Laboratorul de Inițiative pentru Dezvoltare (LID Moldova) angajează coordonator/-oare comunicare și PR
LID Moldova anunță o poziție vacantă în cadrul organizației: Coordonator/-oare comunicare și PR.
Ce oferim?
– oportunități de dezvoltare personală și profesională;
– colaborarea cu experți naționali și internaționali în domenii ca: eTransformare, advocacy, politică energetică, integrare europeană, comunicare, etc.
– oportunitatea de a te afirma și de a dezvolta propriile abilități și idei în cadrul organizației;
Modalitatea de lucru: offline și online
Coordonatorul/Coordonatoarea Comunicare va coordona procesul de comunicare internă/externă şi va asigura vizibilitatea activităţilor desfăşurate de organizaţie.
Responsabilități:
- Participă la elaborarea strategiei/ planului de comunicare al organizaţiei;
- Participă la elaborare și coordonează planurile de comunicare ale proiectelor în desfășurare ale LID Moldova;
- Stabileşte parteneriate şi menţine comunicarea cu mass-media/ alte ONG-uri din domeniu;
- Organizează evenimente publice. Coordonează suportul logistic pentru a asigura o vizibilitate corespunzatoare la evenimente, instruiri, întâlniri (bannere, logo-uri, autocolante, puncte de discuție etc.);
- Creează și publică în timp util materiale digitale relevante (postări pe rețelele sociale, imagini, infografice, cadre proiectate etc.) pentru platformele digitale (Facebook, Instagram, etc);
- Participă la elaborarea materialelor de comunicare ale organizației, coordonează procesul de editare ale acestora;
- Monitorizează activitatea media a organizației și elaborează rapoarte anuale privind impactul activităților organizației atât în mediul online, cât și offline;
- Alte sarcini relevante postului.
Cerinţe faţă de candidat:
- Licență sau Masterat în Jurnalism, Științe ale Comunicării, Media, Relații Publice sau alte domenii relevante comunicării;
- Experienţă de lucru într-o poziţie similară;
- Abilități foarte bune de comunicare, organizare și coordonare;
- Capacitate dovedită de a gestiona eficient relațiile cu reprezentanții mass-media, de a organiza evenimente publice și de a scrie materiale de comunicare clare și concise;
- Nivel avansat de comunicare scrisă şi verbală în limba română și engleză;
- Cunoștințe de bază despre instrumente de editare video, proiectare și aspect (ex. Photoshop, Canva, Adobe Rush etc)
- Experiență în managementul proiectelor;
- Abilități de lucru în echipă și individual, într-o manieră deschisă, responsabilă, empatică si flexibilă, inclusiv abilități de multitasking.
Dosarul candidatului va include:
- CV-ul candidatului;
- Scrisoarea de intenție;
- Două materiale de comunicare (ex: plan de comunicare, anunț de presă, articol, proiect de comunicare (link), pagină de facebook administrată etc.);
- Indicarea a două referințe și datele de contact ale acestora;
Dosarele vor fi trimise la adresele de email info.lidmoldova@gmail.com și comunicare.lidmoldova@gmail.com cu titlul ANGAJARE+poziția solicitată.
Mai multe detalii puteți găsi aici: https://lidmoldova.org/2022/12/01/lid-moldova-angajeaza-manager-de-proiect-si-coordonator-comunicare-si-pr/
*Laboratorul de Inițiative pentru Dezvoltare (LID Moldova) este un Think-Do Tank, independent, non-profit, neguvernamental și non-partizan din Republica Moldova. A fost fondat in 2019 pe viziunea unui stat modern și liber