Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Instruiri
Curs 1C: Contabilitate. Versiunea 8.3
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Curs 1C: Contabilitate. Versiunea 8.3
Automatizarea contabilității permite obținerea informațiilor necesare, elimină pierderile financiare, riscurile fiscale, face posibilă realizarea unor prognoze corecte pentru dezvoltarea companiei și, astfel, sporește eficacitatea acesteia.
În domeniul automatizării evidenței contabile și fiscale, lider pe piața moldovenească este programul 1C: Contabilitate.
Acesta te ajută să ții evidența contabilă a diferitor tipuri de activitate comercială și a câtorva firme într-o singură bază de date. Este capabil să se adapteze perfect la tipul de activitate al întreprinderii, reducând la minimum munca unui contabil și a personalului administrativ. Astfel, ai toată contabilitatea într-un singur program.
Programul 1C: Contabilitate este mai mult decât un simplu software de contabilitate. Acesta constituie un instrument universal de management al întreprinderii.
De ce să aplici la acest curs ?
- Acces la un program contabil actualizat;
- Formarea abilităților de tranziție de la contabilitatea „clasică” pe hârtie la contabilitatea informatizată;
- Studierea și formarea unor cunoștințe noi pentru persoanele care doresc să se angajeze în câmpul muncii, să obțină sau să-și schimbe calificarea;
- Organizarea mai ușoară a muncii de la distanță;
- Evitarea riscului de apariție a erorilor prin automatizarea operațiunilor și utilizarea funcțiilor de validare a datelor.
Toate acestea sunt posibile de obținut cu ajutorul cursului practic „1C: Contabilitate, versiunea 8.3” organizat de Proactive.
PROGRAM
Modulul 1. Interfața softului:
- lansarea și familiarizarea cu programul 1C: Contabilitate, versiunea 8.3,
- planul de conturi contabile,
- corelarea informației între Registre contabile, documente, nomenclatoare și rapoarte,
- introducerea datelor generale despre companie,
- introducerea soldurilor inițiale în program;
Modulul 2. Imobilizări necorporale:
- Procurarea, punerea în funcțiune, calcularea amortizării, casarea, vânzarea.
- Documente primare necesare de imprimat și arhivat
Modulul 3. Mijloace fixe:
- procurarea, punerea în funcțiune, calcularea amortizării, casarea, vânzarea.
- Documente primare necesare de imprimat și arhivat.
Modulul 4. Stocuri:
- procurarea, punerea în funcțiune, casarea, vânzarea.
Modulul 5. Operațiuni cu numerarul:
- reflectarea corectă pentru obținerea situației fluxului de numerar
Modulul 6. Operațiuni cu furnizorii:
- reflectarea în registrul procurări/livrări, darea de seamă privind TVA.
Modulul 7. Decontări cu personalul:
- întocmirea deconturilor de avans, calcularea salariilor, achitarea salariilor.
Modulul 8. Reflectarea în declarația IPC 18 a sumelor impozitului pe venit reținute, CAS, PAM
Modulul 9. Întocmirea formulelor contabile privind „închiderea” anului
Modulul 10. Generarea situațiilor financiare
Trainer: Bugan Corneliu - Administrator SC Contprof Consulting SRL, contabil șef Ecolibri Green Energy SRL, contabil șef Proforward SRL.
Data evenimentului: 15 Decembrie
Durata: 2 săptămâni
Program:
Marți și Joi: 17:30 - 20:30
Sâmbătă: 09:00 - 14:00
Locație: online
Înregistrează-te aici: https://pro-active.md/1c/
- Proimagine angajează Social Media Manager(ă)
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist în protecția copilului
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Asistent în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- Gender-Centru contractează consultanți/te pentru facilitarea sesiunilor și meselor rotunde naționale și regionale privind managementul cazurilor de violență în bază de gen
- Project specialist to support the MoER, Project Management Team and universities with the implementation and monitoring of internationalization-related activities under MHEP
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









