Fundația pentru Dezvoltarea și Susținerea Inițiativelor Sociale „ALT” își extinde echipa și caută un/o Asistent(ă) / Manager de oficiu — o persoană energică, organizată și proactivă, cu gândire critică, care nu se teme de provocări și poate lucra eficient în regim de multitasking. Dacă vorbești fluent româna, rusa și engleza, îți place să pui ordine în procese, să coordonezi comunicarea și să susții implementarea proiectelor cu impact real, te invităm să aplici.

Despre organizație

Fundația pentru Dezvoltarea și Susținerea Inițiativelor Sociale „ALT” este o organizație necomercială, neguvernamentală, apolitică, fără membri, care are ca misiune promovarea dezvoltării durabile și a armoniei sociale prin:

  • protejarea naturii și păstrarea biodiversității;
  • conservarea patrimoniului istorico-cultural și dezvoltarea spațiului cultural;
  • sprijinirea inițiativelor educaționale;
  • implementarea altor inițiative cu scopul de a promova Republica Moldova pe plan internațional.

Responsabilități principale

  • Oferirea suportului administrativ și organizațional (gestionarea agendei, programărilor și corespondenței);
  • Asigurarea funcționării eficiente a oficiului;
  • Gestionarea documentației și corespondenței (redactare, înregistrare, arhivare);
  • Organizarea întâlnirilor și evenimentelor fundației, inclusiv primirea vizitatorilor și a partenerilor;
  • Pregătirea rapoartelor, notelor informative și prezentărilor;
  • Administrarea bazei de date a partenerilor;
  • Coordonarea proceselor administrative în cadrul proiectelor organizației (contracte, liste, formulare, evidențe);
  • Acordarea suportului în sarcinile administrative zilnice.

Cerințe

  • Studii superioare;
  • Experiența anterioară într-o poziție similară constituie un avantaj;
  • Cunoștințe avansate de utilizare a programelor de birou (Microsoft Office, Google Workspace);
  • Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă; cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
  • Persoană responsabilă, organizată, atentă la detalii și cu inițiativă;
  • Abilități bune de comunicare, lucru în echipă și relaționare cu diferiți parteneri.

Pentru a aplica

Vă rugăm să transmiteți CV-ul și o scrisoare de intenție până la data de 20 ianuarie, la adresa de e-mail: info@alt-foundation.md, cu mențiunea la subiect:
„Asistent / Manager de oficiu”.

Organizații vizate: