Instituția publică „Agenția de Guvernare Electronică” anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Specialist/specialistă în resurse umane
Instituția publică „Agenția de Guvernare Electronică” anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Specialist/specialistă în resurse umane în cadrul Secției management instituțional
I. Context general:
Agenția de Guvernare Electronică (AGE), creată din anul 2010 este instituția publică care transformă digital serviciile statului, Misiunea AGE este să construim cel mai prietenos stat digital, un stat care răspunde rapid, simplu și sigur nevoilor cetățenilor, mediului de afaceri.
AGE administrează un ecosistem digital guvernamental, care include platforme și sisteme informaționale a cărui scop este ca fiecare interacțiune cu statul să fie la un click distanță.
Pentru a asigura funcționarea continuă și eficientă a ecosistemului digital guvernamental, printr-o gestionare profesionistă a proceselor de resurse umane, în conformitate cu legislația muncii și politicile interne ale instituției, AGE angajează Specialist/specialistă în resurse umane în cadrul Secției management instituțional, care va:
- Gestiona procesele de angajare;
- Asigura administrarea relațiilor de muncă;
- Asigura implementarea politicilor de resurse umane;
- Asigura procesele de dezvoltare profesională a angajaților;
- Implementarea politicilor de resurse umane;
- Prelucra și furniza informațiile cu privire la personal pe intern și instituțiilor de control;
- Comunica și va acorda suport conducerii și angajaților cu privire la aspectele de personal.
II. Responsabilitățile de bază ale funcției:
2.1 Gestionarea proceselor de angajare:
- Elaborarea și publicarea anunțurilor de angajare;
- Organizarea și desfășurarea proceselor de selecție și recrutare;
- Întocmirea documentației necesare pentru angajare (contracte, fișe de post, ordine de numire etc.).
2.2 Administrarea relațiilor de muncă:
- Monitorizarea și actualizarea dosarelor de personal;
- Întocmirea actelor adiționale, deciziilor de modificare a contractelor individuale de muncă;
- Gestionarea proceselor de suspendare, încetare și reluare a raporturilor de muncă.
2.3 Implementarea politicilor de resurse umane:
- Aplicarea regulamentelor interne și a politicilor instituției;
- Elaborarea și actualizarea procedurilor interne HR;
- Asigurarea respectării legislației muncii și a normelor de integritate instituțională.
2.4 Evaluarea și dezvoltarea profesională a angajaților:
- Coordonarea procesului de evaluare a performanțelor;
- Identificarea necesităților de instruire și dezvoltare profesională;
- Organizarea programelor de formare și perfecționare.
2.5 Raportare și evidență:
- Întocmirea rapoartelor statistice privind personalul;
- Furnizarea de date pentru audituri, controale sau solicitări oficiale;
- Gestionarea registrelor și bazelor de date privind resursele umane.
2.6 Comunicare și suport intern:
- Oferirea de consultanță angajaților privind drepturile și obligațiile lor;
- Menținerea unei comunicări eficiente între conducere și personal;
- Sprijinirea proceselor de integrare a noilor angajați.
- III. Condiții de participare la concurs
Cerințe obligatorii
- Cetățenia Republicii Moldova și domiciliul permanent în Republica Moldova;
- Studii de licență sau masterat în unul din următoarele domenii: managementul resurselor umane sau drept;
- Minimum 3 ani de experiență în domeniul managementului resurselor umane (experiența în recrutare TI - avantaj);
- Cunoașterea legislației muncii și tuturor actelor normative conexe domeniului;
- Abilități excelente de comunicare, organizare și colaborare;
- Utilizarea sistemelor informaționale destinate managementului resurselor umane;
- Cunoașterea obligatorie a limbile române. Cunoașterea limbii engleze și ruse va constitui un avantaj;
Calități și competențe necesare:
- capacitate de lucru în echipă și individual;
- abilități de comunicare, negociere, organizare și de luare a deciziei;
- abilități de sinteză și prezentare a informației;
- spirit de inițiativă și asumare de responsabilități;
- orientare spre rezultat și calitate;
- capacități de a generaliza și analiza situația privind sectorul de lucru și propunerea soluțiilor pentru îmbunătățirea activității;
- responsabilitate, onestitate, disciplină, obligativitate, dinamism și imparțialitate;
- abilități analitice, de a asculta și de a înțelege sarcinile propuse;
- gândire creativă, spirit de echipă și atitudine pozitivă.
IV. Pentru participare la concurs se depune următorul dosar:
- Scrisoare de intenție prin intermediul căreia se va explica interesul față de funcție și contribuția profesională care poate fi adusă de către candidat la suplinirea postului vacant;
- În CV să fie inclus obligatoriu următoarea declarație: „Datele înscrise în CV sunt veridice, accept verificarea acestora”.
Dosarul urmează a fi depus până la data de 08.08.2025 ora 17:00, la adresa de email hr@egov.md. Tot la această adresă pot fi transmise și mesaje de clarificare cu referință la concursul de angajare.
„Așteptăm cu interes candidatura dumneavoastră pentru a construi împreună un viitor digital mai bun.” Detalii web: https://egov.md/ro/node/40922