Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
CCI a RM solicită oferte de preț privind achiziționarea echipamentului de cusut și brodat computerizat
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM) invită companiile specializate să participe la licitația publică privind achiziționarea echipamentului de cusut și brodat computerizat din cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie „Sprijin sectorului privat din raioanele Cahul și Ungheni”, finanțat de Uniunea Europeană.
- Denumirea autorității contractante: Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova- Agenție de implimentare;
- Obiectul achiziției: Echipament de cusut și brodat computerizat;
- Data publicării anunțului: 31 mai 2021;
- Sursa alocației: Programul de granturi locale al PNUD în cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie „Sprijin sectorului privat din raioanele Cahul și Ungheni”, finanțat de Uniunea Europeană.
- Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: livrarea bunurilor după semnarea contractului, în termen de 30 de zile din momentul solicitării.
- Livrarea și descărcarea la destinație a bunurilor va fi efectuată de vânzător.
- Ofertantul va indica, disponibilitatea achiziționării cu aplicarea TVA la cota zero.
- Oferta urmază a fi depusă pe fiecare lot separat.
- Se asigura gratuit: traducerea cărțiilor tehnice cu instrucțiuni de instalare și funcționare, montajul și punerea în funcțiune precum și instruirea personalului operativ.
- Locul livrării: mun Ungheni, strada Vlad Țepeș, nr.17
- Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale.
- Termenul de garanție: 24 luni.
- Criteriul de evaluare: Calitatea bunului elaborat și cel mai mic preț.
- Evaluarea ofertelor: pe fiecare lot separat
- Oferta va contine specificații tehnice depline solicitate conform caietului de sarcini (aici).
Pentru a participa la concursul de achiziție, agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
- Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală per ofertă cu cota TVA 0, conform:formularul ofertei (F1.1), specificații tehnice (F2.1) și specificații preț (F2.2);
Notă: Suma ofertei în mod obligatoriu va include prețul utilajului , transportul și descărcarea la destinație și instalarea.
- Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și extras din registrul de stat al persoanelor juridice, confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului;
- Rechizitele bancare cu ștampila băncii deserventă;
- Certificat de conformitate ;
- Informații generale despre participant și lista principalelor livrari, confirmate prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
Agenții economici interesați pot obține informații suplimentare la următoarele date de contact:
- Telefonul: 022 23 5268
- E-mail: silvia.dolghii@ chamber.md
- Numele și prenumele persoanei responsabile: Silvia Dolghii
Depunerea ofertelor:
- Termenul de depunere a ofertelor: 10 iunie 2021, ora 16:00.
- Ofertele trebuie să fie depuse după cum urmează:
- Personal în plic sigilat la adresa: mun Chișinău str. Ștefan cel Mare 151.
- Plicul va fi marcat- Proiectul ,,Producere de produse de patiserie și panificație”, Nr. Lot___[denumirea ofertantului]”;
- Electronic la adresa: camera@chamber.md, indicându-se în subiectul mesajului Proiectul ,, Producere de produse de patiserie și panificație” Nr. Lot ____[denumirea ofertantului]”.
- Întocmirea ofertelor: Oferta și documentele de calificare solicitate întocmite clar, fără corectări cu număr și data de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile.
- Ofertele întârziate vor fi respinse.
- Termenul de valabilitate a ofertei: 30 zile.
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist în protecția copilului
- Realizator(oare) emisiuni (limba romani)
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist local în protecția copilului (Coordonator local) r-nul Cimișlia
- UNDP Qu25/03041: DTSP/National Consultant for conducting an accessibility assessment
- Programme Finance Associate (NPSA-7), Just Energy Transition Programme - UNDP Moldova
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









