Programul prevede si consultari acordate partidelor in ceea ce priveste promovarea mesajului lor printre alegatori.
Potrivit lui Oleg Bursuc, in aceasta campanie sunt implicate in jur la 60 de persoane, separate in echipe de 4-8 activisti, care vor desfasura actiuni de convingere a electoratului in sate din jurul oraselor Balti, Causeni, Comrat, Orhei, Soroca si Ungheni.
Oleg Bursuc spune ca aplica diferite metode pentru a le explica alegatorilor importanta participarii la votare: tinerilor le distribuie pliante, discuta cu alegatorii mai in varsta, iar administratiilor locale le acorda consultatii pentru a organiza cat mai eficient procesul electoral.
IREX este principala organizatie non-profit din Statele Unite ale Americii care s-a specializat in administrarea programelor ce tin de consolidarea societatii civile, viabilitatea structurilor independente de informare in masa, d ezvoltarea invatamintului superior si a resurselor Internet in Statele Unite ale Americii, Europa, Eurasia, Orientul Apropiat si Asia.
Info-Prim Neo








