Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Instituția Publică Centrul Național pentru Energie Durabilă anunță concurs pentru funcția vacantă de specialist principal, Serviciul monitorizare conformitate și riscuri postfinanțare

Scopul general al funcției:
Contribuie la procesul de implementare a politicii de stat în domeniile de competență ale IP CNED prin realizarea măsurilor care să contribuie la implementarea politicilor într-un mod durabil din punctul de vedere al mediului, al schimbărilor climatice, și care să contribuie la creșterea gradului de securitate energetică a țării.
Sarcinile principale ale funcției:
- Verificarea respectării condițiilor de conformitate post finanțare pentru fiecare proiect/program și identificarea eventualelor abateri.
- Monitorizarea proiectelor/programelor și efectuarea analizei detaliate ale riscurilor asociate cu proiectele/programele la etapa postfinanțare, inclusiv riscuri financiare, tehnice sau de mediu.
- Pregătirea și menținerea documentației necesare pentru monitorizarea proiectelor/programelor și elaborarea rapoartelor cu privire la indicatorii de performanță obținuți în urma implementării proiectelor/programelor.
- Elaborarea rapoartelor privind indicatorii de eficiență energetică obținuți în urma implementării proiectelor/programelor.
- Acordarea asistenței consultative și informaționale de natură tehnică și financiară, atât echipei interne, cât și beneficiarilor proiectelor/programelor aflate la etapa postfinanțare.
Studii:
Superioare, absolvite cu diplomă de licență sau echivalente în domeniul managementului proiectelor, managementului întreprinderilor sau în domeniul energetic/construcții.
Experiență profesională:
- Experiență aferentă implementării proiectelor de eficiență energetică constituie un avantaj;
- Experiență de lucru cu partenerii de dezvoltare constituie un avantaj.
Abilități necesare:
- Planificare și raportare: organizare, planificare eficientă a activităților, gestionarea timpului, abilități de autoinstruire și control, lucru cu informația, monitorizarea și evaluarea indicatorilor stabiliți.
- Comunicare și negociere: Abilități de prezentare, redactare și negociere cu diverse categorii de parteneri, inclusiv instituții financiare, donatori, autorități publice și beneficiari.
- Analiză și sinteză: Capacitatea de a interpreta date tehnice și economice, de a elabora rapoarte și propuneri de îmbunătățire.
- Tehnologie: Cunoștințe ale instrumentelor digitale de raportare și colaborare (MS Office, Excel), utilizare a mijloacelor tehnice de birou.
- Lucru în echipă: comunicare eficientă (verbal și în scris), aplanarea situațiilor de conflict, luarea deciziilor, negociere, lucru în echipă.
Atitudini/Comportamente:
Viziune, gândire strategică, leadership, flexibilitate și disponibilitate la schimbare, responsabilitate, punctualitate, corectitudine, capacitate de lucru în condiții de stres, dorință și posibilitate de asimilare continuă a noilor cunoștințe generale și tehnice.
Condițiile de participare la concurs:
- Cetățean al Republicii Moldova;
- Cunoașterea limbii române și limbilor oficiale de comunicare interetnică în limitele stabilite de lege;
- Capacitate deplină de exercițiu;
- Studii conforme cu cerințele postului;
- Nu are antecedente penale nu i-a încetat contractul individual de muncă din motive disciplinare.
Documente necesare pentru aplicare:
- CV în format Europass.
- Copia buletinului de identitate.
- Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare;
- Documente care atestă experiența profesională;
- Acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal (Formular 1);
- Declarația pe proprie răspundere (Formular 2).
Etapele concursului:
- Evaluarea dosarelor;
- Interviul (doar candidații selectați vor fi invitați);
Rezultatele vor fi comunicate prin e-mail sau telefon.
Remunerarea:
- Salariul de funcție 18 900 lei brut;
- Salariul suplimentar (spor la salariul de bază stabilit în rezultatul evaluării trimestriale, spor pentru implicare în activități din proiecte, spor pentru titluri științifice, premii unice cu prilejul sărbătorilor, precum și alte plăți reglementate de actele interne ale IP CNED).
Modalitatea de aplicare și termenul limită:
Dosarele pot fi depuse până la 30 noiembrie 2025, ora 17:00, prin una dintre următoarele metode:
- Personal sau prin poștă la adresa: Chișinău, str. Albișoara 38, et.4, MD-2005;
- Prin e-mail: office@cned.gov.md.
Persoană de contact Onici Natalia – telefon: 022499444, ext. 6
- BNM angajează Expert(ă) principal(ă) al/a Secției Rezoluție bancară al/a Direcției Rezoluție bancară
- BNM angajează casier/ă superior/oară, Grupul procesarea numerarului
- Job opportunity - EducationUSA Junior Advisor
- CRJM anunță concurs pentru angajarea unei persoane responsabile de coordonarea proiectelor și dezvoltarea instituțională
- BNM angajează jurisconsult/ă principal/ă responsabil/ă de legislație bancară
Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md







