CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?

Nu aveț pachete de promovare

  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Angajări
  4. Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru funcția de contabil superior în cadrul Secției contabilitate și raportare financiară
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

CIVIC.MD


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Anunțuri de Angajare

Detalii
Categorie: Angajări
27/01/2025

Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru funcția de contabil superior în cadrul Secției contabilitate și raportare financiară

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

IP ODA are misiunea de a implementa politica statului privind susținerea dezvoltării antreprenoriatului, inclusiv a întreprinderilor mici și mijlocii, conform strategiilor și programelor aprobate de Guvern.

 

  1. Denumirea și sediul juridic al ODA: Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, mun. Chișinau, str. Albișoara, 38, MD 2005.
  2. Denumirea funcției pentru care se organizează concursul: contabil superior în cadrul Secției contabilitate și raportare financiară;
  3. Scopul și sarcinile de bază conform fișei postului:

       Scopul funcției: Asigurarea și executarea activității financiare a instituției în conformitate cu dispozițiile legale.

     Sarcinile de bază conform fișei postului:

  • Asigură executarea eficientă a activităților în vederea ținerii corecte a evidenţei contabile;
  • Realizează gestionarea mijloacelor financiare conform destinaţiei în baza planurilor de finanţare;
  • Participă la elaborarea proiectului de buget şi la întocmirea bugetului anual;
  • Participă la întocmirea dărilor de seamă generale şi rapoartele financiare lunare, trimestriale şi anuale prezentate organelor financiare respective în termenii stabiliţi;
  • Realizarea sarcinilor conexe activității subdiviziunii.
  1. Tip angajare

Perioadă nedeterminată

  1. Condițiile de aplicare:
  • Studii: superioare de licență sau echivalente în domeniul economic, financiar.
  • Experiența de muncă minim 1 an în domeniul contabilității.
  • Cunoaște limba română;
  • Cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj;
  • Pe durata activităţii la locurile de muncă precedente, nu a încălcat prevederile art. 7 alin. (2) din Legea nr. 325/2013 privind evaluarea integrităţii instituţionale, cu excepţia cazurilor când persoana se încadrează în câmpul muncii pentru prima dată;
  • Nu este privat de instanţa de judecată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate în funcţiile şi activităţile respective.

       Cunoștințe necesare:

În domeniul specific de activitate:

  • legislația în domeniu contabilității;
  • Standardele naționale de contabilitate și Standarde internaționale de raportare financiară;
  • legislația în domeniul activității fiscale;
  • prevederile specifice programelor implementate de către ODA;

În domeniul digital:

pachet Microsoft Office - utilizator avansat.

Abilități: comunicare, lucrul individual și în echipă, în context național și internațional; flexibilitate în mediu multicultural și lingvistic, respectare a instrucţiunilor scrise şi verbale.

Alte cerinţe: responsabilitate, punctualitate, corectitudine, capacitate de lucru în condiţii de stres, dorință și posibilitate de asimilare continuă a noilor cunoștințe generale și tehnice.

  1. Regim de muncă al instituției:

40 ore/saptămână.

Luni-vineri, orele 8.30-17.30, pauza de masă: 12.00-13.00.  

  1. Actele ce urmează a fi prezentate:
  • formularul de participare (www.oda.md/transparență decizională/posturi vacante);
  • Curriculum Vitae
  • copia buletinului de identitate;
  • copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
  • copia carnetului de muncă (după caz) și certificatul/ certificatele cu privire la munca în cadrul unităţii precedente, în care urmează să se indice specialitatea, calificarea, funcţia, durata muncii;
  • declaraţia pe propria răspundere cu privire la faptul că, pe durata activităţii la locurile de muncă precedente, nu a încălcat prevederile art.7 alin.(2) din Legea nr.325/ 2013 privind evaluarea integrităţii instituţionale, cu excepţia cazurilor cînd persoana se încadrează în cîmpul muncii pentru prima dată.
  1. Bibliografia concursului:
  • Legea 847/2002 salarizării;
  • Hotărîrea Guvernului 743/2002 cu privire la salarizarea angajaților din unitățile cu autonomie financiară;
  • Legea 287/2017 contabilității și raportare financiară;
  • Legea 181/2014 finanțelor publice și responsabilității bugetar fiscale;
  • Hotărârea Guvernului 500/1998 pentru aprobarea regulamentului privind casarea bunurilor uzate raportate la mijloace fixe;
  • Hotărârea Guvernului 941/2020 cu privire la aprobarea Catalogului mijloacelor fixe;
  • Hotărârea Guvernului 693/2018 cu privire la determinarea obligațiilor fiscale aferente impozitului pe venit;
  • Hotărârea Guvernului 487/2022, cu privire la organizarea şi funcţionarea Instituţiei Publice Organizaţia pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului;
  • Ordinul Ministerului Finanțelor 60/2012 cu privire la aprobarea regulamentului privind inventarierea;
  • Ordinul Ministerului Finanțelor nr.118/2013 privind aprobarea Standartelor Naționale de Contabilitate.
  1. Data-limită de depunere a dosarelor și actelor însoțitoare: 10 februarie 2025;
  2. Modalitatea de depunere a dosarului și actelor însoțitoare:
  • E-mail: office@oda.md
  • Poștă: Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, str. Albișoara, 38, mun. Chișinău, MD 2005.
  • Personal: la adresa - str. Albișoara, 38, et. 5, anticamera, Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, mun. Chișinău.

Numărul de telefon, adresa electronică și poștală, persoana responsabilă de oferirea informațiilor suplimentare și de primire a actelor: Onici Natalia, natalia.onici@oda.md, str. Albisoara, 38, mun. Chișinau, et. 5, bir. 502, tel: 022 211 658.

 

 



Articol precedent: Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru funcția de specialist principal în cadrul Secției marketing și comunicare Precedent Articolul următor: Call For Trainers for Entrepreneurship and Business Development trainings Următor
  • Șef al Direcției investiții și protejarea investițiilor, Instituția Publică Agenția de Investiții
  • Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs pentru suplinirea postului vacant de Specialist/specialistă în calitatea datelor, informațiilor
  • Proimagine angajează Șef(ă) Departament de Comunicare
  • Servicii de consultanță pentru livrarea unui atelier de promovarea bunăstării și prevenirea arderii profesionale
  • Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist local în protecția copilului (Coordonator local) r-nul Cimișlia

CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Asociația Obștească ”CASMED”
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md