Centrul Internațional ,,La Strada” anunță concurs de angajare pentru funcția vacantă de specialist/ă comunicare
Centrul Internațional (CI) „La Strada” este o organizație neguvernamentală, activitatea căreia vine să contribuie la edificarea unei societăți în care drepturile omului sunt respectate. Principalii beneficiari ai Centrului Internațional „La Strada” sunt femeile și copiii, care sunt sau au fost afectați de pe urma violenței în familiei și violenței sexuale, abuzului sexual online sau traficului de ființe umane. Organizația are ca misiune asigurarea respectării drepturilor și intereselor legitime ale acestor femei și copii din Republica Moldova la toate nivelurile - individual, legislativ și executiv. Mai multe informații despre activitatea CI „La Strada” pot fi găsite pe pagina web oficială www.lastrada.md.
Denumirea funcției: specialist/ă comunicare
Data limită pentru aplicare: 25 ianuarie 2025, ora 18.00.
Scopul funcției este de a spori vizibilitatea asociației și de a asigura o comunicare externă eficientă, de a monitoriza aparițiile în mass-media cu privire la activitățile organizației și serviciile acesteia.
Sarcini de bază:
- Asistarea coordonatorului/oarei de comunicare în implementarea strategiei și a planului anual de comunicare al organizației;
- Crearea și gestionarea conținutului paginile oficiale ale organizației și conturilor de social media;
- Asigurarea comunicării externe a organizației, conform domeniului de competență;
- Asigurarea implementării strategiei de fundraising prin activități de comunicare;
- Gestionarea relațiilor cu instituțiile media;
- Managementul comunicării interne;
- Monitorizarea și evaluarea eficienței comunicării etc.
Cerințe față de candidat/ă:
- Studii superioare finalizate în domenii relevante (comunicare, relații publice, jurnalism, etc.);
- Experiență în promovarea activităților unei organizații neguvernamentale și/sau în domeniul comunicării și mass-media;
- Abilități excelente de scriere în limba română;
- Cunoașterea avansată a limbilor rusă și engleză;
- Cunoaşterea calculatorului (MS Office, Outlook, Internet), a echipamentului de birou (copiator/scanner/fax), precum şi a echipamentului suplimentar (foto/video);
- Experiență în gestionarea social media;
- Cunoștințe de utilizare a instrumentelor de design (ex. Canva) constituie un avantaj;
- Experiența de muncă în domeniul constituie un avantaj, dar nu este obligatorie.
Competențe organizaționale:
- Comunicare asertivă;
- Lucru în echipă;
- Auto-dezvoltare continuă.
Comportamente și atitudini:
- Devotament faţă de organizaţie şi valorile acesteia;
- Responsabilitate, integritate, capacitate de muncă în echipă, flexibilitate și punctualitate;
- Capacitatea de a lucra în regim de urgenţă;
- Respect față de colegi etc.
Selectarea candidaților se va realiza conform următoarelor etape:
- Concursul dosarelor;
- Proba interviului;
- Proba de creație/scrisă.
Dosarul de concurs va include:
- CV-ul;
- Scrisoarea de motivare.
Condiții de muncă:
- Activitate desfășurată într-o echipă dedicată, cu experiență de peste 23 de ani în domeniul promovării drepturilor femeilor și copiilor în Republica Moldova.
Regim de muncă:
- Contract de muncă pe termen determinat (conform proiectului), cu posibilitate de prelungire;
Program de lucru: de regulă, de la 09.00 la 18.00, de luni până vineri, cu flexibilitate în funcție de necesități.
Persoanele interesate pot expedia dosarul (CV-ul și scrisoarea de motivare) la adresa de email: comunicare@lastrada.md . Pentru alte detalii: 079454344, Elena Căpățînă. Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru interviu.