Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
AO FFUPLM angajează expert pentru elaborare documente privind organizarea și funcționarea Serviciului social de plasament pentru persoane vârstnice - termen limită 5 iunie 2025
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Asociația Obștească Federația Familiilor pentru Unificare și Pace din Moldova anunță concurs de selectare a unui/ei consultant/e pentru a analiza pachetul de documente existent privind prestarea serviciului și ajustarea/elaborarea acestora conform noilor standardelor minime de calitate privind organizarea şi funcționarea Serviciului social de plasament pentru persoane vârstnice.
Serviciul de consultanță presupune:
1. Elaborarea Regulamentului intern privind organizarea şi funcționarea Serviciului social de plasament pentru persoane vârstnice;
2. Consultarea și ajustarea Regulamentului în baza recomandărilor instituțiilor relevante;
3. Elaborarea Organigramei și Statelor de personal ale Serviciului social, conform necesităților de funcționare;
4. Obținerea aprobării oficiale a Regulamentului, Organigramei și Statelor de personal de către autoritățile competente.
Tip contract: contract prestări servicii.
Perioada prestării serviciului: 09 Iunie – 14 Iulie 2025, conform unui program/grafic coordonat și aprobat de către ambele părți.
Durata: 8 (opt) zile de consultanță.
Obiectivele, sarcinile, activitățile și cerințele față de consultant, precum și rezultatele așteptate sunt descrise în Termeni de referință.
Procedura de aplicare:
Persoanele interesate sunt încurajate să trimită:
1) CV-ul, care va reflecta și datele de contact a 2 persoane de referință.
2) Oferta financiară elaborată conform acestei ANEXE.
Documentele vor fi expediate până la data de 5 Iunie, ora. 12.00 la adresa de e-mail: inagorcea@gmail.com, cu mențiunea „Consultant elaborare documente”.
Persoane de contact: Gorcea Ina, manager proiect (tel. 069583776)
- Consultant local tematic pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- Reporter(ă) Site
- Caritas Moldova is hiring a Human Resources Officer
- Servicii de consultanță: Instruire privind aplicarea inteligenței artificiale în designul și scrierea proiectelor
- Caiet de sarcini pentru selectarea unui expert/companie pentru alinierea cadrului național la acquis-ul european în domeniul economiei sociale și a antreprenoriatului social
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









