Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează specialist(ă) resurse umane

Societatea de Cruce Roşie din Moldova este o organizatie non-guvernamentala, non-profit, apolitică și functionează în baza Convențiior de la Geneva din 1949, Decretul Președintelui Republicii Moldova Nr.  234/1992 din 01.12.1992, legea Nr.139 din 10.05.2001 privind "Societatea de Cruce Roșie din Moldova" și a Statutului Crucii Roșii și Statutul Mișcării Internaționale de Cruce Roșie și Semiluna Roșie.

În scopul realizării misiunii umanitare și o obiectivelor stabilite, Societatea de Cruce Roșie din Moldova lansează următorul concurs de angajare:

Denumirea funcţiei: Specialist/ă în resurse umane

Responsabilități:

a) Activează în conformitate cu valorile de bază ale asociației conform Statutului și altor acte interne;

b) Îndeplinește atribuțiile funcției într-o manieră eficientă și responsabilă;

c) Informează periodic Conducerea despre nivelul de implementare al sarcinilor, despre deficiențele care apar sau pot apărea în cadrul activității sale;

d) Asigură bună organizare a operațiunilor de lucru cu documentarea conformă cu respectarea termenilor solicitarilor/ofertelor/propunerilor parvenite;

e) Reprezintă Societatea în relațiile cu terții în cazurile desemnate de management;

f) Respectă disciplina muncii în conformitate cu legislația națională și actele administrative interne (Statutul, Regulamentul intern, Codul de conduită, Instrucțiuni de lucru, dispoziții, etc.);

g) Respectă normele legale privind confidențialitatea datelor și informațiilor;

h) Gestionarea eficientă a mijloacelor tehnice de birou.;

i) Alte responsabilități reglementate prin Fișa postului.

j) Realizează alte atribuții specifice domeniului resurse umane reglementate prin Fișa postului.

Cerințe vizavi de candidați.

Studii: studii superioare de specialitate (în jurisprudență, managementul resurselor umane, economice).

Experienţă profesională:

a) cel puțin 5 ani în domeniul resurselor umane

b) experiență în cadrul proiectelor (pregătire-organizare-evaluare) prezintă avantaj;

c) experiență profesională în sectorul umanitar prezintă avantaj.

Cunoştinţe/Abilităţi:

a) cunoaşterea limbii romane, a limbii engleze la nivel avansat, cunoaşterea limbii ruse și altor limbi de circulaţie internaţională ar fi o valoare adăugată;

b) cunoştinţe în domeniul tehnologiilor informaţionale la nivel de utilizare: Word, Excel, Internet;

c) abilităţi de a planifica, organiza, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, mobilizare de sine, lucrul în echipă, disciplină;

d) nivel de comunicare excelent verbal/scris.

 

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-urile la cristina.crudu@redcross.md cu indicarea în subiectul de e-mail a textului: „CV pentru funcția de resurse umane”.

Pentru întrebări suplimentare rog să apelați la: +373 79 403 480




PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la administrator@civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Hostingul pentru portalul CIVIC.MD este oferit gratuit de compania Starnet

 starnetlogo

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola