ADMA anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de Specialist principal/ specialistă principală în Secția recepționare cereri, autorizare plăți și verificare pe teren


Instituția Publică „Agenția pentru Dezvoltarea și Modernizarea Agriculturii” anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de Specialist principal/ specialistă principală în Secția recepționare cereri, autorizare plăți și verificare pe teren  (cod ocupație 242226)

Denumirea și sediul juridic al Agenției: Instituția Publică „AGENȚIA PENTRU DEZVOLTAREA ȘI MODERNIZAREA AGRICULTURII” (Agenția) cu sediul juridic mun. Chișinău, str. Calea Basarabiei 18, MD – 2023;

Denumirea funcției pentru care se organizează concursul: specialist principal/specialistă principală în cadrul Secției recepționare cereri, autorizare plăți și verificare pe teren.

Scopul și sarcinile de bazăi:

  • Informarea şi ghidarea potențialilor beneficiari privind oportunitățile de finanţare în cadrul Agenţiei;
  • Participă la organizarea şi desfăşurarea evenimentelor dedicate fermierilor la nivel național și internațional;
  • Participă la iniţierea şi implementarea procedurilor de atragere a asistenței tehnice şi financiare externe în cadrul ADMA;
  • Recepționarea cererilor persoanelor juridice și fizice care practică activitatea de întreprinzător (solicitanți), în vederea procurării în rate a produselor de uz fitosanitar şi fertilizanţilor pentru utilizare în agricultură, tehnicii şi echipamentului agricol modern prin vânzare-cumpărare și examinează eligibilitatea acestora;
  • Asigură lucrările de secretariat în cadrul comisiilor de evaluare a dosarelor solicitanților de procurări în rate a bunurilor eligibile, în cazul imposibilității angajaților Secției de a asigura îndeplinirea acestei atribuţii;
  • Inspectează pe teren aspectele relevante ale viitorului obiect/obiecte al contractului de vânzare-cumpărare în rate;
  • Verificarea după caz, a corectitudinii prețului prezentat de către solicitant conform ofertei de preț a furnizorului;
  • Elaborarea, completarea antecontractului şi monitorizarea achitării de către beneficiar a avansului conform antecontractului;
  • Autorizarea contractării furnizorului sau încheierii directe a contractului de vânzare-cumpărare în rate, prin transmiterea dosarului către Secția analiza, monitorizarea şi evaluarea proiectelor;
  • Examinează demersurile solicitanților de finanţare în rate/ beneficiarilor aprobați spre finanțare şi contribuie la soluționarea incidentelor procedurale care apar pe toată durata valabilității antecontractului;
  • Colectează şi prelucrează informațiile necesare conform acordurilor cu donatorii, împrumutătorii Agenţiei;
  • îndeplineşte alte atribuții conform ordinului directorului executiv al Agenției.

Condițiile de aplicare (Cerințe minime obligatorii față de candidat):

  • Deține cetățenia Republicii Moldova sau deține dreptul de a munci pe teritoriul Republicii Moldova;
  • Deține studii superioare de licență în domeniul juridic/economic / financiar/ marketing/ administrație publică/ relații internaționale;
  • Deține experiență profesională (vechime în muncă) dovedită de cel puțin 1 an în domeniul juridic/economic / financiar/ marketing/ administrație publică dobândită după obținerea diplomei de licență;
  • Dispune de abilități avansate de utilizare a computerului;
  • Deține competențe lingvistice: cunoașterea limbii române;
  • Are capacitate deplină de exercițiu;
  • Alte cerințe: cunoștințe temeinice în domeniul tehno-redactării documentelor oficiale, abilități bune de comunicare și argumentare, de analiză și sinteză, de elaborare a documentelor oficiale;
  • Pe durata activității la locurile de muncă precedente, nu a încălcat prevederile art.7 alin.(2) din Legea nr.325/ 2013 privind evaluarea integrității instituționale.

Tip de angajare: perioadă  determinată;

Actele ce urmează a fi prezentate:

  • formularul de participare ( https://adma.gov.md/wp-content/uploads/2025/02/Formular-Cerere.docx );
  • copia buletinului de identitate;
  • copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare;
  • copia carnetului de muncă (după caz) și/sau certificatul/ certificatele cu privire la munca în cadrul unității precedente, în care urmează să se indice specialitatea, calificarea, funcția, durata muncii sau alte acte care pot dovedi cu certitudine experiența;
  • declarația pe propria răspundere cu privire la faptul că, pe durata activității la locurile de muncă precedente, nu a încălcat prevederile art.7 alin.(2) din Legea nr.325/ 2013 privind evaluarea integrității instituționale, cu excepția cazurilor când persoana se încadrează în cîmpul muncii pentru prima dată.

Bibliografia concursului:

  • Legea nr. 71/2023 cu privire la subvenționarea în agricultură și mediul rural
  • Legea nr. 148/2023 privind accesul la informațiile de interes public
  • Legea nr. 160/2011 privind reglementarea prin autorizare a activităţii de întreprinzător
  • Legea nr. 1353/2000 privind gospodăriile ţărăneşti (de fermier)
  • Hotărârea Guvernului 425/2020 cu privire la constituirea Instituției Publice „Agenția pentru Dezvoltarea și Modernizarea Agriculturii”;
  • Hotărârea Guvernului nr. 695/ 2017 cu privire la organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii și Industriei Alimentare
  • Regulamentul intern al Instituției Publice „Agenția pentru Dezvoltarea și Modernizarea Agriculturii” https://adma.gov.md/wp-content/uploads/2023/03/10Regulament-intern-ADMA.pdf

Data-limită de depunere a dosarelor și actelor însoțitoare: 17 februarie 2025, ora 15:00;

Modalitatea de depunere a dosarului și actelor însoțitoare: Modalitatea de depunere a documentelor: Candidaţii depun documentele personal/ prin poștă la adresa: mun. Chișinău, str. Calea Basarabiei 18, MD-2023 sau e-mail la adresa office@adma.gov.md . Actele depuse prin email vor fi semnate electronic corespunzător Legii nr. 124/ 2022 privind identificarea electronică şi serviciile de încredere.

Numărul de telefon, adresa electronică și poștală, persoana responsabilă de oferirea informațiilor suplimentare și de primire a actelor: Constantin Fomenco, constantin.fomenco@adma.gov.md, telefon de contact:  069806723.

Anunț integral: https://adma.gov.md/specialist-principal-specialista-principala-in-sectia-receptionare-cereri-autorizare-plati-si-verificare-pe-teren-3/ 




Banner Audit Juridic CICO 300 x 250 px 2

PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la administrator@civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola