„Să fii Moș Crăciun e Simplu”. Mai multe persoane publice vor deveni casieri pentru o zi la Kaufland
Pe 21 decembrie, artiști ca Satoshi, Tatiana Turtureanu, dar și mai mulți ambasadori, miniștri, persoane publice vor fi pe rând casieri la una dintre casele de marcat ale magazinului Kaufland Decebal 99.
Suma încasată de la clienții care își vor achita cumpărăturile la respectivele case de marcat va fi donată către cauza nobilă de la „The Moldova Project” și anume de a deschide o sală de joacă și lectură într-un sat din Republica Moldova. Totodată, va fi completat fondul pentru procurarea produselor alimentare ce vor fi donate celor 120 de familii beneficiare pentru masa de Crăciun.
Acțiunea este derulată în cadrul campaniei tradiționale „Să fii Moș Crăciun e Simplu”, organizată de către Asociația Obștească „The Moldova Project” cu susținerea Kaufland Moldova. De asemenea, în cadrul proiectului, în aceeași zi va fi desfășurată o colectă de produse și o campanie vastă de sensibilizare a cetățenilor, pentru a aduce magia sărbătorilor de iarnă în viața a sute de copii ce se află la limita subzistenței. Toate familiile beneficiare locuiesc în satele din regiunea centrală a țării, în raioanele: Hîncești, Anenii Noi, Cimișlia, Criuleni, Călărași.
Maratonul „Vedete la casele de marcat” – un concept unic de fundraising
Cu scopul de a aduce bucurie și mai multe oportunități în viețile copiilor din familii social-vulnerabile, de a facilita coeziunea socială și toleranța, mai multe persoane publice, implicit politicieni, sportivi, artiști și jurnaliști, au acceptat misiunea de a fi Ambasadori ai Binelui, și vor servi cumpărătorii la trei case de marcat ale magazinului Kaufland Decebal.
Victoria Morozov, președinta asociației The Moldova Project
„ Zilnic oamenii fac cumpărătiri, pentru sine sau pentru cei dragi, dar cât de frumos ar fi să ne oprim pentru un minut, să aflăm despre povestea unui copil ce se află la doar câteva zeci de kilometri de noi, dar care trăiește o cu totul altă realitate și să procurăm ceva special pentru el. Îndemnăm oamenii să fie cu gândul și cu fapta la cei ce sunt în suferință, să dăruiască lumină și bunătate. Vom crea o zi de poveste, o experiență unică ce poate fi trăită cu intensitate de fiecare dintre noi.
Campania „Să fii Moș Crăciun e Simplu!” este o oportunitate pentru fiecare cumpărător Kaufland de a aduce un zâmbet pe chipurile celor mai nevoiași și de a încuraja solidaritatea, cel puțin, în perioada magică a Crăciunului. Compania Kaufland va dona toți banii încasați în ziua de 21 decembrie 2024 pentru implementarea proiectelor sociale care sprijină grupurile vulnerabile.
Cristina Aramă, manager relații corporative Kaufland Moldova
„Ultimii ani, deși plini de încercări, ne-au confirmat că binele se face în echipă. Sunt mândră, că la Kaufland, am atras în jurul nostru prieteni care împărtășesc cu noi aceleași valori și aceeași dorință de a oferi ajutor. Anul acesta, îi implicăm în hora binelui și pe clienții noștri, care vor merge acasă atât cu cumpărături, dar și cu ideea că acei bani sunt donați către o cauză nobilă. Implicarea noastră comună va face diferența pentru persoanele vulnerabile”.
Despre Asociația Obștească „The Moldova Project” (TMP)
Asociația Obștească „The Moldova Project” este o forță pilon a sistemului de asistență umanitară în Republica Moldova. Vectorul principal de activitate este protecția copiilor și prevenirea situațiilor de risc, a tuturor formelor de abuz, violență și neglijare. Prin integrarea familiilor vulnerabile în societate cu ajutorul programelor multidisciplinare pe termen lung, The Moldova Project pavează o nouă cale menită să stopeze caracterul ciclic al sărăciei. Misiunea asociației conturează schimbarea durabilă, coeziunea comunității și puterea de neegalat a inițiativelor civice.
Despre Kaufland Moldova
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.540 de magazine în 8 țări, peste 155.000 de angajați și o rețea de 9 magazine în Republica Moldova. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Compania crede în ideea că lumea poate fi un loc mai bun prin implicarea fiecăruia. De aceea, în 2018, Kaufland a dezvoltat platforma „Implicarea face diferența”, sub umbrela căreia sunt comunicate toate acțiunile de responsabilitate socială. Pentru mai multe detalii vizitați www.kaufland.md.