ul candidatului, care reflectă experiența relevantă domeniului de consultanță;
  • Oferta financiară în lei moldovenești,care va include numărul de zile precum și remunerarea brută per zi lucrată;
  • Alte materiale pe care candidatul/a le consideră relevante (scrisoare de referință)

Dosarele incomplete nu vor fi evaluate.

Doar candidații selectați vor fi contactați.

 

Termenul limită de prezentare a ofertei:

Termenul limită de prezentare a ofertei este 16 Septembrie 2022, ora 17:00.

Dosarul de aplicare va fi remis la adresa electronică: sefa.elect@gmail.com

Informații suplimentare privind acest concurs pot fi solicitate la număr de telefon (+373) 78889575, sau prin Email: sefa.elect@gmail.com.

Persoane de contact: Vera Lupu, Directoare de proiect.

Articol adaugat de: afsc afsc