Servicii de tipărire
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Denumirea autorităţii contractante: Asociația Obștească Junior Achievement Moldova 2. Obiectul achiziției: Lucrări de tipărire 3. Modalităţi de plată: lei moldovenești, cota TVA 0 4. Cumpărătorul invită operatorii economici interesaţi, să participe la procedura de achiziție prin cererea ofertelor de prețuri privind executarea următoarelor lucrări de tipărire (300 unități per denumire):
|
- Termenul și condițiile de executare solicitat: 2 luni
6. Termenul de valabilitate a contractului: 31.12.2023 7. Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului va fi: Cel mai mic preț, TVA 0. 8. Documentele/cerinţele de calificare/selecție pentru operatorii economici includ următoarele:
9. Operatorii economici interesaţi pot obţine informaţie suplimentară de la organizația contractantă la adresa indicată mai jos: a) Denumirea autorităţii contractante: Asociația Obștească Junior Achievement Moldova b) Adresa: or. Chișinău, str. A.Sciusev/A.Puschin 11/64B c) Tel: 069370668 d) E-mail:jamoldova@gmail.com e) Numele persoanei responsabile: Gromov Veaceslav 10. Întocmirea ofertelor: Oferta și documentele de calificare solicitate, cu semnătura persoanei responsabile, urmează a fi transmise prin poșta electronică pînă la ora 12.00 pe 15.02.2021 |