Șef Serviciu al Unității de Implementare a Programului de Vouchere pentru Electrocasnice

Scopul general al postului:
Asigurarea coordonării și desfășurării eficiente a activităților de implementare a Programului Vouchere pentru Electrocasnice, având ca obiectiv reducerea consumului de energie și a costurilor pentru gospodăriile casnice, prin înlocuirea echipamentelor vechi, mari consumatoare de energie, cu unele noi, eficiente energetic.

Responsabilitățile principale ale postului:

  • Coordonează implementarea Programului Vouchere pentru Electrocasnice, în conformitate cu Regulamentul Programului și Manualul Operațional.
  • Colaborează cu partenerii Programului, asigurând buna interacțiune între toate părțile implicate.
  • Efectuează analize de piață relevante pentru implementarea programului și asigură managementul financiar corespunzător.
  • Oferă suport în pregătirea procedurilor de identificare și selectare a companiilor.
  • Identifică și analizează riscurile asociate programului, propunând măsuri de atenuare.
  • Asigură suport consultativ părților interesate și beneficiarilor programului.
  • Evaluează rapoartele transmise de partenerii Programului.
  • Oferă asistență în activitățile de promovare și comunicare a Programului.
  • Evaluează impactul Programului, în raport cu obiectivele stabilite.
  • Coordonează activitatea echipei de implementare a Programului.
  • Elaborează și prezintă rapoarte periodice către Serviciul monitorizare conformitate și riscuri postfinanțare, conform solicitărilor.

Perioada de angajare: Contract de muncă pe o durată determinată de 2,5 ani, cu posibilitatea de prelungire în funcție de evoluția și durata implementării programului.

Cerințe:

Studii:

  • Studii superioare de licență în domenii precum: economic, managementul proiectelor, energeticii sau domenii conexe.

Experiență:

  • Minimum 3 ani de experiență în domeniul vânzărilor.
  • Experiență în realizarea de analize de piață și monitorizarea pieței.
  • Experiență de lucru cu platforme online de vânzare.
  • Experiență în implementarea de programe sau proiecte constituie un avantaj.
  • Experiență de colaborare cu parteneri de dezvoltare reprezintă un avantaj.

Cunoștințe:

  • Cunoașterea legislației relevante, inclusiv în domeniul financiar și energetic.
  • Cunoștințe solide în managementul proiectelor și proceselor.
  • Abilități excelente de comunicare în limba română (scris și vorbit).
  • Cunoașterea limbilor rusă și engleză constituie un avantaj.
  • Abilități avansate în utilizarea suitei Microsoft Office.

Abilități:

  • Abilități de comunicare, inclusiv în public.
  • Abilități de lucru în echipă și individual, în medii naționale și internaționale.
  • Flexibilitate într-un mediu multicultural și multilingvistic.
  • Respectarea instrucțiunilor scrise și verbale.

Atitudini și comportamente:

  • Responsabilitate, punctualitate, corectitudine.
  • Capacitate de lucru sub presiune și în condiții de stres.
  • Dorința și disponibilitatea de a învăța continuu și de a asimila cunoștințe noi, generale și tehnice.

Condiții specifice ale funcției:

  • Cetățenia Republicii Moldova.
  • Cunoașterea limbii române.
  • Capacitate deplină de exercițiu.
  • Studii corespunzătoare cerințelor funcției.
  • Nu a avut întreruperea contractului de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani.
  • Nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție.

Documentele necesare pentru aplicare:

  • CV în format Europass.
  • Copia buletinului de identitate.
  • Copie a diplomei de studii.
  • Declarația pe propria răspundere conform legii nr. 325 din 23 decembrie 2013 privind evaluarea integrității instituționale.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 24 februarie 2025, ora 17:00.

Modalitățile de depunere a documentelor:

  • Personal sau prin poștă la adresa: Chișinău, str. Alecu Russo 1, bloc A1, et. 10, MD-2068
  • Prin email la adresa: office@cned.gov.md
  • Persoana de contact: Grimailo Ana, telefon: 022499444, ext. 6.

Procesul de selecție se va desfășura în două etape:

  1. Evaluarea dosarelor.
  2. Interviu (vor fi invitate la interviu doar persoanele care au trecut cu succes prima etapă).

Centrul Național pentru Energie Durabilă încurajează toți candidații care îndeplinesc cerințele să aplice pentru acest post și garantează confidențialitatea procesului de selecție.

 




PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la administrator@civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Hostingul pentru portalul CIVIC.MD este oferit gratuit de compania Starnet

 starnetlogo

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola