ADMA anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de Specialist principal/ specialistă principală în Secția recepționare cereri, autorizare plăți și verificare pe teren

Instituția Publică „Agenția pentru Dezvoltarea și Modernizarea Agriculturii” anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de Specialist principal/ specialistă principală în Secția recepționare cereri, autorizare plăți și verificare pe teren  (cod ocupație 242226)

Denumirea și sediul juridic al Agenției: Instituția Publică „AGENȚIA PENTRU DEZVOLTAREA ȘI MODERNIZAREA AGRICULTURII” (Agenția) cu sediul juridic mun. Chișinău, str. Calea Basarabiei 18, MD – 2023;

Denumirea funcției pentru care se organizează concursul: specialist principal/specialistă principală în cadrul Secției recepționare cereri, autorizare plăți și verificare pe teren.

Scopul și sarcinile de bazăi:

  • Informarea şi ghidarea potențialilor beneficiari privind oportunitățile de finanţare în cadrul Agenţiei;
  • Participă la organizarea şi desfăşurarea evenimentelor dedicate fermierilor la nivel național și internațional;
  • Participă la iniţierea şi implementarea procedurilor de atragere a asistenței tehnice şi financiare externe în cadrul ADMA;
  • Recepționarea cererilor persoanelor juridice și fizice care practică activitatea de întreprinzător (solicitanți), în vederea procurării în rate a produselor de uz fitosanitar şi fertilizanţilor pentru utilizare în agricultură, tehnicii şi echipamentului agricol modern prin vânzare-cumpărare și examinează eligibilitatea acestora;
  • Asigură lucrările de secretariat în cadrul comisiilor de evaluare a dosarelor solicitanților de procurări în rate a bunurilor eligibile, în cazul imposibilității angajaților Secției de a asigura îndeplinirea acestei atribuţii;
  • Inspectează pe teren aspectele relevante ale viitorului obiect/obiecte al contractului de vânzare-cumpărare în rate;
  • Verificarea după caz, a corectitudinii prețului prezentat de către solicitant conform ofertei de preț a furnizorului;
  • Elaborarea, completarea antecontractului şi monitorizarea achitării de către beneficiar a avansului conform antecontractului;
  • Autorizarea contractării furnizorului sau încheierii directe a contractului de vânzare-cumpărare în rate, prin transmiterea dosarului către Secția analiza, monitorizarea şi evaluarea proiectelor;
  • Examinează demersurile solicitanților de finanţare în rate/ beneficiarilor aprobați spre finanțare şi contribuie la soluționarea incidentelor procedurale care apar pe toată durata valabilității antecontractului;
  • Colectează şi prelucrează informațiile necesare conform acordurilor cu donatorii, împrumutătorii Agenţiei;
  • îndeplineşte alte atribuții conform ordinului directorului executiv al Agenției.

Condițiile de aplicare (Cerințe minime obligatorii față de candidat):

  • Deține cetățenia Republicii Moldova sau deține dreptul de a munci pe teritoriul Republicii Moldova;
  • Deține studii superioare de licență în domeniul juridic/economic / financiar/ marketing/ administrație publică/ relații internaționale;
  • Deține experiență profesională (vechime în muncă) dovedită de cel puțin 1 an în domeniul juridic/economic / financiar/ marketing/ administrație publică dobândită după obținerea diplomei de licență;
  • Dispune de abilități avansate de utilizare a computerului;
  • Deține competențe lingvistice: cunoașterea limbii române;
  • Are capacitate deplină de exercițiu;
  • Alte cerințe: cunoștințe temeinice în domeniul tehno-redactării documentelor oficiale, abilități bune de comunicare și argumentare, de analiză și sinteză, de elaborare a documentelor oficiale;
  • Pe durata activității la locurile de muncă precedente, nu a încălcat prevederile art.7 alin.(2) din Legea nr.325/ 2013 privind evaluarea integrității instituționale.

Tip de angajare: perioadă  determinată;

Actele ce urmează a fi prezentate:

  • formularul de participare ( https://adma.gov.md/wp-content/uploads/2025/02/Formular-Cerere.docx );
  • copia buletinului de identitate;
  • copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare;
  • copia carnetului de muncă (după caz) și/sau certificatul/ certificatele cu privire la munca în cadrul unității precedente, în care urmează să se indice specialitatea, calificarea, funcția, durata muncii sau alte acte care pot dovedi cu certitudine experiența;
  • declarația pe propria răspundere cu privire la faptul că, pe durata activității la locurile de muncă precedente, nu a încălcat prevederile art.7 alin.(2) din Legea nr.325/ 2013 privind evaluarea integrității instituționale, cu excepția cazurilor când persoana se încadrează în cîmpul muncii pentru prima dată.

Bibliografia concursului:

  • Legea nr. 71/2023 cu privire la subvenționarea în agricultură și mediul rural
  • Legea nr. 148/2023 privind accesul la informațiile de interes public
  • Legea nr. 160/2011 privind reglementarea prin autorizare a activităţii de întreprinzător
  • Legea nr. 1353/2000 privind gospodăriile ţărăneşti (de fermier)
  • Hotărârea Guvernului 425/2020 cu privire la constituirea Instituției Publice „Agenția pentru Dezvoltarea și Modernizarea Agriculturii”;
  • Hotărârea Guvernului nr. 695/ 2017 cu privire la organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii și Industriei Alimentare
  • Regulamentul intern al Instituției Publice „Agenția pentru Dezvoltarea și Modernizarea Agriculturii” https://adma.gov.md/wp-content/uploads/2023/03/10Regulament-intern-ADMA.pdf

Data-limită de depunere a dosarelor și actelor însoțitoare: 17 februarie 2025, ora 15:00;

Modalitatea de depunere a dosarului și actelor însoțitoare: Modalitatea de depunere a documentelor: Candidaţii depun documentele personal/ prin poștă la adresa: mun. Chișinău, str. Calea Basarabiei 18, MD-2023 sau e-mail la adresa office@adma.gov.md . Actele depuse prin email vor fi semnate electronic corespunzător Legii nr. 124/ 2022 privind identificarea electronică şi serviciile de încredere.

Numărul de telefon, adresa electronică și poștală, persoana responsabilă de oferirea informațiilor suplimentare și de primire a actelor: Constantin Fomenco, constantin.fomenco@adma.gov.md, telefon de contact:  069806723.

Anunț integral: https://adma.gov.md/specialist-principal-specialista-principala-in-sectia-receptionare-cereri-autorizare-plati-si-verificare-pe-teren-3/ 




PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la administrator@civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Hostingul pentru portalul CIVIC.MD este oferit gratuit de compania Starnet

 starnetlogo

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola