- Detalii
- Categorie: Instruiri
Invitația la Webinarul gratuit cu tematica ”Metodologia de organizare a instruirilor pentru adulți în format on-line”
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Acest curs este destinat membrilor societății civile care au o pregătire minimă în domeniul TIC ( tehnologiilor informaționale și comunicaționale) dar care doresc să dezvolte cursuri online pentru adulți ( formabili, parteneri etc. )
Cursul on-line va avea loc în perioada 13 - 15 octombrie 2021, de la ora 14-00. Zilnic vor avea loc 2 sesiuni de cate 1 ora academică, pauza de 20 min.
Formular de înregistrare:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfz_EZrmLTVD00QWmCQhdk5_po0YEp2pKer0BcgNU-bcu5dfw/viewform?usp=sf_link
AGENDĂ
Ziua I
|
Sesiuni |
Activități |
|
I |
Formarea comunităţii de învăţare. Prezentarea cursului, formatorului, modalităților și regulilor de comunicare. Evaluarea inițială. Identificarea așteptărilor, contribuțiilor participanților, Ce este instuirea la distanță? Avantajele și dezavantajele instuirii la distanță. Specificul instuirii la distanță a adulților. Noțiunile de bază a principiilor planificării și proiectării unui curriculum pentru predare-învățare on-line. Structura unui curs on-line. Call to action: Care sunt așteptările de la aces curs, care sunt cotribuțiile fiecărul cursant ( experiențe, bune practice)? |
|
Pauză |
|
|
II |
Atragerea și menținerea cursanților spre parcurgerea cursurilor online. Resurse utilizate în pregătire cursurilor online. Cum le găsim? Cum le producem? Resursele Educaționale Libere ( Deschise ) – (open educational resources (OER) - ( CC), drepturi de autor. Call to action: Realizează o descriere a cursului pe care vrei sa-l predai astfel încât să subliniezi relevanța acestuia pentru cursanți. |
Ziua II
|
Sesiuni |
Activități |
|
I |
Instuirea la distanță asincronă. Platforme de instuirea asincrone. Posiblitățile platformei GoogleClassroom. ( strctura, organizarea cursului, modalitati de inscriere a cursanților, comunicare) Call to action: Creaza o clasa asincrona pe GoogleClassroom cu plasare de instucții si resurse. |
|
Pauză |
|
|
II |
Instuirea la distanță sincronă. Platforme de instuirea sincrone. Posiblitățile platformelor Zoom, GoogleMeet. ( strctura, organizarea cursului, modalitati de inscriere a cursanților, comunicare) Call to action: Inițiază o sesiunea online sincronă |
Ziua III
|
Sesiuni |
Activități |
|
I |
1. 2. Elementele de bază de utilizare a serviciilor și instrumentelor on-line moderne pentru a motiva participanții, a transfera cunoștințe și a dezvolta abilități și atitudini; 3. Call to action: Crează o resursă pentru un curs online în baza instumentelor propuse. |
|
Pauză |
|
|
II |
Instrumente on-line (automatizate) și libere pentru evaluarea cunoștințelor și abilităților formabililor. Evaluarea cursului. Revenirea la chestionarul de evaluare inițială. Call to action: Crează o resursă pentru evaluarea unui curs online în baza instumentelor propuse. |
- VEO recruteaza un Business Analyst
- UCIPE (Proiectul PEEM) Inginer/ingineră mecanic, instalații HVAC
- Centrul Național de Prevenire a Abuzului față de Copii (CNPAC) angajează psiholog/ă în cadrul Centrului regional de asistență integrată a copiilor victime/martori ai infracțiunilor din zona de Nord
- BNM angajează inginer/ă principal/ă responsabil/ă de asistență și suport TIC
- Caritas Moldova is hiring an Advocacy Officer
Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






