Anunț de angajare în cadrul Societății de Cruce Roșie din Moldova
Societatea de Cruce Roșie din Moldova (SCRM) este o organizație umanitară dedicată furnizării de asistență umanitară, sprijinirii comunităților vulnerabile și promovării sănătății și bunăstării. Coordonatorul în domeniul Sănătății va juca un rol esențial în îmbunătățirea calității și sustenabilității inițiativelor de sănătate ale SCRM prin sprijinirea filialelor SCRM, asigurarea livrării de programe de sănătate de înaltă calitate și promovarea parteneriatelor și abordărilor coordonate. Coordonatorul în domeniul Sănătății va fi esențial în dezvoltarea continuă a programului de sănătate al SCRM, pentru a asigura îndeplinirea provocărilor de sănătate actuale și emergente și alinierea acestuia la strategiile naționale de sănătate. Coordonatorul va supraveghea mai multe proiecte cheie, inclusiv inițiativa Îmbătrânire și Sănătate, proiectul de Recrutare a Donatorilor de Sânge și Sănătatea Comunitară.
1. Atribuții principale:
- Planificarea, implementarea, monitorizarea şi evaluarea programelor şi serviciilor de sănătate din cadrul Societăţii de Cruce Roşie din Moldova (SCRM), conform Strategiei Naţionale de Dezvoltare a SCRM.
2. Atribuţii specifice:
- Planificarea, implementarea, monitorizarea și evaluarea inițiativelor de sănătate ale SCRM, cum ar fi proiectele Îmbătrânire și Sănătate, Recrutarea Donatorilor de Sânge, Sănătate Comunitară și altele, conform obiectivelor și rezultatelor așteptate, ca membru al echipei de implementare.
- Elaborarea unui sistem documentat de baze de date, compilarea și analiza datelor pentru proiectele de sănătate implementate de SCRM.
- Furnizarea asistenţei tehnice sub formă de training şi coaching, la nivel profesionist, echipelor filialelor SCRM şi voluntarilor în domeniul Imbatranire si Sănătate, precum şi consolidarea echipei.
- Consolidarea şi menţinerea parteneriatelor cu părţile interesate şi experţii, în scopul implementării cu succes a proiectului.
- Reprezentarea proiectului şi participarea activă în cadrul evenimentelor în domeniul sănătăţii, la toate nivelurile.
- Asistenţă tehnică oferită filialelor-pilot în domeniile: consolidarea capacităţilor echipei, management-ul proiectelor şi coaching în domeniul imbatranirii si sănătăţii.
- Asistenţă tehnică oferită directorului executiv în elaborarea unui mecanism de colectare de fonduri cu referire la proiectele în domeniul sănătăţii, în scopul menţinerii pe termen lung a sustenabilităţii.
- Cooperare cu echipa de implementare a proiectului prin intermediul comunicării/şedinţelor regulate, în scopul monitorizării riscurilor în realizarea atribuţiilor desemnate.
- Iniţierea şi elaborarea proiectelor în domeniul promovării sănătăţii şi educaţie în sănătate.
- Elaborarea bugetului de cheltuieli lunare de finanţare, în colaborare cu coordonatorii regionali de proiect/directori de filiale şi contabil.
- Asigurarea livrării în termen a rapoartelor lunare din regiuni şi asigurarea calităţii acestora.
- Elaborarea în termen a rapoartelor lunare, trimestriale şi anuale pentru donatori si parteneri de dezvoltare.
3. Alte atribuţii:
- Compilare şi documentare în domeniul standardelor de sănătate, îmbătrânire activă, educaţie în sănătate, produse de către SCRM, instituţii guvernamentale, ONG-uri, Mişcarea de Cruce Roşie şi Semilună Roşie din regiune.
- Asistenţă în elaborarea propunerilor de finanţare, în scopul extinderii portofoliului de proiecte ale SCRM.
- Elaborarea cursurilor de training şi furnizarea acestora pentru echipa de profesionişti şi voluntari în domeniul sănătăţii, la nivel naţional şi local.
- Elaborarea materialelor de suport în cadrul training-urilor, precum şi a materialelor promoţionale furnizate către mass-media, în scopul vizibilităţii şi utilizând metodologia participatorie.
- Monitorizarea şi supervizarea regulată a proiectelor în domeniul sănătăţii din cadrul SCRM.
- Disbursarea plăţilor pentru cheltuielile de oficiu din cadrul proiectului doar cu autorizarea aprobată şi în conformitate cu regulamentele.
- Elaborarea rapoartelor narative şi financiare, în scopul stabilirii standardelor de raportare.
- Alte sarcini conexxe solicitate de către directorul executiv.
4. Responsabilitate şi competenţe:
- Coordonatorul Sănătate este responsabil de executarea profesionistă şi în termen a atribuţiilor de serviciu, conform
- Coordonatorul Sănătate va respecta regulile şi prevederile regulamentului SCRM, va menţine confidenţialitatea şi discreţia profesională privind mandatul său.
- Ca şi membru al unei echipe interdisciplinare, coordonatorul Sănătate va raporta directorului executiv.
- Coordonatorul Sănătate este responsabil pentru actualizarea regulată a cunoștințelor și abilităților sale profesionale.
- Semnarea contractului presupune respectarea de către Coordonatorul Sănătate a condițiilor de angajare a personalului SCRM în scopul realizării atribuţiilor
- Această fişă a postului este parte integrantă a contractului de muncă.
Calificari minime:
- studii superioare relevante (Bussiness si administrare, management, sanatate publica, medicina, sau altele);
- experiență în managementul Proiectelor si prgramelor in domeniul sanatatii – minim 3 ani;
- cunoasterea excelenta a limbilor romana si engleza
- cunoştinţe în utilizarea Word, Excel, Outlook etc;
-
Cunoştinţe/Abilităţi:
a) experiență de activitate într-o/cu o organizatie necomerciala (va constitui avantaj);
c) Abilitati de comunicare excelentă cu solicitanți și părțile interesate;
e) aptitudini: abilități interpersonale de comunicare, capabile să construiască relații cu oamenii de la toate nivelurile organizației și cu partenerii și organizațiile externe; de a lucra independent și ca parte a unei echipe, de management și perfecționare, mobilitate.
Rugăm persoanele cointeresate să-și expedieze CV la adresa de e-mail indicata mai jos:
Pentru întrebări suplimentare rog să apelați la: +373 79 403 480