SeizeBit – start-up care se ocupă de procesarea și oferirea informației într-un format clar și acționabil pentru companii. Interviu cu fondatorul start-up-ului din Upcelerator.

Distribuie prietenilor:


În acceleratorul de afaceri Upcelerator participă și tineri din diaspora. Andrei este  din Moldova și locuiește acum în Suedia, unde dezvoltă un start-up care se ocupă de procesarea și oferirea informației într-un format clar și acționabil pentru companii, oferindu-le clienților resurse informaționale necesare pentru a lua decizii mai bune în fiecare zi. 

Povestește un pic despre tine. Cu ce te ocupi? Care este experiența ta?

Sunt un profesionist în managementul lanțului de aprovizionare cu peste 7 ani de experiență în companii locale și internaționale din sferele: soluții de securitate, retail, e-commerce și producție.

Cum te-ai caracteriza printr-o frază?

Sunt curios, explorator și creez simplitate în medii complexe.

Cum a apărut ideea de startup și ce problemă soluționează?

Procesând date din sisteme informaționale variate am observat barierele cu care se confruntă companiile mijlocii și mari în interpretarea, comunicarea și utilizarea datelor în procesul decizional. Datele unei companii sunt dispersate în sisteme diferite, departamente sau pe masa experților ceea ce îngreunează înțelegerea integrată a companiei de către managerii de primă linie și cei executivi.

Un business modern are posibilitatea să colecteze informație și indicatori necesari pentru îmbunîtăți deciziile managerilor, din păcate soluțiile existente sau sunt scumpe sau sunt prea complicate pentru afacerile mai mici unde nu există o persoană dedicată pentru procesare și interpretarea datelor. Astfel companiile pierd teren în fața companiilor mari.

Ce soluție propune?

Soluția start-up-ului SeizeBit  este dezvoltarea unui dashboard cu informație principală ce integrează informația din sistemele de planificare a companiilor și le permite să identifice crize potențiale. De asemenea, contribuim la democratizarea instrumentelor de business inteligence prin procesarea și oferirea informației într-un format clar și acționabil, oferindule clienților resurse informaționale necesare pentru a lua decizii mai bune in fiecare zi. Adițional utilizatorii vor putea primi notificări în caz de schimbare puternică a trendurilor.

Cum a fost să comunici cu potențialii clienți, ce ai învățat din comunicarea cu clienții?

Potențialii clienți au o sursă vastă de sisteme și instrumente însă ei doresc suport în simplificarea analizei afacerii lor.

Care e cel mai valoros sfat primit de la mentorii din accelerator?

Să înțeleg profilul clientului potențial și să învăț de la ei care e cea mai critică problemă pe care pot să o rezolv.

Cum a evoluat ideea de la începutul acceleratorului?

Ideea a evoluat de la o afacere de consultanță în business într-o afacere de co-creare a produselor soft de analiză a datelor în următorii 5 ani.

Descrie echipa de fondatori – nume, prenume, ocupație de bază, rol în startup.

Andrei Țăruș Fondator. Ocupația de bază – dezvoltarea procesului de planificare în companie de producție internațională

La ce lucrați acum?

Definitivăm funcționalitatea produsului nostru și industriile cu care lucrăm.

Upcelerator este organizat de acceleratorul de inovație și antreprenoriat Dreamups, partener general Orange System, cu suportul EFSE Entrepreneurship Academy și realizat cu sprijinul Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională (USAID) și Suediei în cadrul Proiectului ”Tekwill”.


Distribuie prietenilor:


Articolele publicate din 1 iunie 2020 nu au fost supuse verificarilor

logoStarNet

Hostingul si serviciile internet pentru administrarea portalului CIVIC.MD sunt oferite gratuit de compania Starnet