Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează specialist(ă) resurse umane


Societatea de Cruce Roşie din Moldova este o organizatie non-guvernamentala, non-profit, apolitică și functionează în baza Convențiior de la Geneva din 1949, Decretul Președintelui Republicii Moldova Nr.  234/1992 din 01.12.1992, legea Nr.139 din 10.05.2001 privind "Societatea de Cruce Roșie din Moldova" și a Statutului Crucii Roșii și Statutul Mișcării Internaționale de Cruce Roșie și Semiluna Roșie.

În scopul realizării misiunii umanitare și o obiectivelor stabilite, Societatea de Cruce Roșie din Moldova lansează următorul concurs de angajare:

Denumirea funcţiei: Specialist/ă în resurse umane

Responsabilități:

a) Activează în conformitate cu valorile de bază ale asociației conform Statutului și altor acte interne;

b) Îndeplinește atribuțiile funcției într-o manieră eficientă și responsabilă;

c) Informează periodic Conducerea despre nivelul de implementare al sarcinilor, despre deficiențele care apar sau pot apărea în cadrul activității sale;

d) Asigură bună organizare a operațiunilor de lucru cu documentarea conformă cu respectarea termenilor solicitarilor/ofertelor/propunerilor parvenite;

e) Reprezintă Societatea în relațiile cu terții în cazurile desemnate de management;

f) Respectă disciplina muncii în conformitate cu legislația națională și actele administrative interne (Statutul, Regulamentul intern, Codul de conduită, Instrucțiuni de lucru, dispoziții, etc.);

g) Respectă normele legale privind confidențialitatea datelor și informațiilor;

h) Gestionarea eficientă a mijloacelor tehnice de birou.;

i) Alte responsabilități reglementate prin Fișa postului.

j) Realizează alte atribuții specifice domeniului resurse umane reglementate prin Fișa postului.

Cerințe vizavi de candidați.

Studii: studii superioare de specialitate (în jurisprudență, managementul resurselor umane, economice).

Experienţă profesională:

a) cel puțin 5 ani în domeniul resurselor umane

b) experiență în cadrul proiectelor (pregătire-organizare-evaluare) prezintă avantaj;

c) experiență profesională în sectorul umanitar prezintă avantaj.

Cunoştinţe/Abilităţi:

a) cunoaşterea limbii romane, a limbii engleze la nivel avansat, cunoaşterea limbii ruse și altor limbi de circulaţie internaţională ar fi o valoare adăugată;

b) cunoştinţe în domeniul tehnologiilor informaţionale la nivel de utilizare: Word, Excel, Internet;

c) abilităţi de a planifica, organiza, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, mobilizare de sine, lucrul în echipă, disciplină;

d) nivel de comunicare excelent verbal/scris.

 

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-urile la cristina.crudu@redcross.md cu indicarea în subiectul de e-mail a textului: „CV pentru funcția de resurse umane”.

Pentru întrebări suplimentare rog să apelați la: +373 79 403 480




Banner Audit Juridic CICO 300 x 250 px 2

PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la administrator@civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola