ADMA anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de contabil/ contabilă în cadrul Secției financiar-administrative
Instituția Publică „Agenția pentru Dezvoltarea și Modernizarea Agriculturii” anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de contabil/ contabilă în cadrul Secției financiar-administrative (cod ocupație 241106)
Denumirea și sediul juridic al Agenției: Instituția Publică „AGENȚIA PENTRU DEZVOLTAREA ȘI MODERNIZAREA AGRICULTURII” (Agenția) cu sediul juridic mun. Chișinău, str. Calea Basarabiei 18, MD – 2023;
Denumirea funcției pentru care se organizează concursul: contabil/ contabilă în cadrul Secției financiar-administrative.
Scopul și sarcinile de bază:
- Perfectarea documentelor primare;
- Urmărirea primirii în termen a extraselor din conturile curente în monedă națională și verificarea documentelor anexate;
- Contabilizarea creanțelor aferente decontărilor cu beneficiarii Agenției pentru tehnica agricolă și /echipamente, în baza contractelor de vânzare-cumpărare în rate și facturilor semnate;
- Stingerea creanțelor conform destinației plăților din ordinele de plată efectuate de beneficiari, iar în cazul lipsei înscrierilor sau informației eronate – conform documentelor relevante prezentate de beneficiari;
- Evidența analitică a creanțelor aferente decontărilor cu beneficiarii Agenției pentru tehnica agricolă, care se ține separat pentru fiecare debitor, contract, obiect al contractului;
- Contabilizarea avansurilor primite de la beneficiarii Agenției pentru tehnica agricolă și/echipamente;
- Perfectarea și avizarea actelor de verificare a decontărilor reciproce cu furnizorii și beneficiarii Agenției;
- Verificarea documentelor justificative de intrare și perfectarea, semnarea documentelor justificative de dare în exploatare, de schimb, de decontare-casare, pentru materialele din gestiune;
- Îndeplinirea altor atribuții distribuite de șeful / șefa Secției financiar-administrative în conformitate cu ordinele și dispozițiile directorului executiv sau directorului tehnic.
Condițiile de aplicare (Cerințe minime obligatorii față de candidat):
- Deține cetățenia Republicii Moldova sau deține dreptul de a munci pe teritoriul Republicii Moldova;
- Deține studii superioare de licență în domeniul financiar, economic sau contabilitate;
- Deține experiență profesională (vechime în muncă) dovedită de cel puțin 3 ani de experiență profesională în domeniul financiar, economic sau contabilitate dobândită după obținerea diplomei de licență;
- Dispune de abilități avansate de utilizare a computerului;
- Deține competențe lingvistice: cunoașterea limbii române;
- Are capacitate deplină de exercițiu;
- Pe durata activității la locurile de muncă precedente, nu a încălcat prevederile art.7 alin.(2) din Legea nr.325/ 2013 privind evaluarea integrității instituționale.
Tip de angajare: perioadă nedeterminată sau determinată: determinată;
Actele ce urmează a fi prezentate:
- formularul de participare ( https://adma.gov.md/wp-content/uploads/2025/02/Formular-Cerere.docx );
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare;
- copia carnetului de muncă (după caz) și/sau certificatul/ certificatele cu privire la munca în cadrul unității precedente, în care urmează să se indice specialitatea, calificarea, funcția, durata muncii sau alte acte care pot dovedi cu certitudine experiența;
- declarația pe propria răspundere cu privire la faptul că, pe durata activității la locurile de muncă precedente, nu a încălcat prevederile art.7 alin.(2) din Legea nr.325/ 2013 privind evaluarea integrității instituționale, cu excepția cazurilor când persoana se încadrează în cîmpul muncii pentru prima dată.
Bibliografia concursului:
- Legea nr. 71/2023 cu privire la subvenționarea în agricultură și mediul rural
- Legea nr. 181/2014 finanţelor publice şi responsabilităţii bugetar-fiscale
- Legea nr. 160/2011 privind reglementarea prin autorizare a activităţii de întreprinzător
- Legea nr. 1353/2000 privind gospodăriile ţărăneşti (de fermier)
- Hotărârea Guvernului 425/2020 cu privire la constituirea Instituției Publice „Agenția pentru Dezvoltarea și Modernizarea Agriculturii”;
- Hotărârea Guvernului nr. 695/ 2017 cu privire la organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii și Industriei Alimentare
- Hotărârea Guvernului nr. 743/2002 cu privire la salarizarea angajaţilor din unităţile cu autonomie financiară
- Regulamentul intern al Instituției Publice „Agenția pentru Dezvoltarea și Modernizarea Agriculturii” https://adma.gov.md/wp-content/uploads/2023/03/10Regulament-intern-ADMA.pdf
Data-limită de depunere a dosarelor și actelor însoțitoare: 17 februarie 2025, ora 15:00;
Modalitatea de depunere a dosarului și actelor însoțitoare: Modalitatea de depunere a documentelor: Candidaţii depun documentele personal/ prin poștă la adresa: mun. Chișinău, str. Calea Basarabiei 18, MD-2023 sau e-mail la adresa office@adma.gov.md . Actele depuse prin email vor fi semnate electronic corespunzător Legii nr. 124/ 2022 privind identificarea electronică şi serviciile de încredere.
Numărul de telefon, adresa electronică și poștală, persoana responsabilă de oferirea informațiilor suplimentare și de primire a actelor: Constantin Fomenco, constantin.fomenco@adma.gov.md, telefon de contact: 069806723.
Anunț integral: https://adma.gov.md/contabil-contabila-in-cadrul-sectiei-financiar-administrative/