AO Asociația Comunitară pentru Educație și Dezvoltare ”ASCED” solicită oferte comerciale pentru achiziționarea de echipament IT

Distribuie prietenilor:


AO Asociația Comunitară pentru Educație și Dezvoltare ”ASCED” solicită oferte comerciale pentru achiziționarea de echipament IT

AO ASCED implementează proiectul ”Cluburi Active pentru Tineri” finanțat de Uniunea Europeană și Fundația Konrad Adenauer în cadrul programului de garanturi ”Dezvoltarea societății civile la nivel local în Republica Moldova”

Scopul proiectului: Promovarea participării civice a tinerilor din zonele rurale la procesul de dezvoltarea comunitară.

Pentru realizarea obiectivelor proiectului menționat, urmează să fie achiziționat echipament IT în conformitate cu specificațiile tehnice indicate mai jos:

Nr d/o

Denumire produs

Nr de unități

Specificații tehnice

1

Laptop

1

Diagonala display: 15.6"

Procesor:     Intel Core I5 – I7

Memorie RAM : 8 GB

Capacitate stocare: 512 GB

Tip unitate stocare: SSD

Nr.nuclee:  min 4

HD Webcam DA

Oferta va include și licența pentru Windows, Office Professional cu PowerPoint și antivirus pe o perioada de min 1 an.

2

Tabletă

3

Diagonală display – min 10,2 ”

Memorie RAM – 4 GB

Memorie internă – min 32 GB

Nr nuclee – 8

Wi – Fi

Multitouch

3

Imprimantă multifuncțională

1

Format: A4

Mod tiparire: Color

Rezoluția Scanner: 1200 x 2400 dpi

Xerox

Tip display : LCD

 

4

Ecran pentru proiector

1

Manual

Mobil

Trepied

 

 

 

 

 

Criterii de selectare:

  • Persoană juridică, înregistrată pe teritoriul R. Moldova.
  • Corespunderea produsului oferit cu caracteristicile indicate.
  • Condițiile și termenii de garanție.
  • Preț competitiv.
  • Termenul de livrare.

Dosarul de aplicare va conține:

  • Oferta comercială, care va include: - prețul în MDL, cu cota “0” TVA, caracteristicile echipamentului, termenul de livrare, termenul de garanție. Oferta comercială trebuie să fie valabilă timp de 10 zile din data încheierii tenderului;
  • Datele bancare, care să includă denumirea băncii, codul băncii şi numărul contului în MDL;
  • Copia certificatului de înregistrare a întreprinderii / extras din registrul de stat al persoanelor juridice.

Aplicarea dosarelor:

Dosarele de aplicare vor fi expediate în format electronic, la adresa de e-mail: asced2019@gmail.com  cu mențiunea “Ofertă de preț pentru achiziționarea de echipament IT”.

Termenul limită de depunere a ofertelor este 17.09.2020 ora 23:59.

Telefon de contact : 069929600 Badan Mariana

Alte articole:

Distribuie prietenilor:


Articolele publicate din 1 iunie 2020 nu au fost supuse verificarilor

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

logoStarNet

Hostingul si serviciile internet pentru administrarea portalului CIVIC.MD sunt oferite gratuit de compania Starnet