Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Concurs prin cerere de oferte în vederea selectării unei/unor companii (organizaţii) care să ofere echipament pentru terenuri de fitness/sport/joacă în cadrul Programului de Mentorat pentru Dezvoltarea Comunitară Incluzivă ”INSPIRĂ și pe ALȚII”
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Centrul „Parteneriat pentru Dezvoltare” (CPD) anunţă concurs prin cerere de oferte în vederea selectării unei/unor companii (organizaţii) care să ofere echipament pentru terenuri de fitness/sport/joacă în cadrul Programului de Mentorat pentru Dezvoltarea Comunitară Incluzivă ”INSPIRĂ și pe ALȚII”. Programul de Mentorat este parte componentă a proiectului „Iniţiativa Comună pentru Oportunităţi Egale”, implementat de Fundaţia Est-Europeană în parteneriat cu CPD, din resursele acordate de Agenţia Elveţiană pentru Dezvoltare şi Cooperare (SDC) şi Suedia.
Obiectivul concursului: Procurarea echipamentului pentru terenurile de fitness/sport/joacă necesare pentru realizarea proiectelor comunitare din localități ale raioanelor Căușeni, Cahul și Soroca. Detalii a se vedea în Anexa 1 a documentului pe care il gasiti AICI
Rezultate aşteptate: Companiile selectate vor presta servicii conform condițiilor solicitate de Centrul „Parteneriat pentru Dezvoltare” în prezentul document şi în baza contractului semnat între părţi (compania selectată şi CPD).
Oferta va include în mod OBLIGATORIU următoarele elemente:
- Copia certificatului de înregistrare;
- Copia Certificatului/certificatelor ce confirmă proveniența echipamentului;
- Declarația de integritate semnată (Anexa 2.)
- Oferta financiară, în MDL, la cota zero TVA (documentul privind aplicarea TVA la cota zero va fi expediat furnizorului selectat) – conform Anexei 1, în care se va confirma că termenul de valabilitate a preţurilor este de 30 zile şi că termenul de livrare a bunurilor este de maximum 30 zile din ziua semnării contractului;
- Condițiile/termenii de garanție a fiecărui echipament;
- Document ce atestă disponibilitatea echipamentului în stoc/sau confirmarea furnizorului, care va fi expres indicată în oferta financiară;
- Imagini a echipamentului ce este propus în oferta financiară.
!!! Menționăm că adresele la care vor fi livrate echipamentele sunt indicate în Anexa 1 a documentului pe care il gasiti AICI.
Preţul pentru livrarea şi instalarea echipamentelor va fi indicată în oferta financiară.
Termenul de livrare va fi stabilit pentru fiecare localitate în parte, de comun acord cu furnizorul selectat, dar nu va depăși 30 zile calendaristice din momentul semnării contractului.
Modul de întocmire a ofertelor financiare: Oferta financiară va conține în mod OBLIGATORIU data, semnătura directorului, amprenta ștampilei, rechizitele bancare şi datele de contact (adresă, telefon fix, telefon mobil, e-mail, numele deplin al persoanei de contact).
(!) Oferta financiară nesemnată, nedatată şi neştampilată nu va fi valabilă.
Modelul ofertei financiare este reflectat în Anexa 1 al documentului pe care il gasiti AICI.
Cerinţe minime de calificare:
Cel puţin 2 an de activitate în domeniul serviciilor solicitate.
Criterii de Evaluare:
- Corespunderea caracteristicilor înaintate pentru echipamentele solicitate cu cele prezentate;
- Disponibilitatea în stoc a itemilor solicitaţi;
- Oferta financiară.
Plata pentru serviciile prestate:
Plăţile vor fi efectuate doar prin virament bancar, în MDL, după recepționarea bunurilor.
Perioada obligatorie de livrare a bunurilor martie – aprilie 2020.
!!! CPD își rezervă dreptul de a selecta una sau mai multe companii pentru furnizarea bunurilor solicitate în acest document !!!
Ofertele pot fi trimise în formă electronică, fax, poştă sau prin intermediul beneficiarilor programului, la adresele:
e-mail: olga.sirbu.cpd@gmail.com , gaprecup@hotmail.com.
fax: 022 20 71 57
Adresa poştală: Centrul „Parteneriat pentru Dezvoltare”
str. Armenească, 13,
MD-2012, Chişinău,
Republica Moldova
Termenul de valabilitate a ofertelor este de 30 zile.
Termenul limită de prezentare a ofertelor este 13 martie 2020.
Pentru informații suplimentare: Olga Sîrbu, tel. 022 23 70 89, e-mail: olga.sirbu.cpd@gmail.com
Galina Precup, tel. 022 20 71 57, e-mail: gaprecup@hotmail.com.
- BNM angajează economist/ă coordonator/oare, responsabil/ă de control și evaluare riscuri
- Șef al Direcției investiții și protejarea investițiilor, Instituția Publică Agenția de Investiții
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Manager în publicitate și marketing
- AO FFUPLM selectează un/o consultant/consultantă în scopul acreditării serviciului social IP Azil pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- iData angajează: Coordonator Teren
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








