Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează specialist(ă) resurse umane
Societatea de Cruce Roşie din Moldova este o organizatie non-guvernamentala, non-profit, apolitică și functionează în baza Convențiior de la Geneva din 1949, Decretul Președintelui Republicii Moldova Nr. 234/1992 din 01.12.1992, legea Nr.139 din 10.05.2001 privind "Societatea de Cruce Roșie din Moldova" și a Statutului Crucii Roșii și Statutul Mișcării Internaționale de Cruce Roșie și Semiluna Roșie.
În scopul realizării misiunii umanitare și o obiectivelor stabilite, Societatea de Cruce Roșie din Moldova lansează următorul concurs de angajare:
Denumirea funcţiei: Specialist/ă în resurse umane
Responsabilități:
a) Activează în conformitate cu valorile de bază ale asociației conform Statutului și altor acte interne;
b) Îndeplinește atribuțiile funcției într-o manieră eficientă și responsabilă;
c) Informează periodic Conducerea despre nivelul de implementare al sarcinilor, despre deficiențele care apar sau pot apărea în cadrul activității sale;
d) Asigură bună organizare a operațiunilor de lucru cu documentarea conformă cu respectarea termenilor solicitarilor/ofertelor/propunerilor parvenite;
e) Reprezintă Societatea în relațiile cu terții în cazurile desemnate de management;
f) Respectă disciplina muncii în conformitate cu legislația națională și actele administrative interne (Statutul, Regulamentul intern, Codul de conduită, Instrucțiuni de lucru, dispoziții, etc.);
g) Respectă normele legale privind confidențialitatea datelor și informațiilor;
h) Gestionarea eficientă a mijloacelor tehnice de birou.;
i) Alte responsabilități reglementate prin Fișa postului.
j) Realizează alte atribuții specifice domeniului resurse umane reglementate prin Fișa postului.
Cerințe vizavi de candidați.
Studii: studii superioare de specialitate (în jurisprudență, managementul resurselor umane, economice).
Experienţă profesională:
a) cel puțin 5 ani în domeniul resurselor umane
b) experiență în cadrul proiectelor (pregătire-organizare-evaluare) prezintă avantaj;
c) experiență profesională în sectorul umanitar prezintă avantaj.
Cunoştinţe/Abilităţi:
a) cunoaşterea limbii romane, a limbii engleze la nivel avansat, cunoaşterea limbii ruse și altor limbi de circulaţie internaţională ar fi o valoare adăugată;
b) cunoştinţe în domeniul tehnologiilor informaţionale la nivel de utilizare: Word, Excel, Internet;
c) abilităţi de a planifica, organiza, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, mobilizare de sine, lucrul în echipă, disciplină;
d) nivel de comunicare excelent verbal/scris.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-urile la cristina.crudu@redcross.md cu indicarea în subiectul de e-mail a textului: „CV pentru funcția de resurse umane”.
Pentru întrebări suplimentare rog să apelați la: +373 79 403 480