
Anunț de lansare a Licitației Publice
Global Business Acces SRL invită agenții economici interesați să depună documentația pentru participarea la licitația publică privind achiziționarea bunurilor și serviciilor în cadrul Programului „Comunități reziliente prin abilitarea femeilor” etapa a II-a, implementat de PNUD Moldova și finanțat de Guvernul Suediei și Guvernul Norvegiei.
- Denumirea autorității contractante: Global Business Acces SRL în calitate de Administrator al Finanțării;
- Obiectul achiziției: ”Lucrări de decolmatare și amenajare a albiei râului ”Sîrma” din s. Sîrma, r-nul Leova”,
- Termen de realizare: maxim 90 zile calendaristice din data semnării contractului de prestări servicii;
- Locația livrării bunurilor și serviciilor: sat Sîrma, raion Leova;
- Modul de formare a prețului: scutire de TVA cu drept de deducere (cota 0%).
- Oferta de preț urmează a fi formulată: în MDL
- Modalități de plată: prin transfer în baza contractului, procesului verbal de îndeplinire a lucrărilor și a facturii fiscale
- Termene de garanție: conform caietelor de sarcini.
- Criteriul de evaluare: Conform documentului ”Criterii de evaluare a ofertelor”
*IMPORTANT! Unul dintre criteriile de selecție care urmează a fi aplicat în procesul de analiză a corespunderii ofertelor, îl va reprezenta evaluarea performanței trecute a companiei în relația cu alți clienți, în special în cadrul proiectelor de asistență financiară externă, urmând a fi analizate următoarele aspecte:
- compania să nu fie, în momentul depunerii ofertei, sau în perioade anterioare depunerii prezentei oferte, implicată în procese de livrare de bunuri și servicii în care să se ateste performanța slabă a serviciilor prestate sau calitatea necorespunzătoare a bunurilor, nerespectarea contractelor sau a termenelor de livrare/execuție;
- să nu existe recenzii sau informații din partea PNUD Moldova care să sugereze o performanță slabă în implementarea proiectelor anterioare, sau practicarea unor prețuri semnificativ mai mici în comparație cu ofertele de pe piață în momentul depunerii ofertelor, urmate ulterior de solicitări de majorare a acestora pe parcursul perioadei de derulare a contractului de livrare a bunurilor și/sau serviciilor.
- Antreprenorul va completa cartea tehnică a construcției în procesul de implementare a contractului cu semnarea proceselor verbale a fazelor determinante;
- Oferta va conține specificațiile tehnice depline solicitate conform CAIETULUI DE SARCINI
- Pentru a participa la concursul de achiziție, agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
- Documentele din dosarul ofertei de preț confirmată prin aplicarea semnăturii electronice, cu indicarea pașilor pentru prestarea serviciilor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală a ofertei cu scutire de TVA cu drept de deducere (cota TVA 0%), cu completarea: Formularului ofertei,Specificaţiilor tehnice și Specificaţiilor de preț pentru proiectul scos la licitație;
- Extras din registrul de stat al persoanelor juridice;
- Datele de identificare ale companiei și rechizitele bancare confirmate prin semnătura electronică
- Calendarul de implementare a proiectului, cu menționarea termenelor limită pentru fiecare etapă, confirmat prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
- Certificat privind lipsa datoriilor sau Declarația aplicantului privind lipsa datoriilor la bugetul de stat în momentul depunerii documentației de participare la licitație.
- Principalele contracte sau Procese verbale de recepție finală a serviciilor din aceeași categorie, finalizate (Minim 1!);
- Declarație privind deținerea echipamentelor de lucru proprii sau a contractelor de închiriere, confirmată prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
- Alte documente care să demonstreze capacitatea ofertantului de executare a lucrărilor, ex: ultimul raport financiar, certificare ISO, etc. (Opțional);
Informații suplimentare legate de procedura de achiziție pot fi obținute la următoarele date de contact: Telefon - 079-125-786, E-mail: rescom@finantari.md, numele și prenumele persoanei responsabile: Panfilii Alexandru
Dosarele în care vor lipsi oricare dintre documentele enumerate mai sus sau care conțin documente completate necorespunzător – nu vor fi evaluate!
Modalitatea de depunere a ofertelor:
- Termenul de depunere a ofertelor: 08.12.2025, ora 16.00.
- Ofertele se depun Electronic la adresa: rescom@finantari.md,indicându-se în subiectul mesajului „Ofertă pentru Servicii Decolmatare rîu Sirma_Denumirea ofertantului”. Ex: ”Ofertă pentru Servicii decolmatare rîu Sîrma_AgropromUnited SRL”
- Modalitatea de redactare a ofertelor: Oferta și documentele solicitate urmează a fi întocmite pe calculator, în clar, fără corectări, cu semnătura persoanei responsabile și aplicată ștampila companiei sau semnate electronic.
- Modalitatea de salvare a documentației de concurs: Documentele aferente dosarului se vor transmite în format .PDF ( Nu se acceptă, documente în format word, .Jpg, etc)
- Ofertele recepționate după data și ora limită comunicată vor fi respinse, și nu vor fi analizate în procesul de evaluare.
- Termenul de valabilitate a ofertei: min. 30 zile.
Documentația de concurs poate fi descărcată AICI!
Organizații vizate:







