Organizații vizate:
Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
CCI a RM solicită oferte de preț privind achiziționarea utilajului tehnologic agricol şi echipamentelor apicole pentru extinderea prisăcii
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM) invită companiile specializate să participe la licitația publică privind achiziționarea utilajului tehnologic agricol şi echipamentelor apicole pentru extinderea prisăcii, din cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie „Sprijin sectorului privat din raioanele Cahul și Ungheni”, finanțat de Uniunea Europeană.
- Denumirea autorității contractante: Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova-Agenție de implimentare;
- Obiectul achiziției: Utilaj tehnologic agricol şi echipamente apicole pentru extinderea prisăcii;
- Data publicării anunțului: 18 mai 2021;
- Sursa alocației: Programul de granturi locale al PNUD în cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie „Sprijin sectorului privat din raioanele Cahul și Ungheni”, finanțat de Uniunea Europeană;
- Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: livrarea bunurilor după semnarea contractului, în termen de până la 15 zile din momentul solicitării.
- Livrarea și descărcarea la destinație a bunurilor va fi efectuată conform contractului.
- Ofertantul va indica, disponibilitatea achiziționării cu aplicarea TVA la cota zero.
- Oferta urmază a fi depusă pe fiecare lot separat;
- Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale.
- Termenul de garantie: 12 luni.
- Criteriul de evaluare: Calitatea bunului elaborat și cel mai mic preț.
- Evaluarea ofertelor: pe fiecare lot separat;
- Oferta va contine specificația tehnică deplină solicitată conform caietului de sarcini (se anexează).
- Pentru a participa la concursul de achiziție, agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
- Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală per ofertă cu cota TVA 0, conform: formularul ofertei (F1.1), specificații tehnice (F2.1) și specificații preț (F2.2);
Notă: Suma ofertei în mod obligatoriu va include prețul utilajului, transportul și descărcarea la destinație în cazul livrarii de către vânzator conform contractului.
- Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și extras din registrul de stat al persoanelor juridice, confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului;
- Rechizitele bancare cu ștampila băncii deserventă;
- Certificat de conformitate;
- Informații generale despre participant și lista principalelor livrari, confirmate prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
- Agenții economici interesați pot obține informații suplimentare la următoarele date de contact:
- Telefonul: 022 23 5268
- E-mail: silvia.dolghii@ chamber.md
- Numele și prenumele persoanei responsabile: Silvia Dolghii
- Depunerea ofertelor:
- Termenul de depunere a ofertelor: 31 mai 2021, ora 16:00.
- Ofertele trebuie să fie depuse după cum urmează:
- Personal în plic sigilat la adresa: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 151. Plicul va fi marcat Proiectul ,,Extindere prisacă apicolă”, Nr. Lot___[denumirea ofertantului]”;
- Electronic la adresa: camera@chamber.md, indicându-se în subiectul mesajului „Extindere prisacă apicolă” Nr. Lot ____[denumirea ofertantului]”.
- Întocmirea ofertelor: Oferta și documentele de calificare solicitate întocmite clar, fără corectări cu număr și data de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile.
- Ofertele întârziate vor fi respinse.
- Termenul de valabilitate a ofertei: 30 zile.
- Șef(ă) serviciu marketing și comunicare
- Consultanți care să ofere instruire continuă pentru EMD privind protecția copiilor aflați în risc de a comite infracțiuni și/sau în conflict cu legea
- Project Analyst (NPSA-8), Promoting Agricultural Development and Quality Employment - UNDP Moldova
- Agenția de Guvernare Electronic relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (front-end)
- BNM angajează expert/ă principal/ă responsabil/ă de reglementarea domeniului operațiunilor cu numerar
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md





