Specialist principal al Direcției promovarea imaginii de țară-Agenția de Investiții


Denumirea şi sediul angajatorului: Instituția Publică Agenția de Investiții, mun. Chișinău, str. Eugen Doga, nr. 2, MD-2005. Agenția de Investiții este o instituție publică, fondată de Guvernul Republicii Moldova, creată și mandatată de a contribui la dezvoltarea și creșterea economică a țării prin promovarea, atragerea și localizarea investițiilor străine și promovarea exportului.

Denumirea funcţiei vacante: Specialist principal al Direcției promovarea imaginii de țară.

Responsabilitățile de bază ale funcţiei, conform fişei postului:

  • Contribuirea la elaborarea și implementarea programelor și documentelor strategice și operaționale ale Agenției;
  • Contribuirea la organizarea evenimentelor marca Agenția de Investiții, dar și alte evenimente conexe promovării imaginii de țară;
  • Administrarea și promovarea brandului de țară și a brandurilor sectoriale/tematice;
  • Elaborarea și actualizarea continuă a materialelor informaționale și promoționale .
  • Colaborarea cu instituțiile guvernamentale, misiunile diplomatice, mediul asociativ și cel privat în vederea promovării imaginii de țară;
  • Asigurarea suportului și asistenței în atragerea și implementarea proiectelor și programelor finanțate cu suportul partenerilor de dezvoltare, orientate spre promovarea imaginii de țară cu scopul atragerii investițiilor;
  • Contribuirea la evaluarea și raportarea instituțională privind rezultatele obținute de către Agenție în realizarea obiectivelor și a priorităților strategice de activitate.

Cerințele față de candidați și competențele acestora:

  • Studii superioare, de licență sau echivalentă în economie,  administrarea afacerilor, marketing sau similare;
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel min B2. Cunoașterea unei alte limbi de circulație internațională va fi considerată un avantaj;
  • Minimum 2 ani de experiență profesională în domeniul/domeniile specifice sferelor de competență ale autorității publice;
  • Cunoașterea modului de funcţionare a autorităţilor publice;
  • Cunoaştere practicilor naționale și internaţionale în domeniul de competenţă;
  • Experiență practică în utilizarea instrumentelor grafice precum Canva sau alte aplicații de design pentru crearea materialelor vizuale atractive reprezintă un avantaj.
  • Abilități: capacitatea de analiză și sinteză a informației, capacități de planificare și de a acționa strategic; capacitatea de adaptare și implementare, valorificare a experienței dobândite; spirit de echipă și capacitate de a lucra independent; abilități de comunicare.

Documentele ce urmează a fi prezentate:

  • CV-ul candidatului;
  • Scrisoarea de motivație, care să explice de ce candidatul consideră că are abilitățile necesare pentru exercitarea funcției și de ce își dorește să ocupe funcția vacantă.

Data-limită de depunere a documentelor: marţi, 7 aprilie 2025, 17:00.




Banner Audit Juridic CICO 300 x 250 px 2

NEWSLETTER

Vă rugăm să activați javascript în browser-ul dvs. pentru a putea trimite acest formular

PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la administrator@civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola