Specialist principal al Direcției promovarea imaginii de țară-Agenția de Investiții
Denumirea şi sediul angajatorului: Instituția Publică Agenția de Investiții, mun. Chișinău, str. Eugen Doga, nr. 2, MD-2005. Agenția de Investiții este o instituție publică, fondată de Guvernul Republicii Moldova, creată și mandatată de a contribui la dezvoltarea și creșterea economică a țării prin promovarea, atragerea și localizarea investițiilor străine și promovarea exportului.
Denumirea funcţiei vacante: Specialist principal al Direcției promovarea imaginii de țară.
Responsabilitățile de bază ale funcţiei, conform fişei postului:
- Contribuirea la elaborarea și implementarea programelor și documentelor strategice și operaționale ale Agenției;
- Contribuirea la organizarea evenimentelor marca Agenția de Investiții, dar și alte evenimente conexe promovării imaginii de țară;
- Administrarea și promovarea brandului de țară și a brandurilor sectoriale/tematice;
- Elaborarea și actualizarea continuă a materialelor informaționale și promoționale .
- Colaborarea cu instituțiile guvernamentale, misiunile diplomatice, mediul asociativ și cel privat în vederea promovării imaginii de țară;
- Asigurarea suportului și asistenței în atragerea și implementarea proiectelor și programelor finanțate cu suportul partenerilor de dezvoltare, orientate spre promovarea imaginii de țară cu scopul atragerii investițiilor;
- Contribuirea la evaluarea și raportarea instituțională privind rezultatele obținute de către Agenție în realizarea obiectivelor și a priorităților strategice de activitate.
Cerințele față de candidați și competențele acestora:
- Studii superioare, de licență sau echivalentă în economie, administrarea afacerilor, marketing sau similare;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel min B2. Cunoașterea unei alte limbi de circulație internațională va fi considerată un avantaj;
- Minimum 2 ani de experiență profesională în domeniul/domeniile specifice sferelor de competență ale autorității publice;
- Cunoașterea modului de funcţionare a autorităţilor publice;
- Cunoaştere practicilor naționale și internaţionale în domeniul de competenţă;
- Experiență practică în utilizarea instrumentelor grafice precum Canva sau alte aplicații de design pentru crearea materialelor vizuale atractive reprezintă un avantaj.
- Abilități: capacitatea de analiză și sinteză a informației, capacități de planificare și de a acționa strategic; capacitatea de adaptare și implementare, valorificare a experienței dobândite; spirit de echipă și capacitate de a lucra independent; abilități de comunicare.
Documentele ce urmează a fi prezentate:
- CV-ul candidatului;
- Scrisoarea de motivație, care să explice de ce candidatul consideră că are abilitățile necesare pentru exercitarea funcției și de ce își dorește să ocupe funcția vacantă.
Data-limită de depunere a documentelor: marţi, 7 aprilie 2025, 17:00.