A.O. Centrul de Drept al Avocaților anunță concursul pentru selectarea unei companii IT

Distribuie prietenilor:


Către: Cei interesați

 

De la: A.O. Centrul de Drept al Avocaților

 

Data publicării: 21.12.2020

 

 

 

  1. Cadrul general

 

Centrul de Drept al Avocaților (CDA) este o asociație obștească fondată în anul 1997. Misiunea CDA este de a implementa proiecte și programe care au drept scop: promovarea drepturilor și obligațiunilor fundamentale ale omului, susținerea educației juridice, asistență legislativă și consultativă, avizarea și expertiza proiectelor de acte normative. 

Asociația Obștească ”Centrul de Drept al Avocaților” (CDA) implementează Proiectul „Asistenta legală a refugiaților și solicitanților de azil în Republica Moldova” finanțat de către UNHCR Moldova, precum și „COVID-19: Civil Society resilience and sustainability” finanțaț de IREX Europe.  Contractul de prestări servicii va fi încheiat pentru o perioada de 12 luni, cu posibilitatea prelungirii termenului.

În vederea susținerii bunei implementări a activităților din proiect, CDA anunță concursul pentru selectarea unei companii IT pentru deservirea:

  1. Rețelei locale de computere/servere (7 computere/5 laptopuri și 2 servere), cu sisteme de operare Windows, Xerox Workcentre 5330
  2. 4 computere/1 laptop cu sistem de operare Windows

Companiile interesate sunt rugate să prezinte ofertele de prețuri care vor cuprinde următoarele date:

  1. Denumirea Companiei/Persoanei juridice, inclusiv datele de contact.
  2. Oferta financiară (semnată și ștampilată).
  3. Copia certificatului de înregistrare a companiei.
  4. Portofoliul organizației și CV specialistului/specialiștilor care va face deservirea.

 

Specificarea serviciilor:

  • Suport IT și intervenții la sediul CDA, or. Chișinău, str. Vlaicu Pârcălab 8 (pentru solicitările care nu pot fi soluționate de la distanță);
  • Suport IT de la distanță;
  • Menținerea accesului la resursele comune pentru utilizatorii CDA;
  • Instalarea și menținerea software pentru organizarea backup;
  • Instalarea programelor pe computerele/serverele CDA;
  • Actualizarea timpurie a programelor instalate pe computer;
  • Menținerea în stare de bună funcționare a rețelei locale de computere și a serverului;
  • Reparația defecțiunilor (nu este inclus costul echipamentelor, consumabilelor și a materialelor);
  • Lucrări profilactice în rețeaua CDA;
  • Consultanța colaboratorilor CDA în domeniul funcționării echipamentelor de calcul, rețelei locale și internet;
  • Crearea, mentenanța și actualizarea paginii web CDA;
  • Administrarea bazei de date a CDA;
  • Servicii adiționale prestate la solicitare (în funcție de necesitățile CDA).

 

Cerințe:

  • Experiență profesionala în deservirea IT;
  • Disponibilitatea contactării pe parcursul zilei lucrătoare 09:00-18:00.
  • Desemnarea unui specialist permanent care va deservi CDA.
  • Experiență în lucru cu Office 365;
  • Cunoștințe și experiență în operare și administrare a sistemelor de operare (WINDOWS XP/Windows 7/5/10, LINUX etc.).
  • Experiență în configurarea și securitatea poștei electronice a CDA. 

 

 

Criteriile de selecție: 

  • Experiența companiei;
  • Ofertafinanciară;
  • Preţ competitiv, inclusiv cu respectarea raportului preţ-calitate.

 

 

 

 

NOTĂ:

*Vă aducem la cunoștință că Centrului de Drept al Avocaților i se aplică cota zero TVA (Hotărârea Guvernului nr. 246 din 08.04.2010, Monitorul Oficial nr.52-53/308 din 14.04.2010) - Pachetul de acte se va prezenta la solicitare.

 

Ofertele vor fi prezentate în Lei Moldoveneşti.

 

  1. Cerințe speciale:
  • Nu se acceptă prestarea serviciilor prin intermediari
  • Atenţionăm:Centrului de Drept al Avocaților i se aplică cota zero TVA conform Hotărârii Guvernului nr.246 din 08.04.2010.
  • Plățile vor fi efectuate prin virament după prestarea serviciilor solicitate.

III. Ofertele pot fi trimise în format electronic sau în formă fizică la adresele:

 

Documentele Ofertantului urmează a fi prezentate până la data de 30.12.2020 la sediul Centrului de Drept al Avocaților pe adresa: mun. Chișinău, str. Vlaicu Pârcălab 8, MD-2009, ori la adresa de e-mail: law-center@cda.md (pentru informații adiționale, persoana de legătură – Svetlana Jioara, telefon (+373) 68585444).

Înștiințarea privind determinarea câștigătorului se expediază în termen de până la 3 zile de la data aprobării rezultatelor evaluării de către autoritatea contractantă.


Distribuie prietenilor:


Articolele publicate din 1 iunie 2020 nu au fost supuse verificarilor

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

logoStarNet

Hostingul si serviciile internet pentru administrarea portalului CIVIC.MD sunt oferite gratuit de compania Starnet