Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Achiziționarea rețelei de producere de energie electrică - panouri solare fotovoltaice
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Asociația Obștească ”Egreta”, s.Zîrnești, r-l Cahul invită companiile specializate să participe la licitația publică privind achiziționarea rețelei de producere de energie electrică - panouri solare fotovoltaice, în cadrul Proiectului “Pentru mediu curat, cu sistem de panouri fotovoltaice instalat” în cadrul Programului de Granturi Mici (PGM) pentru ONG-uri „Mediu, adaptare la schimbările climatice şi ecosisteme” inițiat de AO Centrul Național de Mediu, implementat cu susținerea financiară a Guvernului Suediei.
- Denumirea autorității contractante: Asociația Obștească ”Egreta”, s.Zîrnești, r-l Cahul
- Obiectul achiziției: Rețea de producere de energie electrică - Panouri solare fotovoltaice;
- Data publicării anunțului: 01.2022;
- Sursa alocației: Asociația Obștească „Centrul Național de Mediu” în cadrul Programului de Granturi Mici (PGM) pentru ONG-uri „Mediu, adaptare la schimbările climatice şi ecosisteme”, implementat cu susținerea financiară a Guvernului Suediei și Primăria comunei Zîrnești.
- Agenții economici interesați vor efectua vizita de informare la locul obiectului pe cont propriu la adresa: s.Zîrnești, r-l Cahul, Casa de Cultură.
- Ofertantul va indica disponibilitatea livrărilor cu aplicarea TVA la cota zero;
- Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: livrarea și montarea bunurilor după semnarea contractului, în termen de 90 zile calendaristice din momentul solicitării;
- Livrarea și descărcarea la destinație a bunurilor și montarea va fi efectuată din contul ofertantului și va fi inclusă în prețul ofertei;
- Se va asigura gratuit instruirea personalului pentru pregătirea profesională de organizarea și executarea procesului de uscare;
- Locul livrării: Zîrnești, r-l Cahul, Casa de Cultură
- Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale;
- Termenul de garanție: 12 luni de la data semnării actului de predarea primire a bunurilor;
- Post-garanție se asigura piese de schimb pe o perioada de minim 24 luni;
- Criteriul de evaluare: Calitatea bunului elaborat și cel mai mic preț;
- Se vor evalua ofertele depuse de agenții economici care au vizitat obiectul înaintea termenului de depunere a ofertelor, confirmat de Beneficiar;
- Asociația Obștească ”Egreta”, s.Zîrnești, r-l Cahul invită agenții economici interesați, să participe la procedura de achiziție privind livrarea următoarelor bunuri/servicii conform caietului de sarcini.
- Pentru a participa la concursul de achiziție, agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
- Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală per ofertă cu cota TVA 0, conform: Formularul ofertei (F1.1), Specificații tehnice (F2.1) și Specificații preț (F2.2).
- Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și Extras din Registrul de Stat al persoanelor juridice, confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului;
- Rechizitele bancare cu ștampila băncii deservente;
- Certificat de conformitate;
- Informații generale despre participant și lista principalelor livrări, confirmate prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului;
18. Agenții economici interesați pot obține informații suplimentare la următoarele date de contact:
- Telefonul: 079183896
- E-mail: 73@mail.ru
- Numele și prenumele persoanei responsabile: Bazan Natalia
19. Depunerea ofertelor:
- Termenul de depunere a ofertelor: până la ora 12:00, data de 15 februarie 2022.
- Ofertele trebuie să fie depuse după cum urmează:
- Personal în plic sigilat la adresa: Zîrnești, r-l Cahul, Casa de CulturăPlicul va fi marcat „Achiziționarea bunurilor prin licitație în cadrul proiectului “Pentru mediu curat, cu sistem de panouri fotovoltaice instalat” [denumirea ofertantului]”;
- Electronic la adresa: bazan.73@mail.ru indicându-se în subiectul mesajului „Achiziționarea bunurilor prin licitație în cadrul proiectului “Pentru mediu curat, cu sistem de panouri fotovoltaice instalat” [denumirea ofertantului]”;
- Întocmirea ofertelor: Oferta și documentele de calificare solicitate întocmite clar, fără corectări cu număr și data de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile.
- Ofertele întârziate vor fi respinse.
- Termenul de valabilitate a ofertei: 30 zile.
Anexe:
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Inginer integrare a sistemelor informaționale
- Supply Chain Officer - Project HOPE Moldova
- OEAPM-Request for Expressions of Interest - Environmental & Social Specialist
- Specialist principal, Direcția investiții și protejarea investițiilor, Agenția de Investiții
- CRS is hiring MEAL Project Officer
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









