Consiliul Audiovizualului angajează Controlor de stat la monitorizare conținuturi TV/Radio
Data limită de aplicare - 04.02.2025, 16:30
Salariul de funcție: de la 10580 lei (brut)
Sarcinile de bază ale funcţiei publice vacante, conform fişei postului:
- Efectuarea controlului din oficiu al furnizorilor de servicii media audiovizuale, în conformitate cu prevederile legislației audiovizuale în vigoare.
- Efectuarea controlului furnizorilor de servicii media audiovizuale urmare a sesizării unei autorități publice, în conformitate cu prevederile legislației audiovizuale în vigoare.
- Participarea la elaborarea proiectelor de decizii pentru ședințele CA, în domeniul de activitate al Direcției.
Cerinţe specifice pentru participare la concurs
- Studii superioare, de licenţă sau echivalate.
- Preferabil experiență în serviciul public.
- Cunoașterea legislației audiovizuale a Republicii Moldova şi a celei europene;
- Cunoașterea situației actuale în audiovizual, precum și a perspectivelor de dezvoltare ale domeniului.
- Cunoștinte de operare la calculator: Word, Excel, Navigare Internet.
Documente ce urmează a fi prezentate
- Formularul de participare la concursul pentru ocuparea funcției publice (descarcă aici)
Dacă cererea de participare este depusă prin intermediul platformei cariere.gov.md, atunci Formularul de participare va fi generat și completat automat în baza datelor din cererea electronică. - Copia buletinului de identitate
Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situația în care dosarul de concurs se depune prin poștă sau e-mail, această prevedere se aplică la data desfășurării probei scrise a concursului, sub sancțiunea respingerii dosarului de concurs. - Copiile diplomelor de studii și, după caz, ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare
- Documente ce atestă experiența profesională sau Declarația pe propria răspundere
Copia carnetului de muncă, certificate privind actvitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 pot fi înlocuite cu declarația pe propria răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire. - Cazierul judiciar sau Declarația pe propria răspundere
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declarația pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire. - Alte documente necesare:
Copiile documantelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situația în care dosarul de concurs se depune prin poștă sau e-mail, constatarea veridicității actelor se va efectua la data desfășurării probei scrise a concursului. Formularul de participare poate fi găsit pe pagina web: www.audiovizual.md la rubrica „Funcţii vacante” sau solicitat la Consiliul Audiovizualului.
Detalii despre concurs și modul de participare, găsiți aici:
https://cariere.gov.md/ro/job/controlor-de-statcontroloare-de-stat/27428