Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Monitorizarea implementării legislației din domeniul autismului
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

INFORMAŢIE GENERALĂ
FEDRA RM este o organizaţie apolitică, nonguvernamentală şi de protecţie socială a copiilor cu autism şi a familiilor acestora, înfiinţată în luna august 2015. Scopul major, pentru care Asociaţia se constituie şi îşi desfăşoară activitatea sa, este crearea şi dezvoltarea unui mediu favorabil pentru persoanele cu tulburari din spectrul autist şi familiile acestora.
FEDRA RM implementează proiectul ”Servicii mai bune în autism” 2019-2021 cu suportul Reprezentanṭei IM SWEDISH DEVELOPMENT PARTNER. Misiunea FEDRA RM este de a imbunătăṭi şi a ridica nivelul de trai al personelor cu autism, prin activităṭi de lobby şi advocacy, promovarea drepturilor acestora, sensibilizare şi conştientizare în probleme legate de autism.
Unul din obiectivele stabilite pentru anii 2020-2021 prevede moniotorizate prevederile legislative cu privire la persoanele cu autism și care sunt nevoile neacoperite de prevederile legislative în vigoare.
În acest context, FEDRA RM în cadrul proiectului ”Servicii mai bune în autism” angajează consultant în domeniul social/politic/sociologic/juridic privind monitorizarea politicilor publice privind incluziunea socială a persoanelor cu autism.
RESPONSABILITĂŢILE CONSULTANTULUI:
- Analiza politicilor publice, actelor legislative, legi, hotărâri, acte normative, ordonanțe din domeniul autismului
- Monitorizarea implementării actelor normative din domeniul autismului
- Recomandări privind îmbunătățirea cadrului normativ și legislativ privind incluziunea socială a persoanelor cu autism
CERINȚE DE CALIFICARE CONSULTANT:
- Studii superioare în domeniul: politic/social/sociologic/administrare publică/financiar/juridic, etc.
- Experiență de lucru în cadrul organizațiilor neguvernamentale (va constitui un avantaj)
- Experiență de lucru, inclusiv comunicare cu autoritățile publice, cu organizațiile societății civile și partenerii de dezvoltare;
- Abilități de lucru la calculator (obligatoriu Word, Excel, PowerPoint şi Internet);
- Abilități de a lucra în echipă şi imparţial
LIVRABIL:
Raportul cu concluzii implementării legislației din RM și recomandări privind incluziunea persoanelor cu autism.
VOLUMUL ESTIMATIV DE LUCRU
Activitățile sunt planificate pentru perioada mai-iunie 2021.
PROCEDURA DE APLICARE:
Persoanele interesate sunt încurajate să expedieze: CV-ul, care va conține și costul pentru o zi de consultanță cu toate taxele incluse.
CV-ul poate fi expediat până la data de 18 mai 2021 ora 08:59 la: oficiu.fedra@gmail.com cu mențiunea „Monitorizarea politicilor publice privind incluziunea socială a persoanelor cu autism”.
Doar persoanele selectate vor fi contactate.
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert informare și comunicare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- The International Federation of Red Cross and Red Crescent Societies (IFRC) is seeking an Officer, Finance to join its team in Chisinau
- Media Show Grup angajează Director de Marketing în domeniul organizării de evenimente
- Societea de Cruce Roșie din Moldova angajează Asistent/ă medical/ă Filiala Fălești și Filiala Ungheni
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Inginer integrare a sistemelor informaționale
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








