Alegeți secțiunea




Manager Departament Vânzări

Compania "Realchimie & CC" SRL - Distribuitor official a produselor de protecție a plantelor și îngrășămintelor de la NOVACHEM (SUA) și ROLFESagri (Africa de Sud) anunță recrutarea pentru funcția:

Manager Departament Vânzări

 Responsabilități:
- promovarea și vânzarea produselor companiei;
- lucrul cu clienții existenți: vânzări, consultări;
- atragerea de noi clienți;

- încheierea contractelor de cumpărare și vânzare;
- organizarea loturilor experimentale in regiunea dvs.

Cerințe:
- competență în limba română și rusă;
- educația în domeniul agronomiei este un mare avantaj;
- cel puțin doi ani de experiență în vânzări;

- deținerea permisului de conducere categoria "B"

 Condiții:
- pachet social;
- mașină corporativă și combustibil;
- număr de telefon corporativ;

- salariu stabil și motivant + bonus din implementarea planului de vânzări.

Așteptăm CV-ul dvs. prin e-mail: realchimie@gmail.com telefon: 069260208                                      

P. S. vom contacta doar candidații selectați

Cerere de exprimare a interesului

CERERE DE EXPRIMARE A INTERESULUI

Republica Moldova

Denumirea subproiectului „Fortificarea educației prin cercetare în medicină în cadrul USMF „Nicolae Testemițanu” – FORCE_med”

Nr Acord subfinanțare: MD-MOED-6542-ASF-U123 din 24.10.2022

Nr. Referinţă: MD-USMF-353699-CS-INDV

Titlul sarcinii: Actualizarea planului de învățământ la Programul de master Tehnologii Moleculare în Sănătate conform cerintelor internationale

Proiectul învățământului superior din Moldova (PÎSM) este un proiect finanțat de Banca Mondială care urmează să fie implementat în perioada mai 2020 – decembrie 2025.

În cadrul realizării Proiectului învățământului superior din Moldova, finanțat de către Banca Mondială Instituția Publică Universitatea de Stat de Medicină și Farmacie „Nicolae Testemițanu” din Republica Moldova a obținut subproiectul „Fortificarea educației prin cercetare în medicină în cadrul USMF „Nicolae Testemițanu” – FORCE_med” și respectiv a semnat Acordul de finanțare cu Ministerul Educației și Cercetării și intenționează să aplice o parte din surse pentru servicii de consultanță.

Prin intermediul acestui subproiect IP USMF „Nicolae Testemițanu” își propune realizarea unui set de intervenții orientate spre modernizarea procesului educational prin fortificarea capacităților tehnico-materiale și prin crerșterea abilităților de cercetare a studenților, masteranzilor și doctoranzilor, precum și a tinerilor cercetători.

În cadrul subproiectului vor fi optimizate Planurile de învățământ și curriculile disciplinelor, precum și vor fi dezvoltate curricule noi pentru a spori nivelul de corespundere a competențelor achiziționate cerințelor pieții muncii în Republica Moldova, dar și a celei internaționale.

Una dintre sarcinile propuse în cadrul subproiectului este elabohrarea recomandărilor privind actualizarea planului de învățământ la Programul de master Tehnologii Moleculare în Sănătate cu sporirea componentei de cercetare ce va face posibilă înțelegerea și însusirea mai comprehensivă a materiei curriculare, precum și construcția unei punți de trecere de la materia teoretică a disciplinei la exponenta de cercetare și aplicarea acestora în activitatea clinică, precum și familiarizarea atât cu calibrul diagnostic al diferitor opțiuni tehnico-metodologice, cât și însușirea algoritmului de analiză și exegeză a panoului multi-marker.

Pentru elaborarea recomandărilor privind actualizarea planului de învățământ la Programul de studii de master Tehnologii Moleculare în Sănătate se invită consultanții eligibili ("Consultanți") să își exprime interesul pentru prestarea serviciilor de  actualizare a planului de învățământ la Programul de master Tehnologii Moleculare în Sănătate în corepundere cu cerințele legislației internaționale.

Termenii de referință (TOR) sunt anexați la prezenta Cerere de exprimare a interesului sau pot fi găsiți pe următorul site web:  https://juridic.usmf.md/ro/anunturi-3/subproiectul-fortificarea-educatiei-prin-cercetare-medicina-cadrul-usmf-nicolae   

IP USMF „Nicolae Testemițanu” invită consultanții eligibili ("Consultanți") să își exprime interesul pentru prestarea serviciilor de actualizare a planului de învățământ la Programul de studii de master Tehnologii Moleculare în Sănătate în corepundere cu cerințele internaționale.

Consultanții interesați vor expedia informații care să demonstreze că au calificările necesare și experiența relevantă pentru prestarea serviciilor de actualizare a planului de învățământ la Programul de studii de master Tehnologii Moleculare în Sănătate.

Consultantul care urmează să fie selectat trebuie să dețină următoarele calificări:

  1. Studii universitare în domeniu Sănătate;
  2. Titlu științific de doctor în științe în domeniul Sănătate;
  3. Deținători de titlu științifico-didactic de minim conferențiar universitar/cercetător;
  4. Experiență în domeniul didactic și de cercetare de cel puțin 10 ani;
  5. Experiență în elaborarea documentelor curriculare în ultimii 5 ani (ex.: Programe de studii, Planuri de învățământ, Standarde de calificare în domeniul Sănătate; programe de instruire prin rezidențiat; programe de educație continuă; Curricula disciplinelor, fișe ale disciplinelor etc.);
  6. Capacitate de analiză și sinteză,
  7. Abilități de comunicare, lucru în echipă și responsabilitate;
  8. Abilități avansate de utilizare a calculatorului, în special procesare text și utilizare browser;
  9. Experiența managerială în domeniu educației medicale de minim 5 ani (coordonator al programului de studii, decan, vice-decan, șef catedră, titular al disciplinei; șef de studii, membru al comisiei curriculare etc.);
  10. Va constitui un avantaj:

- experiența în domeniul asigurării calității și evaluării programelor de studii la diverse nivele de studii superioare (expert internațional în acreditarea Programelor de studii în învățământul superior, ciclurile I-III).

Se atrage atenția consultanților interesați asupra secțiunii III, punctele 3.14, 3.16 și 3.17 din "Regulamentul privind achizițiile pentru debitorii IPF" iulie 2016, revizuite în noiembrie 2017 și august 2018 ("Regulamentul privind achizițiile"), care stabilește politica Băncii Mondiale privind conflictul de interese.

Consultantul va fi selectat în conformitate cu metoda "Selecția consultanților individuali" prevăzută în Regulamentul privind achizițiile.

Informații suplimentare pot fi obținute la adresa de mai jos în timpul orelor de lucru: 8:00-18:00

Cererile ar trebui să includă scrisoarea de exprimare a interesului, CV și cel puțin două scrisori de recomandare aferente, dacă există.

Propunerile trebuie să fie expediate la adresa de mai jos (personal) până la data de: 29.11.2023, ora 15:00, (ora locală a Republicii Moldova), indicând titlul sarcinii pentru care se aplică.

Adresa:or. Chișinău,

Bd. Stefan cel Mare 165 Birou 220

Tel:022-205-240

E-mail: vadim.juc@usmf.md

 

Semnătura Managerului de proiect

Nume Prenume___________________

Universitatea de Stat de Medicină și Farmacie „Nicolae Testemițanu”

„Fortificarea educației prin cercetare în medicină în cadrul USMF „Nicolae Testemițanu” – FORCE_med”

Nr Acord subfinanțare: MD-MOED-6542-ASF-U123 din 24.10.2022

Nr. Referinţă: MD-USMF-353699-CS-INDV

 

TERMENI DE REFERINȚĂ

Consultant individual pentru actualizarea planului de învățământ la Programul de studii de master Tehnologii Moleculare în Sănătate în corepundere cu cerințele internationale.

  1. Informații generale despre proiect

Proiectul învățământului superior din Moldova (PÎSM) este un proiect finanțat de Banca Mondială care urmează să fie implementat în perioada mai 2020 – decembrie 2025.

Costul total al creditului este de 35,7 milioane Euro (echivalentul a 39,4 milioane USD) finanțat de Asociația Internațională pentru Dezvoltare (IDA) și este acordat Republicii Moldova în sprijinul învățământului superior din Moldova.

Obiectivul proiectului este de a îmbunătăți orientarea către piața muncii a instituțiilor de învățământ superior selectate și mecanismele de asigurare a calității.

O componentă a PÎSM este Programul de Îmbunătățire a Învățămîntului Superior (PÎÎS) care urmează să fie implementat de instituțiile de învățământ superior și colegiile pedagogice selectate pentru a răspunde unora dintre cele mai stringente necesități ale acestora în scopul orientării către piața muncii.

Astfel, pentru realizarea obiectivelor PÎÎS MEC a semnat cu USMF „NicolaeTestemițanu” din R. Moldova acordul de subfinanțare a subproiectului „Fortificarea educației prin cercetare în medicină în cadrul USMF „Nicolae Testemițanu” – FORCE_med”

Prin intermediul acestui subproiect USMF „Nicolae Testemițanu” își propune realizarea unui set de intervenții orientate spre modernizarea procesului educational prin fortificarea capacităților tehnico-materiale și prin crerșterea abilităților de cercetare a studenților, masteranzilor și doctoranzilor, precum și a tinerilor cercetători. În cadrul subproiectului vor fi optimizate Planurile de învățământ și curriculile disciplinelor, precum și vor fi dezvoltate curricule noi orientate spre creșterea componentei de cercetare ce vor spori nivelul de corespundere a competențelor achiziționate cerințelor pieții muncii în R. Moldova, dar și a celei internaționale.

SubProiectul propus este orientat spre atingerea următoarelor obiective specifice după cum urmează:

O.1. Angrenarea predării disciplinelor fundamentale medicate la spectrul cercetarilor știintifice iminente strategiei multi-marker.

O.2. Formarea abilitiătii de exegeza a elementelor conceptuale tratate la disciplina în conexiune cu rezultatele cercetiirii stiintifice.

O.3. Intelegerea suportului tehnico-metodologic al cercetarii tiintifice și al algoritmului de indicatii vizavi de aplicarea acesteia cu scop diagnostic și prognostic în medicina practică, conform principiilor medicinei bazate pe dovezi.

  1. Obiectivul sarcinii

Obiectivul principal al sarcinii este elaborarea raportului de expertiză cu recomandări de actualizare a Programului de studii de master Tehnologii Moleculare în Sănătate în corespundere cu cerințele internaționale.

  1. Domeniul de aplicare (sarcini și responsabilități):

Pe parcursul realizării contractului Consultantul va fi responsabil de următoarele sarcini:

  • Evaluarea planului de învățământ actual la Programul de studii de master Tehnologii Moleculare în Sănătate;
  • Elaborarea și coordonarea cu Clientul a recomandărilor privind actualizarea structurii planului de învățământ al programului de master Tehnologii Moleculare în Sănătate;
  • Elaborarea și coordonarea cu Clientul a recomandărilor privind actualizarea conținutului raportului de evaluarea cu referire la:
  • Corespunderea Planului de învățământ la standardele internaționale ale ciclului II al învățământului superior;
  • Examinarea consecutivității logice a plasamentului disciplinelor și cuantumul de ore alocate în conformitate cu practicile internaționale, precum și volumul de muncă realizat de masteranzi într-o perioadă de timp determinată pentru a obține competențele preconizate (Credite ECTS);
  • Existența cursurilor interdisciplinare, de tip integrativ;
  • Corespunderea rezultatelor învățării, competențelor profesionale și transversale cu obiectivele și conținutul programului în conformitate cu Cadrul European al Calificărilor;
  • Evaluarea pachetului de cursuri opționale, care permit masterandului să-și aleagă traseul individual;
  • Reflectarea în Planul de învățământ a disciplinelor care aprofundează abilitățile de cercetare biomedicală și biotehnologică și contribuția acestora în dezvoltarea capacităților de aplicare a principiilor medicinei personalizate în corespundere cu necesitățile actuale si viitoare ale societății si sistemului de asistență medicală;
  • Ponderea stagiilor de practică în concordanță cu necesitatea achiziționării abilităților în cercetarea biomedicală, biotehnologică și farmaceutică;
  • Prezența în Planul de învățământ a disciplinelor/ modulelor ce includ elemente ale cercetării avansate, reflectă principiile metodelor cercetării științifice, dezvoltarea gândirii analitice și critice la studenți, precum și instruirea prin medicina bazata pe dovezi.
  • Prezența în planul de învățământ a elementelor necesare pentru atingerea finalităților de studii (teza de master).
  • Elaborarea raportului de expertiză cu recomandări de actualizare a Planului de învățământ la programul de studii de master Tehnologii Moleculare în Sănătate în corepundere cu cerințele internaționale și a actului de prestare a serviciilor.
    1. Durata sarcinii:

Se preconizează a începe prestarea serviciilor de către Consultantul contractat începând cu   01.12.2023.

Sarcini, activități, livrabile

Termen de realizare

Număr de zile efectiv lucrate

Evaluarea planului de învățământ actual la Programul de studii de master Tehnologii Moleculare în Sănătate;

Până la 15 zile de la semnarea contractului

5

Elaborarea și coordonarea cu Clientul a recomandărilor privind actualizarea structurii planului de învățământ al programului de master Tehnologii Moleculare în Sănătate;

Până la 45 zile de la semnarea contractului

10

Elaborarea și coordonarea cu Clientul a recomandărilor privind actualizarea conținutului raportului de evaluarea cu referire la:

·  Consecutivitatea logică a plasamentului disciplinelor și  cuantumul de ore alocate;

·  Prezența  integrării orizontale/verticale a științelor asociate, disciplinelor și subiectelor și verticale a științelor clinice cu cele biomedicale de bază;

·  Evaluarea pachetului de cursuri opționale;

·  Reflectarea în Planul de învățământ a disciplinelor care dezvoltă  competențe generale și profesionale;

·   Ponderea stagiilor de practică;

·   Prezența în Planul de învățământ a disciplinelor/modulelor ce includ elemente ale cercetării inițiale sau avansate.

Până la 105 zile de la semnarea contractului

20

Elaborarea raportului de expertiză cu recomandări de actualizare a Planului de învățământ la programul de studii de master Tehnologii Moleculare în Sănătate în corepundere cu cerințele internaționale și a actului de prestare a serviciilor.

Până la 200 zile de la semnarea contractului

35

  1. Cerințele de calificare și baza de evaluare (criterii de evaluare)

Experiență generală: 40 puncte

  1. Studii universitare în domeniu Sănătate;
  2. Deținător de titlu științific doctor în științe în domeniul Sănătate
  3. Deținător de titlu științifico-didactic de cel puțin conferențiar universitar
  4. Experiență în domeniul didactic, metodic și de cercetare cel puțin 10 ani.

Corespunderea cu sarcinile proiectului: 50 puncte

  1. Experiență în elaborarea documentelor curriculare;
  2. Experiență managerială în domeniu educației medicale

Experiență: 10 puncte

  1. Capacitate de analiză și sinteză;
  2. Abilități de comunicare, lucru în echipă și responsabilitate;
  3. Abilități avansate de utilizare a calculatorului, în special procesare text și utilizare browser.

Va constitui un avantaj:

  1. Experiența de expert în domeniul calității și evaluării programelor de studii la diverse nivele de studii superioare (expert internațional/național în acreditarea Programelor de studii în învățământul superior, ciclurile I-III).
  1. Cerințe de raportare și aranjamente instituționale

Consultantul va raporta: Consultantul contractat va coordona activitatea cu managerul de subproiect, șeful Departamentului Didactic și Management Academic și Directorul Școlii Doctorale în domeniul Științe medicale.

Aranjamente instituționale: Instituția va pune la dispoziția Consultantului toate documentele necesare activității.

  1. Declarație de confidențialitate

Toate datele și informațiile primite în scopul realizării prezentei sarcini trebuie tratate în mod confidențial și urmează să fie utilizate numai în legătură cu executarea acestor Termeni de referință. Toate drepturile de proprietate intelectuală care decurg din executarea acestor Termeni de referință sunt atribuite USMF „Nicolae Testemițanu” din R. Moldova. Conținutul materialelor scrise obținute și utilizate pe parcursul realizării prezentei sarcini nu poate fi divulgat nici unei terțe părți fără autorizația scrisă prealabilă exprimată a USMF „Nicolae Testemițanu” din R. Moldova.

  1. Eligibilitate

Consultantul va trebui să fie eligibil conform Regulamentului privind achizițiile pentru debitorii IPF din iulie 2016, revizuit în noiembrie 2017 și august 2018 (https://www.worldbank.org/en/projects-operations/products-and-services/brief/procurement-new-framework).

Semnătura Managerului de proiect

Nume Prenume___________________

National Monitoring and Reporting Expert

 

National Monitoring and Reporting Expert

Short Term Technical Consultant

For USAID Justice and Anti-Corruption Reform Activity (JARA)

Chisinau, Moldova

 

Dexis Consulting Group seeks qualified Moldovan nationals for the following short term technical assistance to the Anti-Corruption Prosecution Office as defined below.

 Applications will be accepted until 18:00, 9 November 2023

 Background: The purpose of JARA is to support the Moldovan Government’s efforts to implement justice reform and promote its anti-corruption commitments. Support will contribute to the establishment and operation of a mini-secretariat to monitor the implementation of the Justice Development Strategy for years 2022-2025 (hereinafter referred to as the Justice Strategy) and its corresponding Plan; pursue implementation of specific activities from the Justice Strategy and Plan, including targeted assistance for the extraordinary evaluation of judges and prosecutors; and advance anti-corruption reform through implementation of specific commitments. JARA planning is driven by four primary objectives which are: 1) Support the establishment of a short-term mini-secretariat to monitor implementation of the 2022-2025 Justice Strategy and its corresponding Action Plan; 2) Support in training judges on specialized financial topics, as well as complementary support for the vetting process; 3) Legislative and analytical expertise to the main anti-corruption institutions - the National Anticorruption Center (NAC) and the Anti-Corruption Prosecutor’s Office (APO); and 4) Raising awareness and strengthening visibility of anti-corruption efforts among the general public through civil society.

 

Assignment: In the framework of this assignment, the National Monitoring and Reporting Expert will provide support to the Ministry of Justice’s (MOJ) Division on Coordination of Public Policies in monitoring the implementation of 2022-2025 Strategy for Ensuring the Independence and Integrity of the Justice Sector (SEIJS) and its accompanying Action Plan. The expert will contribute to reaching the following objectives: 1) determining the level of implementation of the SEIJS’s specific intervention areas; 2) identifying of root causes that lead to a deficient implementation and providing viable exit solutions; drafting of recommendations to ensure an adequate implementation of actions/activities under the Strategy and Action Plan; 3) dissemination of information on the progress of Strategy and Action Plan implementation. In coordination MOJ and the SEIJS’s Mini-Secretariat, the Expert will be responsible for researching, collecting, analyzing, and synthesizing data and information requested/received by MOJ from all the justice sector institutions responsible for the implementation of actions for 2023/2024, according to the SEIJS Monitoring Regulations and Mechanism, instituted by the Order of the Minister of Justice No 144 of June 8, 2022. The Expert will also contribute to compiling and drafting monitoring and progress reports, following the Strategy’s Monitoring Regulations and Mechanism.

 

Tasks and Activities:

  • Collect, analyze, and synthesize data and information requested/received by MOJ from the justice sector institutions responsible for the implementation of SEIJS’s actions for 2023-2024.
  • Produce monitoring reports, informative notes, briefing papers and memoranda on the status and progress of SEIJS’s implementation.
  • Assist the MOJ’s Division on Coordination of Public Policies and other MOJ executive staff on organizing the meetings of the SEIJS’s Monitoring Mechanism group members as well as other relevant agencies.
  • Support the MOJ’s Division on Coordination of Public Policies and other MOJ executive staff on SEIJS’s implementation ad-hoc taskings and requests.

Deliverables: 

 

Deliverables

Due Date 

1

Analysis reports on collected and synthetized information received/requested by MOJ from the justice sector institutions responsible for the implementation of SEIJS’s actions for 2023-2024

Minimum of Monthly  

Due the business day of the following month

2

Monitoring reports, informative notes, briefing papers and memoranda on the status/progress of SEIJS’s implementation (quarterly, biannual);

Quarterly

January for Oct-Dec

April for Jan – Mar

July for April – June

October for July – Sept

3

After-action reports, minutes of the meetings of the SEIJS’s Monitoring Group’s meetings

Minimum of Quarterly

as noted above

4

Monthly bullet point report on the status of all deliverables noted above and listing all ad-hoc requests and their status   

 Due last working day of each month

Supervision: The Expert will report to the Task Order Lead and/or his/her designee.

 

Level of Effort: The initial anticipated level of effort of this consultancy is the equivalent of 195 working days – anticipated as 30 hours per week for 52 weeks from the day of contract signing. Exact working days to be determined in coordination with the Ministry of Justice. The total level of effort of this consultancy may be supplemented with additional workings days, should consultancy services be needed beyond the initial period, if requested by the MOJ and approved by USAID.

Location and Period of Assignment: Chisinau. Moldova. The Consultant will carry out the work in accordance with the number of days listed above. The estimated period of performance is from date of contract signing until approved working days are exhausted. 

Minimum Requirements:

The Consultant will meet the following criteria:

  • An advanced university degree in law, public administration. Those with initial and advanced degrees in the above noted subjects will be given preference. A university degree with additional professional experience in lieu of the advanced university degree may be considered.
  • At least 3 years of experience within justice sector institutions, public administration, or non-governmental area with the focus on designing and implementing public policies, data collection, analysis, and reporting.
  • Strong skills in data and information gathering, analysis, synthesis, and reporting.
  • Knowledge of Microsoft Office applications.
  • Ability to meet deadlines and deliver on ad-hoc inquiries.
  • Fluency in Romanian. Knowledge of English will be a strong advantage.

 

Reporting:  The working languages will be Romanian and English. Reporting to Dexis will be in English while reports required by the MOJ will be in the language directed and based on individual requirements.

Those interested in applying should send the following to moldovajobs@dexisonline.com with “JARA National Monitoring and Reporting Expert” in the subject line:

  1. Cover letter defining how the applicant meets the minimum requirements.
  2. Current CV.
  3. The name, position title, mobile number, and email address of three professional references.

Incomplete submission will not be considered. Only shortlisted candidates will be contacted.

Anunț privind selectarea unui tânăr cercetător pentru stagiere în cadrul Ministerului Energiei Republicii Moldova

A.O. „Green City Lab" împreună cu Fundația Soros Moldova (FSM) anunță desfășurarea unui concurs de selectare pentru un tânăr cercetător din Republica Moldova, care vor avea oportunitatea de a se alătura echipei Ministerului Energiei (MEn) al Republicii Moldova în cadrul Programului de Cercetare de Politici Publice.

Acest program are ca scop principal susținerea Ministerului Energiei în dezvoltarea și implementarea politicilor publice în domeniul energetic și se va derula în perioada noiembrie 2023 - mai 2024, timp de 6 luni.

Descrierea Programului:

Programul de Cercetare de Politici Publice a fost inițiat în 2017 de către Fondul Soros Moldova în parteneriat cu fundațiile naționale din Armenia, Kazahstan, Kârgâzstan și Hertie School din Berlin. În perioada 2017-2022, Fondul a acordat 26 de burse cercetătorilor interesați de politici publice, având ca rezultat studii și proiecte de cercetare care au contribuit la dezvoltarea expertizei locale și la promovarea bunei guvernări în Republica Moldova și în alte țări partenere.

Scopul actual al Programului de Cercetare este de a aduce expertiză și tineri specialiști în cadrul Ministerului Energiei, o instituție nou-creată (din februarie 2023), dar cu un mandat crucial în dezvoltarea unui sistem de securitate energetică sustenabil pentru Republica Moldova.

Oportunitățile oferite de Program:

- Dobândirea experienței profesionale, abilităților practice și competențelor specifice activității desfășurate în cadrul MEn.

- Familiarizarea cu administrația publică, procesul legislativ și promovarea politicilor publice.

- Valorificarea potențialului și dezvoltarea abilităților cercetătorilor tineri.

- Sporirea atractivității funcției publice și atragerea celor mai performanți tineri în serviciul public.

- Onorariu brut în valoare de 1200 de dolari* pentru fiecare tânăr cercetător, achitat lunar pe întreaga perioadă a stagierii în cadrul Ministerului Energiei. (*include impozitul pe venit, asigurarea medicală obligatorie de stat achitată de angajat și asigurarea socială de stat achitată de angajator).

Activități și responsabilități:

Tânărul cercetător selectat vor lucra în cadrul Ministerului Energiei sub coordonarea unui mentor și vor desfășura următoarele activități:

  • Elaborarea unei cercetări de politici publice pe tematica determinată în contractul de stagii.
  • Elaborarea propunerilor de politici, note informative/analitice, amendamente legale etc.
  • Acordarea de asistență tehnică echipei MEn în activități ad-hoc legate de domeniul energetic.

Tânărul stagiar vor fi încadrat în activitatea Direcției specializate a Ministerului Energiei și va efectua stagiul sub coordonarea unui mentor, în baza unor Termene de Referință (ToR) personalizate și teme de cercetare individuale.

1. Direcția coordonarea politicilor publice și integrare europeană           

Tema de cercetare: Facilitarea colaborării eficiente cu partenerii de dezvoltare: identificarea mecanismelor/platformelor de colaborare.

Eligibilitate:

Candidații interesați trebuie să îndeplinească următoarele criterii:

- Vârsta cuprinsă între 22 și 35 de ani.

- Studii superioare de licență sau masterat în următoarele domenii: inginerie, drept, administrație publică, relații internaționale, mediu sau alte domenii relevante, preferabil în energetică.

- Experiență profesională de cel puțin 1 an în următoarele domenii: energetică, administrație publică, drept, mediu, economie, relații internaționale sau alte domenii relevante, preferabil cu expertiză în elaborarea și/sau implementarea politicilor publice.

- Dispunerea de timp pentru a participa la Programul de Cercetare cu program de muncă cu regim deplin (full time) pe parcurs a 6 luni.

- Abilități de elaborare a studiilor, conceptelor, analizelor, documentelor de politici, actelor normative etc., preferabil în domeniul energetic.

- Interes pentru domenii de cercetare în domeniul energetic.

- Abilități de cercetare și analiză, preferabil cel puțin o publicație (online, academică, de cercetare, de analiză a politicilor publice etc.).

- Manifestă disponibilitate de a se angaja în promovarea cercetării de politici publice elaborate prin campanii de advocacy după finalizarea Programului de Cercetare.

- Cunoașterea calculatorului (MS Office).

- Cunoașterea limbii române.

- Cunoașterea limbii engleze sau altei limbi de circulație internațională (ex. franceze/germane/ruse) va fi un avantaj.

Depunerea dosarelor:

Candidații urmează să depună un dosar de participare care să includă:

1. Scrisoare de intenție care să argumenteze interesul și relevanța candidatului pentru Programul de Cercetare.

2. CV detaliat, în format europass, cu anexarea copiilor scanate ale actelor relevante.

Termenul-limită pentru depunerea dosarului este 13 noiembrie 2023, ora 18:00, la adresa de email: maxim.moroga@greencity.md.

Procesul de evaluare:

Procesul de selectare, evaluare și contractare a tinerilor cercetători va implica evaluarea dosarelor și o etapă de interviu, în conformitate cu procedurile în vigoare ale A.O. „Green City Lab”.

 Criteriile de evaluare sunt următoarele:

Candidații selectați vor lucra sub coordonarea unui mentor din cadrul MEn și vor raporta lunar activitățile desfășurate.

Acest Program oferă o oportunitate unică pentru tinerii cercetători din Republica Moldova să contribuie la dezvoltarea și implementarea politicilor energetice într-un mediu dinamic. Dacă îndepliniți criteriile de eligibilitate și sunteți pasionați de domeniul energetic, vă încurajăm să aplicați.

Pentru orice întrebări sau detalii de clarificare, vă rugăm să contactați coordonatorul de proiect Maxim Moroga la adresa de e-mail:maxim.moroga@greencity.md, sau la numărul de telefon: +373768010085.

 

Link termeni de referință

Fundraiser A.O. ''CONCORDIA. Proiecte Sociale''

Fundraiser

Procurarea resurselor financiare din surse externe reprezintă o necesitate permanentă pentru fiecare organizatie nonprofit. Cele mai bune decizii cu privire la strangerea de fonduri depind cel mai mult de instruirea, experiența, informațiile pe care le avem la dispozitie, dar și de echipa care implementează aceste idei.

Dacă ești o persoană cu gîndire deschisă, ai multe idei în această direcție, înțelegi și dorești să faci parte din misiunea nobilă pe care o realizăm, atunci te invităm să suplinești poziția vacantă de Fundraiser în cadrul echipei CONCORDIA Moldova.
 
Responsabilități:

  • Elaborarea și implementarea strategiilor de atragere de fonduri, care să asigure durabilitatea și dezvoltarea proiectelor sociale și educaționale ale Asociației;
  • Identificarea de noi surse de fonduri, atragerea noilor parteneri si finanțatori;
  • Construirea mesajelor de atragere de fonduri (conținutul mesajului, atitudinea mesajului, apelul din mesaj, designul mesajului);
  • Coordonarea evenimentelor și a campaniilor de colectare  de fonduri; 
  • Comunicarea cu donatorii, sponsorii, audiențele externe în vederea atragerii de fonduri;                 
  • Comunicarea cu mass media pentru promovarea evenimentelor de atragere de fonduri (interviuri radio /TV, scrierea unor communicate de presă, etc.;)

Așteptări faţă de candidaţi:

  • Experiență la un post similar - minim 3 ani;
  • Experiența de lucru în proiecte /ONG-uri în domeniul dezvoltării sociale, constituie un avantaj;
  • Cunoașterea la nivel profesionist a limbii engleze;
  • Cunoașterea limbii germane constituie un avantaj;
  • Abilităţi de interacţiune şi comunicare, de a lucra independent şi în echipă, într-un mediu dinamic şi în termeni restrânși de timp;
  • Persoană proactivă, cu inițiativă, cu orientare spre îndeplinirea obiectivelor;


Aptitudini și calități:

  • Exprimarea excelentă a ideilor proprii în scris și verbal;
  • Abilitați de comunicare, sociabilitate și tact;
  • Creativitate, dinamism;
  • Rapiditate în gândire și luare a deciziilor;
  • Capacitate de analiză și sinteză. 

Oferim:

  • Salariu atractiv – care oferă oportunitatea unei vieți la tine acasă;
  • Bonus anual;
  • Asigurare medicală de sănătate facultativă;
  • Buget personal pentru dezvoltare, participări la trening-uri și conferințe specializate;
  • Seminare de integrare a colegilor noi, pentru ca perioada de acomodare să fie mai eficientă și desigur mai plăcută;
  • Program de muncă stabil, cu pauza de masă;
  • Experiență în proiecte internaționale;
  • Team building-uri/ evenimente de relaxare oferite de către organizație;
  • Zi liberă de ziua ta, cu menținerea salariului – pentru a fi mai aproape de cei dragi;
  • Plus 1 zi de concediu anual la fiecare 1 an lucrat în organizație;
  • Tichete de masă lunar;
  • Birou confortabil și dotat cu birotică;
  • Pachet gratuit de comunicare, inclusiv și aparat telefonic la solicitare.

 A.O. "Concordia. Proiecte. Sociale", este o organizație care protejează copiii / beneficiarii de orice abuz asupra acestora și are aprobată o Politică pentru Protecția Copilului care se respectă în totalitate de către angajați.

Loc de muncă: Sediul A.O. ”Concordia. Proiecte Sociale”, str. A. Corobceanu 13/1, or. Chișinău
 
*Termenul de depunere a CV-urilor se prelungește  până la data de 26.10.2023.

Rugăm să transmiteți CV-ul D-stră și scrisoarea de intenție, indicînd POZITIA la care aplicați, la următoarea adresă de e-mail: hr.moldova@concordia.md   

Telefon: 0 22 23 55 81

Atenție* Pentru moment, este imposibilă recepționarea mesajelor de pe: yandex, mail.ru, zen, sputnik și alte platforme rusești.