Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Poziție vacantă Asistent Administrativ
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Despre organizație
Consiliile Americane pentru Învățământ Internațional este o organizație internațională non-profit dedicată promovării educației internaționale, schimburilor culturale și dezvoltării comunității. Organizația sprijină inițiative educaționale și culturale care încurajează învățarea, cooperarea și dezvoltarea profesională.
Centrul Lingvistic American (ALC), parte a Consiliilor Americane, oferă cursuri de engleză, română și rusă, pregătire pentru examene internaționale TOEFL, SAT, Cambridge B2/C1, precum și servicii educaționale de calitate (cursuri de engleză) pentru companii. Cu peste 25 de ani de experiență, ALC susține dezvoltarea competențelor lingvistice și implicarea activă în comunitate prin programe și activități educaționale.
Descrierea postului
Asistentul administrativ sprijină buna funcționare a Centrului Lingvistic American și a biroului Consiliilor Americane din Moldova prin activități administrative și operaționale zilnice. Este o poziție-cheie pentru coordonarea sarcinilor de birou și pentru asigurarea unei experiențe pozitive clienților și partenerilor centrului.
Responsabilități principale
- Asistă directorul ALC, în gestionarea activităților zilnice și a relațiilor cu clienții și partenerii.
- Răspunde apelurilor telefonice și mesajelor electronice, oferind informații și direcționând solicitările către persoanele responsabile.
- Întâmpină vizitatorii și îi îndrumă către serviciile potrivite ale centrului.
- Gestionează activitățile administrative ale biroului (comenzi pentru consumabile, relația cu furnizorii, pregătirea materialelor necesare).
- Participă la promovarea serviciilor ALC prin gestionarea și actualizarea paginilor de social media (Facebook, Instagram, TikTok).
- Asistă serviciul de contabilitate prin organizarea și colectarea documentelor fiscale chitanțelor și facturilor solicitate.
Cerințe
- Diplomă universitară.
- Abilități excelente de comunicare și relaționare.
- Cunoașterea limbilor română, engleză și rusă (nivel avansat).
- Capacitate de organizare și prioritizare a mai multor sarcini simultan.
- Competențe solide în Microsoft Office (Excel, Word), Canva și gestionarea rețelelor sociale.
Program de lucru
Program de 5 zile pe săptămână, între orele 11:00 – 19:00
Pentru a aplica
Trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa de email obotan@americancouncils.org până la data de 31 august 2025.
- CNTM selectează facilitator/facilitatoare pentru prestarea serviciilor de consultanță în cadrul Youth Policy Labs
- Reporter(ă) Site
- Call for Roster of Experts Consultants for Assessment of Grant Financial Reports European Neighbourhood and Central Asia
- Șef(ă) al Serviciului marketing și comunicare
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert informare și comunicare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









