Webinar: Cum creezi și gestionezi echipa într-o afacere socială - 17 iulie 2024



AES

Ești un antreprenor social / antreprenoare socială sau vrei să-ți deschizi o afacere socială? Ai vrea să știi mai multe despre cum poți crea și gestiona o echipă solidă pentru afacerea ta? Vino la un webinar gratuit cu moderatoarea, Diana Vrabie, și află răspuns la următoarele întrebări: 

☘️ Când începi să creezi o echipă?

☘️ De unde și cum recrutezi oameni în afacerea ta socială?

☘️ Diferența între un angajat versus non angajat?

☘️ Cum motivezi propria echipă?

CÂND: 17 iulie 2023, ora 18:00-19:30

UNDE: online, pe platforma ZOOM

📌 ÎNREGISTRARE: https://forms.gle/dSiHdWHpus6xxLWYA 

Link-ul de conectare va fi expediat după completarea formularului de înregistrare.

PENTRU CINE:

🔸 Antreprenorii Sociali / Antreprenoarele Sociale;
🔸 Persoanele care au o afacere cu impact social sau verde;
🔸 Reprezentanții ONG-urilor care planifică să presteze servicii și/sau să vândă produse prin activitatea antreprenorială;
🔸 Alte persoane interesate de ceva nou, social, inovativ;

Formatoare: Diana Vrabie, ex. Manager Resurse Umane, trainer și consultant în resurse umane, proprietar de agenție de recrutare

Limba de lucru: româna

*Acest eveniment este realizat de AO EcoVisio cu suportul Fundaţiei Est-Europene, din resursele acordate de Uniunea Europeană și Suedia.