CERERE DE EXPRIMARE A INTERESULUI

Republica Moldova

Denumirea subproiectului

Digitalizarea educației – Dezvoltarea competențelor digitale ale cadrelor didactice/ DigiL

 

Nr. Acord subfinanțare: MD-MOED-6542-ASF-U2-03 din 27.11.2023

Nr. Referință: MD-STATEUNI-516809-CS-INDV

 

Titlul sarcinii: Reconfigurarea și dezvoltarea platformei Moodle

În cadrul implementării Proiectului Învățământului Superior din Moldova, finanțat de Banca Mondială, Universitatea de Stat din Moldova a beneficiat de subfinanțare din partea Ministerului Educației și Cercetării pentru implementarea subproiectului „Digitalizarea educației – Dezvoltarea competențelor digitale ale cadrelor didactice/ DigiL”, prin semnarea Acordului de sub-finanțare Nr. MD-MOED-6542-ASF-U2-03 din 27 noiembrie 2023 și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare alocate pentru servicii de consultanță.

Obiectivul general al proiectului propus este sporirea calității pregătirii cadrelor didactice din perspectiva activității profesionale într-un mediu educațional digitalizat.

ODP 1. Pregătirea cadrelor didactice universitare din perspectiva digitalizării procesului de formare profesională a studenților – viitori profesori și formarea continuă a cadrelor didactice din învățământul general. Promovarea și realizarea educației digitale în vederea dezvoltării competențelor digitale ale discipolilor, promovând astfel utilizarea eficientă și inovatoare a tehnologiilor digitale în procesul de predare – învățare – evaluare.

ODP 2. Formarea managerilor școlari în dezvoltarea competențelor pentru gestionarea eficientă a tehnologiilor digitale în școală, susținând inovația, integrarea și utilizarea strategică a acestora în procesul de management și luarea deciziilor în domeniul educației.

ODP 3. Dezvoltarea competențelor digitale la cadrele didactice prin formarea profesională inițială și continuă.

ODP 4. Dezvoltarea resurselor educaționale pentru formarea competențelor digitale la viitoarele cadre didactice, profesori universitari, manageri școlari și formatori. 

Prezenta Cerere are ca obiectiv exprimarea interesului Universității de Stat din Moldova pentru selectarea și angajarea unui consultant care va reconfigura și dezvolta platforma Moodle. Perioada estimată de realizare a sarcinii – 3 luni; începutul activității – luna decembrie 2025.

Termenii de referință (TOR) sunt anexați la prezenta cerere de exprimare a interesului sau pot fi găsiți la următoarea adresă web: https://usm.md/?p=42747

Universitatea de Stat din Moldova invită consultanți eligibili să își exprime interesul pentru prestarea serviciilor indicate.

Consultanții interesați vor expedia informație/documente care să demonstreze că au calificările necesare și experiența relevantă pentru a presta serviciile de reconfigurare și dezvoltare a platformei Moodle.

Consultantul care urmează să fie selectat trebuie să dețină următoarele calificări:

 

  • Studii superioare în domeniile fundamentale Tehnologii ale informației și comunicațiilor (06) sau în domenii conexe relevante pentru dezvoltarea platformelor educaționale digitale;
  • Experiență profesională de cel puțin 5 ani în dezvoltarea, administrarea sau configurarea platformelor de management al învățării (LMS), preferabil Moodle, în contexte universitare sau instituționale.
  • Experiență demonstrată în proiectarea structurii platformelor LMS din perspectiva organizării proceselor educaționale în regim sincron și asincron;
  • Experiență demonstrată în integrarea instrumentelor digitale de predare, evaluare și comunicare în cadrul platformei Moodle și gestionarea/monitorizarea activităților didactice și a progresului studenților.
  • Capacitatea de a implementa mecanisme de gestionare și raportare privind activitățile sincron/asincron, frecvența, evaluarea și progresul studenților.
  • Abilități excelente de comunicare în limba română (scris și oral);

Se atrage atenția consultanților interesați asupra secțiunii III, punctele 3.14, 3.16 și 3.17 din "Regulamentul privind achizițiile pentru debitorii IPF" iulie 2016, revizuite în noiembrie 2017 și august 2018 ("Regulamentul privind achizițiile publice"), care stabilește politica Băncii Mondiale privind conflictul de interese.

Consultantul va fi selectat în conformitate cu metoda „Selecția competitivă deschisă a consultanților individuali” prevăzută în Regulamentul privind achizițiile.

Informații suplimentare pot fi obținute la adresa de mai jos în timpul orelor de lucru: Mun. Chișinău, MD-2009, str. Alexei Mateevici nr. 60,, Bloc 4A, biroul 217, Tel.: +(373)  67560223, Email: procurement.wb@usm/md>

Consultantul interesat va depune un dosar de aplicare care să includă: Scrisoarea de exprimare a interesului cu precizarea sarcinii pentru care își manifestă interesul; Curriculum Vitae în format Europass; portofoliul de lucrări relevante și alte documente care atestă calificările și experiența sa în domeniu.

La solicitare, candidatul va prezenta documente doveditoare ale studiilor și experienței declarate în CV (copii ale diplomelor de studii, certificate, alte documente de confirmare).

Propunerile vor fi expediate la adresa de mai jos (personal, prin poștă sau prin e-mail) până la data de 20.11.2025, ora 15.00, (ora locală a Republicii Moldova), indicând titlul sarcinii pentru care se aplică.

Adresa:

Mun.Chișinău, Republica Moldova

MD-2009, str. Alexei Mateevici nr. 6, Bloc 4A, biroul 217.  

Tel.: +(373)  67560223.

Email: procurement.wb@usm.md

Organizații vizate: