Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează - Office Manager
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Societatea de Cruce Roşie din Republica Moldova (SCRM) este o organizație non-guvernamentală, non-profit, apolitică, auxiliară autorităților publice care activează mai bine de 97 de ani funcţionând în baza Convenţiilor de la Geneva din 1949, în respectul celor 7 principii ale Mișcarii Internationale de Cruce Roșie și a legii 139-XV/2001, activitatea sa principală fiind de a preveni şi alina suferințele persoanelor vulnerabile din Moldova.
În scopul realizării misiunii umanitare și o obiectivelor stabilite, Societatea de Cruce Roșie din Moldova lansează următorul concurs de angajare:
Denumirea funcţiei: Manager de oficiu
Termenul contractului: determinat, cu posibilitate de extindere.
Principalele responsabilități:
- Oferirea de suport administrativ la nivel de entitate (departamentele administrative);
- Întocmirea documentelor specifice pentru departamente;
- Acordarea de suport în realizarea rapoartelor;
- Efectuarea traducerilor din/în limbile română, rusă și engleză;
- Gestionarea oficiului (evidența și achiziția consumabilelor, gestionarea corespondenței);
- Implicarea activă în organizarea logistică a evenimentelor interne și externe;
- Monitorizarea cheltuielilor administrative și contribuția la întocmirea rapoartelor financiare;
- Identificarea și implementarea soluțiilor pentru eficientizarea proceselor administrative;
- Stabilirea relațiilor cu alte organizații și colaborarea în cadrul proiectelor comune;
- Participarea la recrutarea, selecția și integrarea voluntarilor/angajaților;
- Participarea la sesiuni de formare pentru dezvoltarea abilităților personale și profesionale;
- Îndeplinirea altor sarcini conexe și relevante pentru poziție.
Calificări și abilități personale:
- Minimum 2-3 ani de experiență într-un rol administrativ similar (asistent administrativ, office manager, coordonator logistic, etc.);
- Experiență anterioară în gestionarea activităților de birou, inclusiv logistică, corespondență, și aprovizionare cu consumabile;
- Redactarea și întocmirea documentelor oficiale, rapoarte și evidențe administrative;
- Organizarea evenimentelor (interne sau externe);
- Comunicare interinstituțională și/sau relații externe constituie un avantaj;
- Lucrul cu baze de date, documente financiare simple, sau bugete (monitorizarea cheltuielilor administrative);
- Traduceri scrise sau interpretariat din/în română, rusă și engleză este considerată un plus semnificativ;
- Lucrul cu echipe diverse, voluntari sau personal temporar, constituie un avantaj.
Dacă ești o persoană organizată, disciplinată și pasionată de comunicarea cu oamenii, te încurajăm să trimiți CV-ul la adresa hr@redcross.md, indicând în subiectul e-mail-ului “Office manager”.
Termen-limită pentru aplicații: 08 septembrie 2025, orele 17:00.
- UCIPE (Proiectul PEEM) Specialist Aspecte Sociale și Implicarea Părților Interesate
- BNM angajează Economist/ă principal/ă, responsabil/ă de elaborarea modelelor economice
- IWPR: Campaign and Strategic Communication Lead
- "Mă Implic, Phase 2" project is hiring a Legal Advisor on National Reforms and Public Administration
- Extinderea termenului de selectare a serviciilor de consultanță pentru instruirea autorităților publice locale în domeniul eficienței energetice și elaborarea Planului Local Integrat privind Energia și Clima (PLIEC) al comunei Obreja Veche
Angajări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






