Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Specialist principal al Direcției promovarea imaginii de țară-Agenția de Investiții
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Denumirea şi sediul angajatorului: Instituția Publică Agenția de Investiții, mun. Chișinău, str. Eugen Doga, nr. 2, MD-2005. Agenția de Investiții este o instituție publică, fondată de Guvernul Republicii Moldova, creată și mandatată de a contribui la dezvoltarea și creșterea economică a țării prin promovarea, atragerea și localizarea investițiilor străine și promovarea exportului.
Denumirea funcţiei vacante: Specialist principal al Direcției promovarea imaginii de țară.
Responsabilitățile de bază ale funcţiei, conform fişei postului:
- Contribuirea la elaborarea și implementarea programelor și documentelor strategice și operaționale ale Agenției;
- Contribuirea la organizarea evenimentelor marca Agenția de Investiții, dar și alte evenimente conexe promovării imaginii de țară;
- Administrarea și promovarea brandului de țară și a brandurilor sectoriale/tematice;
- Elaborarea și actualizarea continuă a materialelor informaționale și promoționale .
- Colaborarea cu instituțiile guvernamentale, misiunile diplomatice, mediul asociativ și cel privat în vederea promovării imaginii de țară;
- Asigurarea suportului și asistenței în atragerea și implementarea proiectelor și programelor finanțate cu suportul partenerilor de dezvoltare, orientate spre promovarea imaginii de țară cu scopul atragerii investițiilor;
- Contribuirea la evaluarea și raportarea instituțională privind rezultatele obținute de către Agenție în realizarea obiectivelor și a priorităților strategice de activitate.
Cerințele față de candidați și competențele acestora:
- Studii superioare, de licență sau echivalentă în economie, administrarea afacerilor, marketing sau similare;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel min B2. Cunoașterea unei alte limbi de circulație internațională va fi considerată un avantaj;
- Minimum 2 ani de experiență profesională în domeniul/domeniile specifice sferelor de competență ale autorității publice;
- Cunoașterea modului de funcţionare a autorităţilor publice;
- Cunoaştere practicilor naționale și internaţionale în domeniul de competenţă;
- Experiență practică în utilizarea instrumentelor grafice precum Canva sau alte aplicații de design pentru crearea materialelor vizuale atractive reprezintă un avantaj.
- Abilități: capacitatea de analiză și sinteză a informației, capacități de planificare și de a acționa strategic; capacitatea de adaptare și implementare, valorificare a experienței dobândite; spirit de echipă și capacitate de a lucra independent; abilități de comunicare.
Documentele ce urmează a fi prezentate:
- CV-ul candidatului;
- Scrisoarea de motivație, care să explice de ce candidatul consideră că are abilitățile necesare pentru exercitarea funcției și de ce își dorește să ocupe funcția vacantă.
Data-limită de depunere a documentelor: luni, 7 aprilie 2025, 17:00.
- BNM angajează economist/ă coordonator/oare al/a Direcției cercetări economice
- Reporter(ă) Site
- Project Coordinator within PIU
- AO FFUPLM contractează un/o consultant/ă privind evaluarea impactului economic al angajării susținătorului de la egal la egal în echipa centrelor comunitare de sănătate mintală
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (Swift developer)
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md
 
	       
	      






