Postarea pe Facebook – cât și cum?
- Postările pot fi de mai multe tipuri, printre care: postare-anunț, postare-informație, postare formală și informală, postare-felicitare, postare-mesaj, postare-fotografii
- Cu cât textul e mai scurt cu atât postarea va obține mai mult impact (maximum 2-3 aliniate). Textul va conține informații despre eveniment/acțiune, participanți, concluzii, tendințe etc.
- Folosiți o imagine/fotografie care să dea un plus valoare textului, fotografia trebuie să-i facă pe utilizatori să trăiască emoții, să informeze
- Postarea poate fi însoțită de video, caricaturi, imagini cu mesaje, testimoniale
- Etichetăm în postare persoane/proiecte/organizații, după caz
- Postările vor fi făcute constant, pentru a genera un flux constant și echilibrat de postări pe pagina organizației/proiectului
- Se va ține cont de ora și ziua în care publicăm o postare – o postare publicată în zi de vineri între orele 17.00-18.00 va obține un impact diferit decât postarea făcută tot vineri, dar la orele dimineții
- Postarea poate conține #, însă atenție la numărul acestora. O postare în care # sunt mai multe decât textul propriu-zis, va avea mai puțin succes.
Cu drag,
Cristina Bobîrcă, consultantă comunicare